Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bærbar skal man vælge?

Side 1 ud af 9 (83 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

jeg skal til at investere i en bærbar og har derfor lige nogle spørgsmål som i er velkommen til at besvare.

Hvilken processer er den mest stabile?

Hvilket mærke er det bedste indenfor bærbare?

Hvor skal jeg købe min bærbar henne?

Hvis i har nogen andre gode råd jeg bør vide inden jeg køber min bærbar så er i velkommen til at skrive det.

Jeg vil ofre 10.000kr på den og den skal køre stabilt og den skal bruges til store programmer, spil og Internet.

Mvh

Morten

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:37
Udover også at spørge her, vil jeg råde dig til også at spørge i Edbpriser.dks forum. Der sidder virkelig nogle high-tech nørder (venlig ment) som har hjulpet mig mere end en gang, og som i dén grad har styr på deres ting.

Jeg kan desværre ikke selv rådgive dig ang. valg af maskine, da jeg brik har forstand på køb af computere :)
Men når du finder ud af hvilken du vil købe, så kig hos forhandlerne inde på Edbpriser.dk, de er ofte meget billige (ved du sikkert, men så fik du det at vide igen :))))

Held og lykke med købet.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:15
Jeg er lige med på en lytter, da jeg skal lave samme investering, hvis man må kalde det det :-)

// Jesper Skov

Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 11:21
IBM Thinkpads er vejen frem, hvilken specifik model der skal vælges, er et smagsspørgsmål
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 11:23
Lenovo bærbare (IBM hed de før i tiden) er bestemt et godt valg. Prisen ligger på ca. 7.000 og opefter.

Bare ind på Edbpriser.dk og finde en Lenovo bærbar med 1gb ram og en Dual core intel processor. Til kontor-arbejde er den meget god og støjsvag. Den egner sig nok ikke til grafikere eller gamere. Men til kontor er det bestemt et godt valg.

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 11:26
En lille detalje, det er stadig IBM der ejer rettighederne til Thinkpads, og derfor hedder de stadig IBM, men det er Lenovo der producere og sælger dem
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:26
Jeg har også kigget i et stykke tid nu, men tror at valget falder på: http://pc-direct.dk/Default.aspx?page=NotebookSummaryPage&notebookid=O7Xh4nIQlz3 - den skulle være rigtig kraftig, stabil og ikke mindst nem at have med på farten :-)

// Jesper Skov

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 12:14
Jesper->

Hehe :-) Først skriver du at du lige lytter med i tråden.. Så kommer nogle anbefalinger til IBM/Lenovo.. og så vælger du en Zepto.. :-P

Anyway - jeg er også tilhænger af IBM/Lenovo... Det er meget stabile og no nonsense bærbare, som bare spiller max. Pegeredskabet (UltraNav) er så godt, at du ikke behøver en ekstern mus. Ligeledes er tastaturet og skærmen god - især i Z- og T-modellerne.

Jeg ville generelt ikke vælge en bærbar uden Centrino.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 12:23
Hej Peter.

Hvad er det  Centrino gør?

Jeg har også fået anbefalet Ibm/Lenovo men hvorfor er de bedre en andre?

Jeg er ikke den største computer kender men er indmaden bedre eller af højere kvalitet?

Mvh

Morten

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:25
Dato: 17-02-2007 12:14:17
Forfatter: pbtryk.dk
Jesper->

Hehe :-) Først skriver du at du lige lytter med i tråden.. Så kommer nogle anbefalinger til IBM/Lenovo.. og så vælger du en Zepto.. :-P

Anyway - jeg er også tilhænger af IBM/Lenovo... Det er meget stabile og no nonsense bærbare, som bare spiller max. Pegeredskabet (UltraNav) er så godt, at du ikke behøver en ekstern mus. Ligeledes er tastaturet og skærmen god - især i Z- og T-modellerne.

Jeg ville generelt ikke vælge en bærbar uden Centrino.

Vh
Peter

Som skrevet, har jeg haft kigget på den bærbar i noget tid - men har ikke endeligt besluttet mig, derfor jeg lyttede med :-)

Men btw skal jeg lige have fat på dig, skriver du ikke lige på msn. Tak.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 9 (83 indlæg)