Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælpp jeg har en drøm

Side 8 ud af 10 (91 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du sidder i hus og har banklån og kreditforeningslån så ligger banklånet som anden priotet og kreditforeningen 1.priotet hvilket egentlig gør at hvis du vælger at gå konkurs hvilket jo også er en mulighed eller du kan få gældssernering.

så står banken til at miste en del penge så praktisk taget vil bankenogså være interesseret i at i klarer den for i kan bare skride fra det hele og flytte i en lejlighed og der er ikke en eneste der kan røre jer rudekuverterne smider i bare væk.

Jeg ved godt det er en hård måde at gøre det på, men jeg ved også hvor hårdt det er at sidde så hårdt i det for det går ud over familielivet.

Preben 

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 15:08

Mikael christiansen:

Preben:

Hej

Der er den mulighed at trådstarteren stopper alt indbetaling til hus, forsikringer, mv. og det kan han gøre uden at der sker det helt store i 3mdr og de penge han får ud af det bruger han til at betale af på de dyre lån?

Preben

Det forstod jeg ikke lige der vil komme rykker vis ikke betaler lån og forsikringer ,

jo man kan sagtens få lov til ikke at betale huslån,  især vis man har friværdi i egen bolig men jeg tvivler meget han har friværdi da han ikke har egen bolig mere derved ingenting i garanti så man kan få lavrente og kan lade være i et stykke tid at betale på lån

Det er en måde at skabe dem selv lidt friluft og få betalt af på de dyre lån som han skriver de har, for hvad skal banken gøre, de står altså også til at miste penge.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:09

Preben:

Hvis du sidder i hus og har banklån og kreditforeningslån så ligger banklånet som anden priotet og kreditforeningen 1.priotet hvilket egentlig gør at hvis du vælger at gå konkurs hvilket jo også er en mulighed eller du kan få gældssernering.

så står banken til at miste en del penge så praktisk taget vil bankenogså være interesseret i at i klarer den for i kan bare skride fra det hele og flytte i en lejlighed og der er ikke en eneste der kan røre jer rudekuverterne smider i bare væk.

Jeg ved godt det er en hård måde at gøre det på, men jeg ved også hvor hårdt det er at sidde så hårdt i det for det går ud over familielivet.

Preben 

Hvorfor er det relevant for trådstarter han har jo mistet huset hvad jeg kan læse mig til

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 15:15

Jamen hvad er så problemet, få en ny konto og få obygget et overskud, de kan ikke røre de penge han får, kun i det øjeblik han får arbejde...Og sidder han så til leje og sørger for at betale lejen hver måned?

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 15:31

Jeg vil godt slutte af med at sige at man kan komme så langt ud at det jeg foreslår virkelig er den eneste udvej, der findes også nogen der kan hjælpe trådstarteren men de gør det samme som jeg foreslår.

Jeg har selv været der og det skal ikke være nogen hemmelighed men jeg er klart ovenpå igen og det har været en kamp men det lykkes.

Preben

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 15:35

Trådstarter skriver klart og tydeligt at både han og hans ægtefælle er i arbejde og ikke ejer noget af værdi.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:42

Preben:

Jeg vil godt slutte af med at sige at man kan komme så langt ud at det jeg foreslår virkelig er den eneste udvej, der findes også nogen der kan hjælpe trådstarteren men de gør det samme som jeg foreslår.

Jeg har selv været der og det skal ikke være nogen hemmelighed men jeg er klart ovenpå igen og det har været en kamp men det lykkes.

Preben

Tvivler så langt nede som trådstarter efter hvad jeg læser hvad du forslog , han kan jo ikke få henstand på nogle måder i banken når han intet har af værdi

så skal han være gået personlige konkurs og må intet eje , hvad jeg forstår i 5 år og det er ikke et sjovt liv, for mange mennesker , med det forslog du jo ikke, intet foræres normalt i dette liv

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 17:12

Mikael christiansen:

Preben:

Preben

Tvivler så langt nede som trådstarter efter hvad jeg læser hvad du forslog , han kan jo ikke få henstand på nogle måder i banken når han intet har af værdi

så skal han være gået personlige konkurs og må intet eje , hvad jeg forstår i 5 år og det er ikke et sjovt liv, for mange mennesker , med det forslog du jo ikke, intet foræres normalt i dette liv

Jamen hvis trådstarter ingenting har af værdi hvad er der så at betale af på så er det da langt bedre at stoppe med at betale af på alle de dyre lån og lade de tjente penge gå ind på en anden konto.

Jeg mener ikke han skal spørge banken om lov, han skal bare gøre det.

Preben

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:24

Preben:

Mikael christiansen:

Preben:

Preben

Jamen hvis trådstarter ingenting har af værdi hvad er der så at betale af på så er det da langt bedre at stoppe med at betale af på alle de dyre lån og lade de tjente penge gå ind på en anden konto.

Preben

Rki han ryge ved dette råd , han vil få dyrere retsager mod sig grundet ikke betaler så han skal helt gå total personlig konkurs og det er ikke noget man selv bestemmer

Vis han er på randen af personlige konkurs ville jeg ikke bruge dit råd,  for vis  bare de ser en lille chance banker , staten og andre i samfundet , ja så får han ikke lov til at gå personlig konkurs

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 19:54

Mikael christiansen:

Preben:

Mikael christiansen:

Preben:

Preben

Preben

Rki han ryge ved dette råd , han vil få dyrere retsager mod sig grundet ikke betaler så han skal helt gå total personlig konkurs og det er ikke noget man selv bestemmer

Vis han er på randen af personlige konkurs ville jeg ikke bruge dit råd,  for vis  bare de ser en lille chance banker , staten og andre i samfundet , ja så får han ikke lov til at gå personlig konkurs

I princippet er der ikke nogen der har lyst til at slæbe ham i retten i det han ingen penge har og en retsag er ret dyr og kreditorerne vil trække sig fordi at de ikke ønsker at sætte flere penge til!

Preben

Side 8 ud af 10 (91 indlæg)