Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælpp jeg har en drøm

Side 6 ud af 10 (91 indlæg)
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved godt hvor pisseirretrende det må lyde når en mand som mig siger at penge intet betyder, men nu kender du mig ikke, - så jeg tager chancen.

Det du skal, er ikke at have ½ million af mig, for så sidder du i det samme sted om ti år og vil have 5 millioner. Jeg taler af erfaring.

Det du og din kone og din familie skal, er at få flyttet jeres fokus fra det negative omkring økonomien, og alt det positive i har som familie. I har to jobs, og Skat indeholder nogle penge fra jeres løn,  - resten skal i leve af. Så enkelt er det faktisk.

Det er da pissehamrende ligegyldigt at du flæber over at skylde en ½ million væk. Hvad skal dine kreditorer bruge det til, - og hvad skal du bruge det til. Du har ikke en ½ million, - så enkelt er det faktisk. 

Det bliver først kompliceret når alt det negative er noget du trækker ned over hovedet på dig selv. Du må stå ved at du ikke har nogen penge til luksus, - og det er da ingen skam! Hvorfor kan en konfirmationsfest ikke være et sammenskudsgilde i fætter Børges garage, -  hvis fætter Børge er med på ideen? Hvorfor kan Tante Oda ikke komme med æblekagen, og Svend Jørgen vil være vild med at grille sin opskrift på grillen, og lur mig om ikke der er billige dåsebajere i depot hos noget familie.

Det du ligger under for, er dine egen krav og forventninger om hvordan det burde være. Så tror du også at familien forventer det samme. Jeg tror der ligger nogle gode overraskelser og venter på dig, hvis du bare kommer lidt ud af busken.

Jeg har selv lige hjulpet nogen i samme situation som dig. Det viste sig at de havde en onkel der var revisor. Tænk engang, de havde ikke set hinanden i 10 år, og alligevel fik de sat sig sammen og lavet et budget. De fik trukket 1000 kr. ud af ingenting hver måned, og nu skal de på ferie til sommer i svogerens campingvogn, som han kører ud og stiller op på en campingplads. Det er meget langt fra dykkerferien i Ægypten og skiferien i Frankrig som de var vant til, - men jeg tror de får den bedste ferie nogensinde.

Hvorfor, - fordi katten nu er ude af sækken. Alle ved at de ingen penge har. Så nu ringer familie de ellers ikke har haft så meget kontakt til, og siger - kommer i ikke med ud at spise- vi giver!

Nu er det snart påske og så kan man se fanatiske kristne piske sig selv til blods, og det er nøjagtigt hvad du gør på noget så ligegyldigt som penge.

Så lad være med det.

Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:22

Tusind tak for dit indlæg det giver mening på nogen punkter.

nmit problem er måske at jeg har dårlig samvittighed over ikke at kunne betale dem jeg skylder jeg sammer mig virkelig.

Og en anden ting er tro mig hvis jeg en dag blive fri af min gæld vil jeg ikke købe så meget som et par strømper på klods, det er en ting jeg ved med 100 % så lige på det punkt vil jeg ikke give dig ret hele mit voksen liv har og er et marridt og jeg vil ikke ønske for nogen i denne verden at skulle opleve det hele tiden at måtte sige nej til sine børn fordi man selv har fucket op i det

så jeg vil aldrig komme til at skylde nogen en krone den dag det måtte lykkedes

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:24

Men du siger aldrig nej når det handler om din kærlighed. Du har tydeligvis et meget stort hjerte, specielt overfor dine børn. Det ikke alle forældre der kan sige det.

Du er SÅ klar til den video

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 20:28

så må vi jo bare håbe mit engelsk er godt nok til at jeg kan forstå sammenhænget :)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 20:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Hjælpp,

Hvis du sender din adresse til tommy@ildsjael.dk så får jeg sendt min bog "ildsjælenes bog" til dig. Den kan nok godt få fyret lidt op under kedlerne. Og så er den på dansk :-)

Og i forhold til dine børn. Top 3 over ting, som børn husker fra deres barndom:

1: Når far og mor kysser

2: Når far og mor skændes

3: Når man laver en aktivitet med sine forældre (uanset aktiviteten)

Så sørg for at kysse din kone - bedre gave kan du ikke give dine børn.

Og god fornøjelse med bogen :-)

Dbh

Tommy Krabbe

Hej med dig :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:39

hvorfor går du  op i du aldrig får en bil og hus og alt andet unødvendigt luksus ?

lykken er man er tilfreds med livet med det man har

tag ikke kassekredit vis får lidt råd det er en fælde banker laver for de score en masse renter fordi du ikke kan vente en dag eller 1 år eller før man har råd tuk sin drøm og drømme ved lån kan blive mere et fængelse

jeg tror ikke din børn bliver mere glade om du har en hus og bil , meste af denne luksus gør du ikke har tid til dine børn for du skal arbejde mere

bor billigt og tænk dig om resten af livet så ser du ikke disse penge som et fængsels med en frihed at du ikke har denne luksus med du nogle positive værdier i livet

tag livet som det kommer og det er en gave i sig selv

tænk ikke over om du bliver gældfri eller ej vis du tænker dig om er du på vej mod at blive millionær for man gør tit ikke de samme fejl 2 gange igen det kræver bare motivation og tro på alt er muligt selv om det ser værste ud og har lige brugt 10 million på nogle fejl er det bare igang man giver aldrig op for vi er iværksætter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 20:43

Jeg gør tingene op i hus og bil og vovse fordi det er det som jeg forbinder med en normal danske, eller ihvertfald det de fleste kan vælge, ved godt nogen vælger lejebolig.

jeg vil bare gerne kunne have mulighed for det og når jeg sidder på min numse og tænker på jeg aldrig vil komme til at få den mulighed gør det bare ond, er sikker på den dag jeg er fri af gæld kunne jeg aldrig drømme om at købe en ny bil og stifte ny gæld igen vil nok købe en kontant

men det har bare noget at gøre med at føle sig som en del af samfundet og ikke bare en byrde

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:46

Jimi Hove:

Men du siger aldrig nej når det handler om din kærlighed. Du har tydeligvis et meget stort hjerte, specielt overfor dine børn. Det ikke alle forældre der kan sige det.

Du er SÅ klar til den video

Stort bifald til dig, Jimi Hove - du er sgu en verdensmand. Har tideligere læst din begejstring for Tony Robbins, og har tit tænkt på at se de videoer igennem som du ivrigt linker til - men en svag internetforbindelse har gjort at jeg aldrig har orket at downloade videoerne.

Men, i morgen, daffer jeg ned på netcafen på Rantzausgade, og så skal der råhygges.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:47

Det også helt fint at drømme om hus osv, det gør jeg selv. Jeg elsker luksus :-) Men så må man bevise at man kan lære at styre sin økonomi først. En ting er at opnå sine drømme, noget andet er når de bliver taget fra dig igen.

Tro mig, som alle andre siger : 500 k er ingenting når du først får fokus igen. Og når du kommer på de der gode ideer som kan tjene dig nogle ekstra penge.

Og når du så får succes, så husk at uddeleger arbejdet, så du kan nyde livet fuldt ud. Det er slet ikke svært :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:49

Tak Micvhael. Jeg startede også selv med at høre om ham fra en eller anden idiot der ikke kunne holde sin kæft :-)

Så en dag tænkte jeg: " Okay, nu tjekker jeg lige ham der ud ", det var for vildt.

Jeg skal nok stadig kontakte dig, om den aftale vi havde . Men som du måske kan forstå, så hviler jeg mig ret meget for tiden, da jeg har opnået stort set alle mine mål. Mål jeg end ikke kunne drømme om for nogle år siden. Også chokerende for mig selv, men heldigvis på den gode måde

Side 6 ud af 10 (91 indlæg)