Hvis du sidder i hus og har banklån og kreditforeningslån så ligger banklånet som anden priotet og kreditforeningen 1.priotet hvilket egentlig gør at hvis du vælger at gå konkurs hvilket jo også er en mulighed eller du kan få gældssernering. så står banken til at miste en del penge så praktisk taget vil bankenogså være interesseret i at i klarer den for i kan bare skride fra det hele og flytte i en lejlighed og der er ikke en eneste der kan røre jer rudekuverterne smider i bare væk. Jeg ved godt det er en hård måde at gøre det på, men jeg ved også hvor hårdt det er at sidde så hårdt i det for det går ud over familielivet. Preben |
Mikael christiansen:Preben:Hej
Der er den mulighed at trådstarteren stopper alt indbetaling til hus, forsikringer, mv. og det kan han gøre uden at der sker det helt store i 3mdr og de penge han får ud af det bruger han til at betale af på de dyre lån?
Preben
Det forstod jeg ikke lige der vil komme rykker vis ikke betaler lån og forsikringer ,
jo man kan sagtens få lov til ikke at betale huslån, især vis man har friværdi i egen bolig men jeg tvivler meget han har friværdi da han ikke har egen bolig mere derved ingenting i garanti så man kan få lavrente og kan lade være i et stykke tid at betale på lån
Det er en måde at skabe dem selv lidt friluft og få betalt af på de dyre lån som han skriver de har, for hvad skal banken gøre, de står altså også til at miste penge.