Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god Amino, nemlig KOLUDABYG ramt af sygdom

Side 6 ud af 7 (67 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon at se dig tilbage Renè . Jeg gik selv konkurs for et par år siden pga sygdom, så det rørte mig dybt at høre din historie.

Det får både èn til at passe bedre på sit firma, og indkooporere en plan for hvordan firmaet vil kunne køre videre hvis man selv bliver syg, eller hvis man en dag er så heldig at man kan ansætte en adm. direktør, plus at man værdsætter meget andet firmaet på samme tid.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:27

Takker.

Ja, det var netop også dig jeg tænkte på, da jeg selv stod her og det hele væltende omkring en, har jo læst en del af dine oplevelser også, som du har været så venlig at dele med os andre.

Det har helt klart fået mig til at tænke anderledes på firmaet, men også mine prioriteringer, som vil vise sig at være lidt anderledes fremover.

Jeg kan kun være glad for det er gået som det er, der har helt klart været nogen der har holdt en hånd over mig, for det stod værre til en jeg og lægerne lige havde forventet, så de var utroligt glade for det er gået som det er, og jeg indtil videre er kommet igennem uden større men.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:24

Ja det er sket for mange..

En af de bedste råd jeg har fået, igen ham der Tony Robbins ;-), var det med at have en exit strategi ALTID. Ligemeget hvilket niveau dit firma befinder sig på.

Det kan være en flugtplan eller en salgsplan. Dit firma skal være klar til at blive pakket ned i en kuffert og blive solgt eller administreret af en anden, til enhver tid. Sådan har jeg det heldigvis nu.. det bare en KÆMPE lettelse i hverdagen

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Også blev det endeligt fredag igen, hvilket betyder jeg skal ind til kontrol efter operationen her kl. 11.15 på Slagelse sygehus, og have svar på alle de prøver der er udtaget under operationen.

Kan godt mærke i maven at nu er det ved at være tid til at få svar på de prøver, det har været en rigtig lang uge, og man vil nu bare have det overstået.

Håber jeg kan give jer alle nogle positive nyheder her i eftermiddag.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:08

Alt krydses for dig herfra Smile.
Håber at du har gode nyheder senere på dagen.

/Jesper

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 11:19

Pøj pøj og positive tanker herfra Skype-Smile

Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:01

God bedring herfra, håber René får det bedre - meget snart!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:01

De har altså en tendens til at komme med blandet nyt.

Den RIGTIGT POSITIVE kom selvfølgelig først.
Ingen kræft i samtlige udtagne prøver.

Den mindre gode nyhed.
Årsagen til de voldsomme smerter her på det sidste, var simpelthen at de er gået betændelse i det, og det er så også en del af årsagen til det ikke heler som det skal.

Også nyheden jeg bare ikke ville høre pt... også selvom man lige er blevet bekendt med man ikke har kræft.

De har ikke fået fjernet alt polyp vævet, og må forvente at skulle igennem endnu en operation, hvornår og hvor omfattende kunne de ikke sige noget om endnu, men de forventer det først bliver om et par måneder, hvor det her efter sidste indgreb skulle være hele helt op.

Også fik jeg selvfølgelig en nyt tid til kontrol her på fredag, da de pga. betændelsen ikke rigtigt kunne gøre noget for mig, hvad blødningen angår, men heller ikke rigtigt se hvor meget væv der stadig sidder derinde, da alt er hævet og betændt lige pt.

Lidt positivt er så at jeg kan forvente væsentligt mindre smerter her så snart pencilenen begynder at virke.

Så blev som sidste gang jeg var dernede noget af en blandet fornøjelse.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tænker på dig - føler med dig.

Håber, du kan samle kræfterne og komme så hel, som muligt igennem din kamp.

mvh Hans

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg mener det samme som Hans :-)

Side 6 ud af 7 (67 indlæg)