Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælpp jeg har en drøm

Side 10 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Preben:

Hej Michael

Big Smile

Du er extrem god for amino og skriver altid det politiske korrekte og du er altid hjælpsom når nogen spørger om noget det har jeg virkelig respekt for Yes

Men lige set her tilfælde er du for positiv, dels fordi du ikke har været i den situation som trådstarteren er i så du sidder og skriver om hvordan du tror man reagere under det pres som nu trådstarteren er i, og det synes jeg viskal slutte debatten af med at skrive at positive tanker om man nu skal flytte fra hus og hjem i den her uge eller man kan tjene lidt extra i den næste uge.

Ekstremt langt nede som tråd starter er kræver mere positive tænker på andre ting end penge for alt skal nok gå

Så prøv at flytte hjem i min kæmpe lejlighed på 15 m2 og lev en måneden som jeg kan nu.

Min lille søster er faktisk død for ikke så lidt tid siden , så prøvet at mistet meget personlig ting

Jeg har før mistet min lejlighed da jeg brugte lidt for mange penge og kom lidt langt ud

Jeg tog dog bare som det kom , fik hjælpe af kommune jeg havde jo mistet alt , med så fik da hurtigt en bolig og kunne da sagtens leve for 1000 kr om måneden , så fik hurtigt overskud og et par avis ruter ekstra og et ekstra job så var jeg oppe igen , med købte ikke igen en million lejlighed på det dyrere frederiksberg for det er ren pral

Du kender mig ikke så du ved ikke hvor langt man har været nede

Findes nok ikke mange som mig der kan komme så langt ned og være positive stadigvæk og kæmpe for at komme op , det kræver ekstremt positive energi der kan skræmme ethvert menneske , for kan der virkelig findes positive mennesker når de mister alt af penge , ja det kan der være

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 10 ud af 10 (91 indlæg)