Hej Rene Du ønskes god bedring, jeg håber du snart kommer på benene igen. |
God bedring Rene! :)
Håber du snart vender stærkt tilbage!
De bedste hilsner
Emil Lykkeskov
Hej Rene Du ønskes god bedring, jeg håber du snart kommer på benene igen. |
God bedring Rene! :) Håber du snart vender stærkt tilbage! De bedste hilsner Emil Lykkeskov |
Passioneret omkring online marketing & Ehandel.
Også god bedring herfra René. Og tillykke med den lille ny som er på vej. Det kan måske holde humøret lidt oppe i en svær tid. Mvh Michael Haahr |
Hej René, Dine blog-indlæg rørte mig dybt. Håber du snart kommer på benene igen og stort tillykke med den lille der er på vej. med ønsket om alt det bedste Jan |
God bedring Rene, og gid solen må skinne på din vej |
Tusind tak til alle for opmærksomheden, og de venligt ord både her, via telefonopkald og på min blog. Har haft lidt rigeligt at se til her på det sidste, så Amino og andre forums har været nedprioriteret er hel del. |
Held og lykke med det hele. Jeg er sikker på det nok skal gå godt :) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Hej Rene Ved ikke rigtig, hvor jeg skal starte og slutte, men springer lige ud i det ... Jeg har en storbror som fik konstateret en god arte tumor i bag hovedet for 5 år siden, han fik at vide at det var et rutine indgreb at fjerne den tumor (undrer mig stadig over, hvordan det kan være et rutine indgreb at fjerne en tumor), men anyways gik det galt for ham, da de fjernede tumoren, udover tumoren fik de revet et par nerve baner over, så han mistede sin synke bevægelse + han den efterfølgende månede fik 4-5 følge sygdomme, hvor vi gik i uvished om han ville overleve det indgreb som de nu kaldte for et rutine indgreb. Men da den måned var gået, begyndte det at gå fremad og vi kunne endelig se lyset for enden af tunnelen og der var håb for at de havde fjernet det hele, men det viste sig at de ikke få fjernet det hele, så tumoren begyndte at vokse igen, men det blev heldigvis opdaget i tide så de fik fjernet det sidste. Efterfølgende hvor han gik sygemeldt og gik til genoptræning, startede der en ny og lang kamp mod systemet, og for at få det økonomiske til at gå op... Jeg ved du prøver at se lyst på din situation, og det skal man også.. Men det kan osse gå i stik modsat retning, og blive til en lang sej kamp, hvor man opgiver troen på det hele... forvent hellere det værste og bliv positiv overrasket, hvis det hele går smertefrit. God vind med forløbet...
|
Selvfølgelig ved jeg også at det er en ret stor operation at jeg skal igennem, og der dermed er visse risikoer i den forbindelse, har bare valgt at tænke positivt og fremventer at det hele går som det skal.
|