Ja, man kunne godt forbinde udtrykket "Amino Bank" med Amino. Fik nemlig også først indtrykket at Amino var med i projektet. De bedste hilsner Freelancerbasen |
flemming.dk:Jeg synes ideen om en Amino Bank/Fond( el.bank for iværksættere og selvstændige) er rigtig god. Så jeg håber du får den sat på skinner. Måske skulle du sætte en advokat til at administrere kontoen. Det mener jeg er normalt ved denne type indbetalinger.
Opgaven kræver ikke nogen advokat p.t.
Det der er første led er, at se om der kan skabes tilslutning til at skabe den bagvedliggende kapital igennem forholdvis små indskud. Jeg finder at skabelsen af Fonden må være interessant for alle, der påtager sig risikoen som selvstændig. P.t er der registreret over 200.000 i RKI. En del af dem er tidligere iværksættere, der prøvede men fejlede i første omgang. Den risiko løber alle der starter.
Indskød hver RKI registreret kr. 100,- på den oprettede konto ville der der være 20 mill., ikke at det vil kunne løse alles problemer, men det ville være en start på en ny måde at komme videre på.
Jeg har den overbevisnig at skabes grundlaget, kan der også hentes midler andre steder fra, måske også fra den overbelastede statskasse, da formålet med Fonden løfter et problem ingen har gjort noget ved.
Når jeg fokuser på midlerne først, handler det om, at de skal kunne generes eller bliver alt anden omkring et sådant initiativ kun til snak.
Så kom nu ind i kampen for dem der tør tage initiativet til at blive iværksættere, alt fra kr 50 og opefter vil skabe grundlaget, kontonummeret står i første indlæg.
P.S. Til Martin Thorborg eller en anden der har brugerrettigheder på et overordnet plan. Kan I rette overskriften således at der står "Støt initiativet til en Fond" vil det være rart da jeg på ingen måde ønsker at skabe tvivl omkring Amino's deltagelse.
Med venlig og stadig optimistisk hilsen
Bertil Vrou Thomsen