Nicolai, det du overvejer at gøre for at slippe billigere i toget er klokkeklart dokumentfalsk. Dokumentfalsk er ulovligt ifølge Straffelovens §171 og straffes med bøde eller fængsel indtil maksimalt 6 år. Jeg anbefaler, at du dropper de overvejelser og i stedet fokuserer på idéer, som kan øge din indtjening, så du ikke behøver at gøre dig selv til kriminel for at spare en gang småpenge. Dbh. John |
Vis ikke har det vilde bagage går jeg tit f.eks. til hillerød og kokkedal er 16 km og jeg kan lave en smutvej igennem dyrehaven så det går næsten samme tid og jeg får gået en flot tur i naturen, det giver både motion og velvære og man træner kroppen og det giver energi at gå- løbe igennem især når det er en flot natur man kigger på
Husk man spare penge ved at gå og når næsten samme tid ved at gå kan ekstrem tit spares tid ved at tage cyklen
Findes også orange tur tit nu fra 16.00 til 4.00 så tag det hver gang og spar over langt 50%
Orange billet er tit billigere end når du var under 15 år , så tænk dig om spar penge
Wildcard kan desuden fås andre rabatter oveni derved er det billigere end du var 15 år så nyd du er blevet ældre og score alle de glade piger der køre med wildcard