Kanon at se dig tilbage Renè . Jeg gik selv konkurs for et par år siden pga sygdom, så det rørte mig dybt at høre din historie. Det får både èn til at passe bedre på sit firma, og indkooporere en plan for hvordan firmaet vil kunne køre videre hvis man selv bliver syg, eller hvis man en dag er så heldig at man kan ansætte en adm. direktør, plus at man værdsætter meget andet firmaet på samme tid.
|
Takker.
Ja, det var netop også dig jeg tænkte på, da jeg selv stod her og det hele væltende omkring en, har jo læst en del af dine oplevelser også, som du har været så venlig at dele med os andre.
Det har helt klart fået mig til at tænke anderledes på firmaet, men også mine prioriteringer, som vil vise sig at være lidt anderledes fremover.
Jeg kan kun være glad for det er gået som det er, der har helt klart været nogen der har holdt en hånd over mig, for det stod værre til en jeg og lægerne lige havde forventet, så de var utroligt glade for det er gået som det er, og jeg indtil videre er kommet igennem uden større men.