Hej Jeg vil bare lige høre om hvor man muligvis kan søge om nogle investore eller lign. Da jeg brænder for at åbne min butik i københavn med glamourøse dame tøj. Konceptet, regnskab iværksætterplan og lokale er på sin plads. Tilknyttet Vipaftener med event og københavns fedeste Gå-i-byen steder Men jeg har kun fået afslag efter afslag, da jeg er enlig mor og min indkomst nu er standart.. Har kun hørt at jeg en super fed ide da jeg har skaffet nogle gode samarbejds aftaler alderrede nu, og mit koncept nok skal blive til noget, men må vente et pr år føre jeg har sparet op.. da jeg ikek kan stille egenkapital :(((((( Det er ellers en meget god ide jeg har haft i et pr år, har et stor nætværk indenfor mode verden så der er masser af hjælp at hente indenfor styling, til at arrangere det passende event for min kunder osv.
Brænder for det her.. Mange tak på forhånd Hilsen Zaneta :)
|
Du kunne jo prøve at finde nogle business angels, fonde osv for at se om du kan få nogle af dem med på idéen.
Derudover - kan det være en god idé at finde en passiv/aktiv partner som vil smide pengene i det.
:)