Nøglerne til valg ville for mig være projektleders kendskab og kommunikation. Det er der også nogen der har været inde på. Kommunikationshurdlerne kan så godt være store uanset om man kan dansk, punjabi eller engelsk. Trådopretter har kendskab til .NET. Det er klart en styrke jeg ville udnytte. Mht hosting og databaser, så er det nemt at finde noget prismæssigt overkommeligt med begge. I hvert fald så længe der vælter tonsvis af brugere ind. Det vil jeg så mene er et luksusproblem som de fleste der har lavet sådan noget kun går og drømmer om - og ja, så er det ikke usandsynligt at .NET er dyrere mht hosting og database ;-) Hvis man lytter til nogen af dem, der har haft succes med at få et overpopulært site op at køre, så tager det gerne en del år før der vrimler ind med brugere. Der er nok ingen af os der ved hvordan det ser ud til den tid med teknologier og priser. Det ikke nødvendigt at "nøjes" med Visual Studio Express. Microsoft har tre forskellige programmer man kan tilmelde sig og få blandt andet Visual Studio gratis i tre år. Dernæst koster det, så vidt jeg lige husker, 100 USD. http://www.bizspark.com |
CMS:Jamen tillykke med det da :) Jeg har personligt brugt dem i 5-6 år efterhånden, så det er ikke et nyt koncept. Priserne er de samme som de hele tiden har været, og du kan evt. slå dem op på trustpilot hvor de også uden sidestykke er de mest positivt anmeldte.
Så det kan jeg varmt anbefale dig, det er ihvertfald langt bedre end surftown, både på performance siden og supporten.
Mange tak for tippen :)
Har hermed registre et Gold webhotel hos EuroUno, det er da godt nok billigt. Har været kunde hos surftown i nogle år, det er nok på tid at flytte :)