Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot - hvor langt vil de gå ?

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes man bliver presset til at bruge Trustpilot. Ikke af dem - men simpelthen bare fordi muligheden er der.

Som nogen måske husker, fik vi på et tidspunkt en dårlig anmeldelse. Jeg havde det bare ad h til i flere dage - og kæmpede for at få den fjernet. Kunden havde ikke fået den service fra os, som hun havde fortjent - men hun forlangte så både rabat og gaver og hvad ved jeg derinde.

Anyway - jeg kunne bare se at det jo ikke går at have disse dårlige anmeldelser. Og problemet er, at folk som oftest finder sider som Trustpilot, når de er edderrasende. Det resulterer så måske i dårlige karakterer hvis man ikke selv sørger for at få sine kunder indover.

Så vi meldte os ind (under pres fra udviklingen online - og meget imod mine principper) og nu får alle vores kunder mulighed for at anmelde os. Dejligt at se at de er tilfredse. Og en dårlig anmeldelse ind i mellem kommer hurtigt ned på listen og er væk igen.

Udover at sole mig i stjernerne - så bruger jeg det aktivt når der ind i mellem er en utilfreds kunde. Jeg får dem til at kontakte os ved at svare på deres anmeldelse. Dermed bliver de til glade kunder igen. Og ja - det er da irriterende - men vi får fanget kunderne tilbage i folden - og det kan nok godt betale udgiften til det igen.

I dag bliver jeg ikke så oprørt over en dårlig anmeldelse - fordi den overskygges af alle de gode. I øvrigt kommer folk også med gode ideer og kommentarer til hvor vi kan forbedre ting - og det er faktisk en rigtig god ting som jeg bruger aktivt.

Så konklusionen herfra er: gid Trustpilot ikke fandtes... men når den nu gør - så må jeg erkende at jeg bliver nødt til at forholde mig til det - og så få det bedste ud af det.

Det er dog ALT ALT for dyrt.....!!!

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:16

Helle: jeg synes også jeres børnetøj er for dyrt, men jeg regner med i tager den pris i kan for det? - det samme gør trustpilot Wink

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Janus Lindau:

Helle: jeg synes også jeres børnetøj er for dyrt, men jeg regner med i tager den pris i kan for det? - det samme gør trustpilot Wink

he he - enig :·)

Dog med det lille men: folk køber tøjet hos os fordi de har lyst til det. Jeg køber trustpilot fordi jeg er nødt til det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:25

Janus Lindau:

Er det man kalder folk der er uviden om hvad man selv kan gøre på egen side  , for de  vil ikke engang cpr valid profiler så man kan sagtens lave noget på egen siden der gør ens side bedre og mere troværdig med eget forum debat mv og beholde ald SEO selv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:29

egen debat og anmeldelser kan godt være i virkeligheden er mere troværdig end trustpilot - men så tror du også på anmeldelserne i tv-reklamer, når der er reklamer for vægttabs produkter? - for i forbrugernes øjne er der ikke så store forskel på de to ting.

Og hvis man vil kan man jo også sy børnetøj selv Wink

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:32

Helle - houseofkids.dk:

Dog med det lille men: folk køber tøjet hos os fordi de har lyst til det. Jeg køber trustpilot fordi jeg er nødt til det.

Det er helt korrekt, men der er mange produkter man køber af "nød"

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 10:38

Jimi Hove:

Det skal siges at Google er lige på trapperne til at knuse sider som TrustPilot, Krak, DGS osv i deres søgeresultater, da bliver betragtet som " content farms " , altså sider som lever af andre folks materiale på nettet og så tjener penge på det. At så Google gør det samme, og at de bare er ude på at fjerne deres fjender fra søgningerne, det en anden sag.

Selvfølgelig gider Google ikke se på Trustpilot i søgeresultaterne , når de selv lancerer Google Places / Hotpot

Jeg vil glæde mig til dette tiltag sker fra Googles side :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:46

Jimi Hove:

Det skal siges at Google er lige på trapperne til at knuse sider som TrustPilot, Krak, DGS osv i deres søgeresultater, da bliver betragtet som " content farms " , altså sider som lever af andre folks materiale på nettet og så tjener penge på det. At så Google gør det samme, og at de bare er ude på at fjerne deres fjender fra søgningerne, det en anden sag.

Selvfølgelig gider Google ikke se på Trustpilot i søgeresultaterne , når de selv lancerer Google Places / Hotpot

Så skal de huske at udelade dem selv fra den ligning :), der findes vel ingen andre der lever mere af "andres" indhold, end google...

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 10:47

Helle - houseofkids.dk:

Janus Lindau:

he he - enig :·)

Og denne forskel er stor.
Vi tager heller ikke så stor notits af disse mærkelige anmeldelser i dag da de som du nævner hurtig kommer 'bag i køen' men at Trustpilot er fløjtende ligeglade med andet en at skovle penge til sig det tager vi til os :-)

Et godt indlæg fra dig.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:10

Janus Lindau:

egen debat og anmeldelser kan godt være i virkeligheden er mere troværdig end trustpilot - men så tror du også på anmeldelserne i tv-reklamer, når der er reklamer for vægttabs produkter? - for i forbrugernes øjne er der ikke så store forskel på de to ting.

Og hvis man vil kan man jo også sy børnetøj selv Wink

ved ikke hvorfor du snakker om vægt tabt jeg skal i hvert fald ikke tabe mig og jeg er ikke lige frem en iværksættere der har tid til at se reklame tv , jeg gider kun at bruge min tid på at lære noget og lære fra mig

Angående SEO er det nedad gående , grundet samme kunder skriver ens anmelders mere rating steder i sær , en sur kunden skader ens virksomhed mere desuden falder SEO værdien med links fra dem alle laver ens tekster .

God kunder skriver enkle steder normalt derved ikke duplikat

Til livs med lidt af de dårlig og gode anmelders , ville gøres vis , der blev lavet at admin kunne se hvilken bruger oplysninger , adr. navn og evt. cpr valid , derved oveni de virker mere troværdigt får de en hurtigt , bonus at de får mere unikke tekster

for hvad sker vis de har mere udfyldt profiler , trustpilot.dk bruger kunne debattere i et forum , der ville komme debat i gang og nogle ville bloggen

hvad sker vis ikke udfyldt noget i profiler , hvem gider at debattere med fru ingenting eller Mr. ingenting , dette sker alle debattere ingen kan finde ud ad debattere vis der ikke sker noget

hvorfor gjorde de det ikke i starten , de ville gerne vokse store , nu er de store , men succes ender med nogle overtager deres plads , vis anden finder ud ad , de ikke gider lave ,dog er det kun spørgsmål om tid før anden overtager deres plads , da de ikke ser ud til at få rigtigt i gang i SEO og knalde troværdigheden i top

hvad kan du gøre webshop , du skal sørge for der kommer troværdigt profiler på egen siden fuldt udfyldt ligesom amino.dk faktura alt muligt frem .

Husk at give alle dine kunder fri adgang til siden , du skal derved arbejde mod at gøre det mere troværdigt end troværdigt selv , jeg ved ikke hvorfor trustpilot.dk ikke gøre det , da dette ville øge deres troværdig og siden SEO værdi

Det er okay at bruge vis trustpilot.dk vis ikke gider lave noget egen siden som alternativ dog , skal du vide du selv kan lave noget , der giver er bedre både SEO og troværdighed

selvfølgelige koster det penge at programmer på egen side noget der giver høj troværdighed og SEO

læste lige trustpilot.dk/review/www.moviatrafik.dk , tror det eller ej en klager over man bliver køresyg over at køre i bus og jo kan indrette bus plan efter tæt trafik og jeg bor selv kokkedal og tager 500 S den kommer normalt til tid , ja de er sjove folk ved ikke engang der kan for komme forsinkelser grundet tæt trafik

Stemning er simpelthen for negative og useriøse på trustpilot.dk så jeg gider simpelthen ikke skrive der inden eller tage bare en anmeldelse bare lidt seriøse og jeg vil bruge ald min energi på positive tanker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)