Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælpp jeg har en drøm

Side 7 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hjælpp:

Jeg gør tingene op i hus og bil og vovse fordi det er det som jeg forbinder med en normal danske, eller ihvertfald det de fleste kan vælge, ved godt nogen vælger lejebolig.

jeg vil bare gerne kunne have mulighed for det og når jeg sidder på min numse og tænker på jeg aldrig vil komme til at få den mulighed gør det bare ond, er sikker på den dag jeg er fri af gæld kunne jeg aldrig drømme om at købe en ny bil og stifte ny gæld igen vil nok købe en kontant

men det har bare noget at gøre med at føle sig som en del af samfundet og ikke bare en byrde

Hårdt sagt er det man forbinder med de dansker der har største gæld i Danmark og som er fanget i gælds fælden og  man bliver byrde for samfundet fordi man har nogle drømme og går ind og låner penge til vovse og bil og hus

kontant køb hus kan sikker lade sig gøre vis man har det rigtige arbejde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Jeg skal nok stadig kontakte dig, om den aftale vi havde.

Vi når det nok før eller siden - bare gør dine ting ( mål ) færdige, jeg har masser af tålmodighed.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:34

her får du så din første ide til at tjene penge, par rådgivning, fordi der er faktisk mange danske par der går fra hinanden, p.ga. mindre problemer end jeres, så hvis du på en eller anden måde kunne lære dig og din kones sammenhold fra dig, tjaeh så ville jeg næsten sige at du sad på en potentiel guldmine.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 21:52

Nu vi er omkring Tony-drengen, så kan jeg også anbefale hans programmer "Breakthrough", hvoraf de fleste kan findes på Youtube. Her hjælper han et par i hvert afsnit.

Hans metoder er ret vilde, men formålet er hver gang at vise den kraft, der er i at kunne ændre sine tankebaner.

Hej med dig :-)

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 22:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hjælpp

Når jeg læser diverse af dine indlæg, sidder jeg tilbage med et par spørgsmål?

1, Har du gæld hos diverse lånlet finanseringer?
2, Har du på noget tidspunkt lagt din samlede gældsituation ud for samtlige dine kreditorer på 
    samme tidspunkt, medfølgende en afdragsordning som indebar alle og hvor alle fraskrev sig
    retten til renter og måske afskrev en vis del af gælden underforudsætning af, at du overholdt
    den aftale, der dermed var indgået.

Såfremt du har lyst kan du kontakte mig på mandag på tlf 98311022, så vil jeg gerne gennemgå
din situation og de muligheder jeg kan se. Din evt. opringning skal ikke koste dig noget.

Forøvrigt er jeg enig med dem der har anbefalet dig at standse de evt. afdrag du p.t. betaler til nogle af dine kreditorer, indtil du får et samlet overblik og en fast aftale alle dine kreditorer.

Mvh
Bertil Vrou Thomsen

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 22:28

Hej

Hvis det seriøst er sådan et stort problem for dig og du måske ikke har kunnet betale din gæld af over de sidste 10 år. Så er erklær dig personlig konkurs så sletter staten din gæld, du må dog ikke eje andet end det mest nødvendige de næste 5 år, men du må gerne tjene penge, bo til leje, lease bil osv.

Men om igen det er også lidt for kyllinger, men bestemt en løsning.

Mvh. Brian Mikkelsen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Bertil Vrou Thomsen:

Forøvrigt er jeg enig med dem der har anbefalet dig at standse de evt. afdrag du p.t. betaler til nogle af dine kreditorer, indtil du får et samlet overblik og en fast aftale alle dine kreditorer.

Jeg fik noget dårligt karma for at foreslå det tidligere, men vi kan ikke redde hele verden og i dette tilfælde er det trådstarter vi hjælper.

Jeg har heller ikke ondt af lånlet firmaerne, som du kalder dem. De tager så høje renter, at det burde være ulovligt. Desuden er tilfælde som disse regnet ind i de samlede omkostninger, da de er mere risikovillige end bankerne.

De ekstremt høje renter er med til at forværre folks gældshelvede og det burde slet ikke være muligt med "lånlet" løsninger til at betale anden gæld af med.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:14

Nicolaj Thomasen:

Bertil Vrou Thomsen:

Jeg fik noget dårligt karma for at foreslå det tidligere, men vi kan ikke redde hele verden og i dette tilfælde er det trådstarter vi hjælper.

Jeg har heller ikke ondt af lånlet firmaerne, som du kalder dem. De tager så høje renter, at det burde være ulovligt. Desuden er tilfælde som disse regnet ind i de samlede omkostninger, da de er mere risikovillige end bankerne.

De ekstremt høje renter er med til at forværre folks gældshelvede og det burde slet ikke være muligt med "lånlet" løsninger til at betale anden gæld af med.

Jeg har også oplevet at få dårlige for indlæg nogle gange med 99,99 % giver de ikke kommentar hvorfor de mener det er forkert så enten har de misforstået indlægget og derfor må jeg poste indlægget igen med en bedre forklaring , kan være man får feedback om det er bedre forklaret nu

Det kan også være fordi person har misforstået det er et iværksættere forum hvor man debattere derved vis man er uenig giver man feedback, for jeg tror ikke på man kan give minus grundet andre grunde f.eks. man ikke kan lide person

Renten er normal ok , folk kan bare lade være at tænke konstant luksus i livet

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 14:44

Hej

Der er den mulighed at trådstarteren stopper alt indbetaling til hus, forsikringer, mv. og det kan han gøre uden at der sker det helt store i 3mdr og de penge han får ud af det bruger han til at betale af på de dyre lån?

Preben

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:03

Preben:

Hej

Der er den mulighed at trådstarteren stopper alt indbetaling til hus, forsikringer, mv. og det kan han gøre uden at der sker det helt store i 3mdr og de penge han får ud af det bruger han til at betale af på de dyre lån?

Preben

Det forstod jeg ikke lige der vil komme rykker vis ikke betaler lån og forsikringer ,

jo man kan sagtens få lov til ikke at betale huslån,  især vis man har friværdi i egen bolig men jeg tvivler meget han har friværdi da han ikke har egen bolig mere derved ingenting i garanti så man kan få lavrente og kan lade være i et stykke tid at betale på lån

Side 7 ud af 10 (91 indlæg)