Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god Amino, nemlig KOLUDABYG ramt af sygdom

Side 5 ud af 7 (67 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Rene !

YesYesYes Held og lykke i morgen.

Det var da også glædeligt med din bank, at de er begyndt og vågne op i henholdsvis Næstved og Skælskør.

Så forøvrigt fornylig en opgørelse over de mest riskofyldte og ikke tilrådelige banker/pengeinstitutter at have engamenter med.

Såvidt jeg husker lå din bank som den 3. dårligste. Det her må du da godt vise dem, og få koorrigeret hvis nu det "kun" var nr. 4. Min egen - Alm. Brand Bank havde hellere ikke meget og prale af var dog bedre. Men har også store problmer i særdeleshed med bank driften.

Ja tiden går og vi kan begge i april måned omkring den 20. april fejre 5 års jubilæum. Så "status" ca. 2 gode og 3 mindre gode. Fremadrettet kan det efterhånden kun gå en vej, nemlig opad.

"Lokalt" har vi to bl.a. Spar Nord, som en af de "gode". Min egen gamle rådgiver er begyndt der pr. 1. februar 2011. 

En "krise" økonomisk, helbredhedsmæssigt m.m. har vel også den funktion at den renser ud i noget ?

Vi har vel så begge lært noget ?

Og vækst ? ja måske ? Men den skal være kontrolleret.

Endnu engang held og lykke, og velkommen tilbage til de sjællandske tage og forårs kommen.

Bedste hilsener

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Koludabyg:

Man skulle næsten tro at min bank har læst med her, for lige pludselig så var banken til at snakke med, og der kom styr på tingene og lagt en plan for hvordan vi kommer videre her efter sygdoms forløbet.

Så nu kom der styr på det, så mangler vi bare en vellykket operation i morgen formiddag, så kan i forvente at se Tømrerfirmaet Koluda byg på tagene rundt omkring på sjælland igen, allerede her i slutningen af marts måned igen.

Og holde 5 års jubilæum her i slutningen af April måned....:)

Tillykke med det , jeg håber det går frem ad jeg håber det bliver en vellyke operation imorgen og du er frisk ud på sjælland igen heri marts månedenSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:40

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Ja tiden går og vi kan begge i april måned omkring den 20. april fejre 5 års jubilæum. Så "status" ca. 2 gode og 3 mindre gode. Fremadrettet kan det efterhånden kun gå en vej, nemlig opad.

Okay, vidste ikke at du også rundede 5 år her i april.

Tillykke med det.

Vi har haft 4 gode år, og 1 rigtigt dårligt ( 2010 ), og håber du har ret med det kun kan blive bedre.

En "krise" økonomisk, helbredhedsmæssigt m.m. har vel også den funktion at den renser ud i noget ?

Ja, den her i hvertfald ændret ens opfattelse af hvordan hverdagen også kan se ud.

Vi har vel så begge lært noget ?

Ja, en hel del, og dette gør os jo kun stærkere heldigvis...:)

Og vækst ? ja måske ? Men den skal være kontrolleret

Ingen vækst her, det skulle da lige være i ordrebogen, ellers vil jeg holde det som det er pt.

Endnu engang held og lykke, og velkommen tilbage til de sjællandske tage og forårs kommen.

Mange tak Ib, og ser frem til at kunne nyde det gode vejr om et par uger, og forhåbentlig på et tag...:)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:03

Operationen er overstået, og udover smerterne er der ingen følger af operationen...:)

Smerterne holder dog en sovende det meste af dagen, og kommer ikke hjem før i weekenden, så bliver et par dage her på intensiv.

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 11:23

hej.

rigtig god weekend

bedste hilsner Sören

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 11:38
God bedring herfra...
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:22

Godt at høre operationen gik godt. Så er det jo bare at krydse fingre for, at alt forsat forløber som det skal og du snart kan komme på fode igen.

Et stort held og lykke herfra!

- Og en rigtig god weekend til alle amino'er!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:33

Ja, operationen gik godt, og undertegnet kan heldigvis holde weekend med familien herhjemme.

Så skulle jeg gerne ikke på sygehuset før fredag i næste uge igen, for at få svar på prøverne der er udtaget.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:54

Hej Rene !

Ja du ved der er nogle af os der ikke kan sidde hele  dagen på Amino.

Men alligevel tillykke med operationen og "dit" dygtige lægestab.

Men nu får du vel lidt tid til Amino derhjemme ?

Du er vel også blevet superbruger (ligesom undertegnede) ? Så kan du jo på "mine vegne" rette overskrifter - indlægskategorier m.m. ? Jeg har ikke tid for øjeblikket. Skal ud imorgen - ja rigtig gættet give tilbud, heldigvis ikke længere væk end Slagelse.

Jeg har meddelt Amino Support at jeg lige deponerer "bestallingen" lidt endnu. Jeg har lige lidt ting og skal have sat på plads. Ogf som du ved når man ikke er IT nørd er livet besværligt på Amino.

Du vil nok også selv helst ud på taget og sidde ? Og det er du nok inden længe.

YesGod weekend ! både til dig, men også til andre aminoer. De fleste er trods alt fredelige herinde, når man først får lært dem "at kende".

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:43

Ja du ved der er nogle af os der ikke kan sidde hele  dagen på Amino.

Jep, men undertegnet havde i dag ikke så meget andet at lave...;)

Men nu får du vel lidt tid til Amino derhjemme ?

Ja, mindst 2 uger skal jeg holde mig i ro nu, dvs. ingen løft, ingen anstrengelser, og for guds skyld ingen nys, et nys kan give mig kraftige indvendige blødninger, så har fået en vejledning med hjem hvordan men undertrykker et nys, eller simpelthen nyser gennem munden hvis ikke det kan undgåes, da jeg ikke må pudse næse de næste 2 uger, så er det lidt svært ikke at komme til at nyse, så bliver noget af en udfordring, da jeg allerede her til aften har haft svært ved at undertrykke det, men bliver forhåbentligt nemmere med tiden.

Du er vel også blevet superbruger (ligesom undertegnede) ? Så kan du jo på "mine vegne" rette overskrifter - indlægskategorier m.m. ? Jeg har ikke tid for øjeblikket. Skal ud imorgen - ja rigtig gættet give tilbud, heldigvis ikke længere væk end Slagelse.

Jep, er også autopromoveret til superbruger herinde, og kommer sikkert i brug på et tidspunkt, hader selv disse indlæg med intet sigende titler, eller titler skrevet med stort og udråbstegn, men har jo selv haft disse rettigheder på eget forum i 6 år, så er jo vant til at rette lidt i folks indlæg, uden at "misbruge" dette.

Ja, som selvstændig har man jo aldrig helt fri i weekenderne, undertegnede arbejde også forrige lørdag, og var ude og kigge på arbejde om søndagen også, men denne weekend bliver kun afslapning for PCén og fjernsynet, og det vil med garanti falde i god jord hos familien også.

Du vil nok også selv helst ud på taget og sidde ? Og det er du nok inden længe.

Ja, meget gerne her i slutningen af marts måned, også gerne en 6-7 måneder frem.

God weekend ! både til dig, men også til andre aminoer. De fleste er trods alt fredelige herinde, når man først får lært dem "at kende".

Ja, god weekend til jer alle herinde, husk at nyde det her hvor vi kommer op de højeste temperaturer i år... nemlig +10 grader....:)

Side 5 ud af 7 (67 indlæg)