Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god Amino, nemlig KOLUDABYG ramt af sygdom

Side 3 ud af 7 (67 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Du ønskes god bedring, jeg håber du snart kommer på benene igen.

www.nygaardmultiservice.dk

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 20:22

God bedring Rene! :)

Håber du snart vender stærkt tilbage!

De bedste hilsner

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 20:25

Også god bedring herfra René.

Og tillykke med den lille ny som er på vej. Det kan måske holde humøret lidt oppe i en svær tid.

Mvh

Michael Haahr
www.maler-maling.dk

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 20:50

God bedring herfra...

/Shock

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:22

Hej René,

Dine blog-indlæg rørte mig dybt. Håber du snart kommer på benene igen og stort tillykke med den lille der er på vej.

med ønsket om alt det bedste

Jan

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:41

God bedring Rene, og gid solen må skinne på din vej

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Tusind tak til alle for opmærksomheden, og de venligt ord både her, via telefonopkald og på min blog.

Har haft lidt rigeligt at se til her på det sidste, så Amino og andre forums har været nedprioriteret er hel del.

Ja, en lille mere på vej, er helt klart med til at holde humøret oppe for tiden...:)

Jeg ser frem til operationen, her efter alle de ture med sygdom, kan man jo dårligt vente på at få det overstået, at gå syg hele tiden som selvstændig er ikke godt for forretningen, men håber alt går vel og jeg hurtigt kommer ovenpå igen, så firmaet også kommer til at overleve dette sygdomsforløb.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 00:02

Held og lykke med det hele. Jeg er sikker på det nok skal gå godt :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:49

Koludabyg:

Tusind tak til alle for opmærksomheden, og de venligt ord både her, via telefonopkald og på min blog.

Har haft lidt rigeligt at se til her på det sidste, så Amino og andre forums har været nedprioriteret er hel del.

Ja, en lille mere på vej, er helt klart med til at holde humøret oppe for tiden...:)

Jeg ser frem til operationen, her efter alle de ture med sygdom, kan man jo dårligt vente på at få det overstået, at gå syg hele tiden som selvstændig er ikke godt for forretningen, men håber alt går vel og jeg hurtigt kommer ovenpå igen, så firmaet også kommer til at overleve dette sygdomsforløb.

Hej Rene

Ved ikke rigtig, hvor jeg skal starte og slutte, men springer lige ud i det ... Jeg har en storbror som fik konstateret en god arte tumor i bag hovedet for 5 år siden, han fik at vide at det var et rutine indgreb at fjerne den  tumor (undrer mig stadig over, hvordan det kan være et rutine indgreb at fjerne en tumor), men anyways gik det galt for ham, da de fjernede tumoren, udover tumoren fik de revet et par nerve  baner over, så han mistede sin synke bevægelse + han den efterfølgende månede fik 4-5 følge sygdomme, hvor vi gik i uvished om han ville overleve det indgreb som de nu kaldte for et rutine indgreb. 

Men da den måned var gået, begyndte det at gå fremad og vi kunne endelig se lyset for enden af tunnelen og der var håb for at de havde fjernet det hele, men det viste sig at de ikke få fjernet det hele, så tumoren begyndte at vokse igen, men det blev heldigvis opdaget i tide så de fik fjernet det sidste. 

Efterfølgende hvor han gik sygemeldt og gik til genoptræning, startede der en ny og lang kamp mod systemet, og for at få det økonomiske til at gå op... 

Jeg ved du prøver at se lyst på din situation, og det skal man også..  Men det kan osse gå i stik modsat retning, og blive til en lang sej kamp, hvor man opgiver troen på det hele...

forvent hellere det værste og bliv positiv overrasket, hvis det hele går smertefrit.

God vind med forløbet...

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:50

Selvfølgelig ved jeg også at det er en ret stor operation at jeg skal igennem, og der dermed er visse risikoer i den forbindelse, har bare valgt at tænke positivt og fremventer at det hele går som det skal.

Det værste der kunne ske er faktisk at de ikke får fjernet det hele, og jeg dermed kommer til at skulle hele turen igennem igen.

Jeg ved jo godt der kan ske værre ting i forbindelse med operationen, da det er omfattende operation i hovedet, men som sagt er det nemmere for undertegnet at forholde sig positivt til operationen, også tage evt. følger af operationen efter, hvis det skulle blive aktuelt.

Der er nu kun 4 dage til operationen, og må erkende at jeg efterhånden ser meget frem til det, denne ventetid virker meget lang nemlig.

Side 3 ud af 7 (67 indlæg)