Hvad med at lave en website med temaet her.
Debatten her går jo død på et tidspunkt-som alle debatter- derfor er websitet bedre til at fastholde nogle ting
Det er en klar følgevirkning såfremt der kan findes opbakning for ideen.
Som det fremgår af vedtægterne er 1. prioriteten i fonden at udfylde det hul, der opstår, når
iværksætteri ikke lykkes. Jeg har personlig været selvstændig i 95% af mit liv, har drevet den samme
virksomhed i små 30 år og har gennem den tid set adskillige se bagsiden af det forjettede
iværksætter liv. Vi elsker at snakke om alle drømmende og ideerne, men glemmer, at der er mangfoldige resultater, når nogen tager springet.
Når resultatet er, at projektet når en kursværdi af 0, vil den enkelte forstå nødvendigeheden af dette projekt.
"Hvor mange aminoer mon har støt på det".
Dette her projekt skal sikre at de der udviser rettidig omhu og udviser viljen til at komme op igen, kan få sat midler tilrådighed, for at vende en uheldig udvikling.
Med bevistheden om at projekter ikke bliver til noget, såfremt der ikke kan fremvises en
kapital, er det, at jeg har taget det første skridt til at verificer, hvorvidt der er en vilje udover snakke vejlen til at skabe denne bagvedliggende kapital, der i al sin enkelthed går ud på at afhjælpe et konkret problem, som måske en del har stiftet bekendskab med.
Så skyd nu de kr 100.00 ind på fondens konto regnr. 8404 konto nr. 1151903.
Så der kan opnåes den nødvendige kapital af kr. 300.001,- i.flg. fondslovgivningen. Hermed vil baggrunden for at søge yderligere midler være tilstede og fonden kan begynde sit egentlige virke.
Det svare til under 5 % af samtlige aminoer eller 1.3 % af samtlige
RKI registrerede.
Se vedtægterne i første
indlæg.
Mvh
Bertil Vrou Thomsen
PS: Forventer lidt mere dialog omkring projektet, kritiske spørgsmål besvares gerne.