Jeg synes man bliver presset til at bruge Trustpilot. Ikke af dem - men simpelthen bare fordi muligheden er der. Som nogen måske husker, fik vi på et tidspunkt en dårlig anmeldelse. Jeg havde det bare ad h til i flere dage - og kæmpede for at få den fjernet. Kunden havde ikke fået den service fra os, som hun havde fortjent - men hun forlangte så både rabat og gaver og hvad ved jeg derinde. Anyway - jeg kunne bare se at det jo ikke går at have disse dårlige anmeldelser. Og problemet er, at folk som oftest finder sider som Trustpilot, når de er edderrasende. Det resulterer så måske i dårlige karakterer hvis man ikke selv sørger for at få sine kunder indover. Så vi meldte os ind (under pres fra udviklingen online - og meget imod mine principper) og nu får alle vores kunder mulighed for at anmelde os. Dejligt at se at de er tilfredse. Og en dårlig anmeldelse ind i mellem kommer hurtigt ned på listen og er væk igen. Udover at sole mig i stjernerne - så bruger jeg det aktivt når der ind i mellem er en utilfreds kunde. Jeg får dem til at kontakte os ved at svare på deres anmeldelse. Dermed bliver de til glade kunder igen. Og ja - det er da irriterende - men vi får fanget kunderne tilbage i folden - og det kan nok godt betale udgiften til det igen. I dag bliver jeg ikke så oprørt over en dårlig anmeldelse - fordi den overskygges af alle de gode. I øvrigt kommer folk også med gode ideer og kommentarer til hvor vi kan forbedre ting - og det er faktisk en rigtig god ting som jeg bruger aktivt. Så konklusionen herfra er: gid Trustpilot ikke fandtes... men når den nu gør - så må jeg erkende at jeg bliver nødt til at forholde mig til det - og så få det bedste ud af det. Det er dog ALT ALT for dyrt.....!!! |
Helle: jeg synes også jeres børnetøj er for dyrt, men jeg regner med i tager den pris i kan for det? - det samme gør trustpilot