Hej Rene !
Det var da også glædeligt med din bank, at de er begyndt og vågne op i henholdsvis Næstved og Skælskør. Så forøvrigt fornylig en opgørelse over de mest riskofyldte og ikke tilrådelige banker/pengeinstitutter at have engamenter med. Såvidt jeg husker lå din bank som den 3. dårligste. Det her må du da godt vise dem, og få koorrigeret hvis nu det "kun" var nr. 4. Min egen - Alm. Brand Bank havde hellere ikke meget og prale af var dog bedre. Men har også store problmer i særdeleshed med bank driften. Ja tiden går og vi kan begge i april måned omkring den 20. april fejre 5 års jubilæum. Så "status" ca. 2 gode og 3 mindre gode. Fremadrettet kan det efterhånden kun gå en vej, nemlig opad. "Lokalt" har vi to bl.a. Spar Nord, som en af de "gode". Min egen gamle rådgiver er begyndt der pr. 1. februar 2011. En "krise" økonomisk, helbredhedsmæssigt m.m. har vel også den funktion at den renser ud i noget ? Vi har vel så begge lært noget ? Og vækst ? ja måske ? Men den skal være kontrolleret. Endnu engang held og lykke, og velkommen tilbage til de sjællandske tage og forårs kommen. Bedste hilsener Ib Abildgaard Råd & Mal |
Koludabyg:Man skulle næsten tro at min bank har læst med her, for lige pludselig så var banken til at snakke med, og der kom styr på tingene og lagt en plan for hvordan vi kommer videre her efter sygdoms forløbet.
Så nu kom der styr på det, så mangler vi bare en vellykket operation i morgen formiddag, så kan i forvente at se Tømrerfirmaet Koluda byg på tagene rundt omkring på sjælland igen, allerede her i slutningen af marts måned igen.
Og holde 5 års jubilæum her i slutningen af April måned....:)
Tillykke med det , jeg håber det går frem ad jeg håber det bliver en vellyke operation imorgen og du er frisk ud på sjælland igen heri marts måneden