Ja, lige pt. vil jeg bare fokusere på de gode test svar jeg fik i dag.
Nu er det jo anden gang på en måde jeg får af vide jeg ikke har kræft, selvom jeg faktisk d.16 februar blev indlagt som akut kræftpatient på Slagelse sygehus, og de fleste derude jo faktisk mente det var kræft indtil svarene kom retur på de første prøver.
Også må efterfølgende operation komme når den kommer, må erkende at jeg lige pt. har meget svært ved at sluge at skulle igennem endnu en operation, speciel fordi denne har udviklet sig som den har, kan være når det kommer lidt på afstand igen, at man nemmere kan overskue at skulle det hele igennem en gang til.
Når det så er sagt, ja så er det da træls at skulle igenne igen. Men, hvis det er det der skal til for du får det godt igen, er det måske nok det værd alligevel... Håber du kan holde modet oppe :)
Godt at høre det ikke er kræft og at du vil blive rask selv om det har lidt lange udsigter.
ønsker dig alt muligt godt og håber du har og kan finde kræfterne til at komme igennem dette og næste forløb. vi er mange som tænker på dig og håber du snart kan se lys for enden af tunellen.
Velkommen tilbage til virkeligheden, hvor du igen får brug for dine mentale styrker, netop de egenskaber der gjorde, at mange af os synes vi kunne virke som iværksættere, uanset svigtende helbred, kriser, dårlige betalere, dårlige samarbejdspartner m.m.
Jeg synes mange af os også kunne lære denne AminoBlogs.
Vil lige ønske dig rigtig god weekend. Hvilken lettelse og hvilken skuffelse på samme tid. Der bliver jo endnu en kamp at udstå, men med tanke på fremtiden klarer du også det.
Ja, lettelse og skuffelse beskriver vist ens følelse perfekt.
Heldigvis er der en væsentligt forbedring allerede nu, da pencilenen er begyndt at virke, har jeg for første gang i 1½ uge, faktisk fået hele 8 timers søvn i nat, og vågnede op udhvilet her til morgen, og ikke fordi smerter var for store som ellers plejer at være årsagen til at jeg vågner op efter 2-4 timer , som ellers var gennemsnit af søvnen her den sidste uge´s tid, før smerterne simpelthen blev for store.
Blødningen er også aftaget så meget nu, at det faktisk ikke er noget der plager en længere, har i hvert fald sluppet for at skulle på sygeuset siden i fredags, så kan se en væsentlig fremgang bare her de sidste 1½ døgn, og det har da hjulpet en hel del på ens humør, og det har faktisk været en rigtigt god weekend, herhjemme med Stella og Heidi som også kan mærke at jeg har fået det meget bedre nu...:)