Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afslag efter afslag..

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil bare lige høre om hvor man muligvis kan søge om nogle investore eller lign.

Da jeg brænder for at åbne min butik i københavn med glamourøse dame tøj.

Konceptet, regnskab iværksætterplan og lokale er på sin plads.

Tilknyttet Vipaftener med event og  københavns fedeste Gå-i-byen steder

Men jeg har kun fået afslag efter afslag, da jeg er enlig mor og min indkomst nu er standart..

Har kun hørt at jeg en super fed ide  da jeg har skaffet nogle gode samarbejds aftaler alderrede nu, og mit koncept nok skal blive til noget, men må vente et pr år føre jeg har sparet op.. da jeg ikek kan stille egenkapital :((((((

Det er ellers en meget god ide jeg har haft i et pr år, har et stor nætværk indenfor mode verden så der er masser af hjælp at hente indenfor styling, til at arrangere det passende event for min kunder osv.

Brænder for det her..

Mange tak på forhånd

Hilsen

Zaneta :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:33

Du kunne jo prøve at finde nogle business angels, fonde osv for at se om du kan få nogle af dem med på idéen.

Derudover - kan det være en god idé at finde en passiv/aktiv partner som vil smide pengene i det. 

:)

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 09:37

Hej Zeneta,

Ja, det kan desværre være svært at få lån i disse tider.

Hvor meget kapital snakker vi om? – og er du villig til at hæfte personligt?

Jeg har tidligere hjulpet venner og kunder med at få lån på plads, men bliver nødt til at vide lidt mere...

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Skrevet kl. 09:44

Hej RB :)

Jamen det ligger sådan at jeg har brug for 275.000 kr til at starte op, jeg har valgt at flytte hjem til min familie så jeg kan spar den udgift på husleje og har fri bil der hjemme så de 8000 kr er sparet..

Ja kan godt betaler tilbage selv  men med en rimlig aftale.Smile

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 09:49

Har du gjort dig overvejelser om selskabsformen? - altså personlig virksomhed eller ApS?

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Skrevet kl. 09:49

SKal  ikke have partner nu... men sener, da jeg ikke ved hvor meget jeg vil tjene de første pr måneder.

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Skrevet kl. 09:52

Hvad er bedst.. jeg har undsøgt det lidt.. men har hørt at aps er bedst??? kan du komme med noget råd over det

Mange tak på forhånd

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:57

Miss28:

Hvad er bedst.. jeg har undsøgt det lidt.. men har hørt at aps er bedst??? kan du komme med noget råd over det

ApS koster 80.000 kr - men tilgængel hæfter du ikke personligt ved et eventuelt tab - medmindre du har banklån etc med personlig hæftelse. Derudover kræves det at en revisor årligt laver regnskab. 

Enkeltmandsvirksomhed er gratis at oprette - men tilgængel hæfter du 100% privat ved en eventuelt konkurs.

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 10:00

Når du skal forsøge at få et banklån på plads er det vigtigt at du fremlægger en samlet pakke inkl. budget, selskabsform osv.

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Skrevet kl. 10:01

starter som enkelmandsfirma og når jg så har de 80.000 kr laver jeg den aps

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)