Jeg har samme erfaring som firma som mange herinde mht. Trustpilot , hvor jeg har fået en anmeldelse fra en kunde der beskyldte mig for at snyde selvom jeg havde fulgt købeloven. Trustpilot supporten henvender sig til brugeren for at få indlægget rettet - hvorefter jeg ikke kan klage over det indlæg som oprindeligt var ulovligt .. De spørger efterfølgende dumt om hvad det var der var ulovligt i indlægget ..og jeg står tilbage med sorteper og mit svar på anmeldelsen ligner noget der er helt ude i skoven Så det er ikke seriøs support at hjælpe den "sure" kunde så vi firmaer ikke kan klage over indlæg som oprindeligt var ulovligt Jeg har brugt en masse tid på TP og er også blevet tilsvinet af en konkurrent (ikke kunde) og det tager mig 3 måneder inden de tager mig alvorligt ... Så lige nu syns jeg at have brugt en masse tid på noget jeg troede ville give en rimelig objektiv bedømmelse , men det har ikke lykkes mig at komme et ulovligt indlæg til livs ...og syns ikke man bliver taget seriøst som firma.
|
Trustpilot - hvor langt vil de gå ?
IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice