Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afslag efter afslag..

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg også, og så længe jeg ikke kan stille kapital eller udbetaling vil de under ingen omstændigheder hjælpe mig..

Nej er ikke godt nok til mig, jeg ved at mit koncept virker...

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 10:03

Jannik Hansen:

[ApS koster 80.000 kr - men tilgængel hæfter du ikke personligt ved et eventuelt tab - medmindre du har banklån etc med personlig hæftelse. Derudover kræves det at en revisor årligt laver regnskab

Det "koster" ikke noget at oprette et ApS, men det er korrekt at man min. skal indskyde kr. 80.000.

Det vil højst sandsynligt ikke være revisionspligt på et selskab i den størrelsesorden som der snakkes om her.

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 10:09

Jannik Hansen:
ApS koster 80.000 kr - men tilgængel hæfter du ikke personligt ved et eventuelt tab - medmindre du har banklån etc med personlig hæftelse.
Generelt for mindre anparts- og aktieselskaber, og især som nystartet, er det næsten umuligt at få banklån uden personlig hæftelse.

mvh
Michael

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Skrevet kl. 10:11

Du har ret michael

Har prøvet alt nu...

Man har ingen chance når man så endlig prøve at skabe noget godt for sig selv og sit barn

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 10:12

Har du overvejet en løsning, hvor der kunne startes op for et mindre beløb?

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 10:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt så simpelt er det desværre ikke. Jeg ville anbefale du allierer dig med en revisor hurtigst muligt :-)

En sidenote... Det "koster" ikke 80.000 at starte et ApS - men for at kunne starte et ApS kræver det, at du skyder 80.000 ind i firmaet som startkapital.

Edit: Igen kom der lige en ind med samme svar før mig - beklager for dobbelttekst :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17

Revisorblogger:

Jannik Hansen:

[ApS koster 80.000 kr - men tilgængel hæfter du ikke personligt ved et eventuelt tab - medmindre du har banklån etc med personlig hæftelse. Derudover kræves det at en revisor årligt laver regnskab. 

Det "koster" ikke noget at oprette et ApS, men det er korrekt at man min. skal indskyde kr. 80.000.

Det vil højst sandsynligt ikke være revisionspligt på et selskab i den størrelsesorden som der snakkes om her.

Ja okay - det forklaret jeg lidt for hurtigt - men man skal vel altid kunne retfærdigøre at den kapital står i selskabet? Hvornår er der revisonspligt, og hvornår er der ikke? :) Troede faktisk altid at der var revisionspligt på ApS og A/S :O

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Skrevet kl. 10:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

ja så må jeg droppe firma bil og den rejse til thailand, har en veninder der nede som må undersøg den fabrik der skal syge tøjet.. så der er de 60.000 kr sparet væk..

så er vi på de 210.000kr..

Må købe billiger invantare så bliver det nok 200.000 kr mere kan jeg ikke spar væk,

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 10:20

Anders - Meebox:
 Jeg ville anbefale du allierer dig med en revisor hurtigst muligt :-)

Det vil jeg også anbefale og tag revisoren med til bankmødet.

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Skrevet kl. 10:20

Drenge rolig nu hehehe har forstået det nu mellem ApS og A/S hehe :D

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)