kan vi dog ikke få stoppet denne tråd. Den hører da slet ikke hjemme på Amino, og vil bestemt ikke give et seriøst indtryk for eventuelle nyankomne.
Amino skal vel fortsætte med at være et iværksætter-forum? Så kan jeg ikke se en debat om billetbetaling/snyd i tog fordrer, endsige hjælper noget eller nogen som helst....
kan vi dog ikke få stoppet denne tråd. Den hører da slet ikke hjemme på Amino, og vil bestemt ikke give et seriøst indtryk for eventuelle nyankomne.
Amino skal vel fortsætte med at være et iværksætter-forum? Så kan jeg ikke se en debat om billetbetaling/snyd i tog fordrer, endsige hjælper noget eller nogen som helst....
Brian, jeg kan såmænd godt forstå hensigten med din opfordring. Indlægget er postet i Café & Hygge, hvor der er lidt højere til loftet, og hvor emnerne godt kan bevæge sig væk fra det strengt iværksætteri-orienterede.
Trådstarter spurgte ret konkret og har efter min bedste overbevisning fået det svar, han måtte forvente. Det har startet en lille debat, og der er kommet en række velmendende råd til trådstarter. Det håber jeg da, at han tager til sig, når nu han spurgte.
Der har da kørt nogle noget mere kontroversielle tråde på Amino, uden de blev forlangt fjernet.
Der bliver selvfølgelig holdt lidt ekstra øje med tråde, som har et åbentlyst potentiale til at køre sådan helt af sporet på sådan en fredag.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Brian, jeg kan såmænd godt forstå hensigten med din opfordring. Indlægget er postet i Café & Hygge, hvor der er lidt højere til loftet, og hvor emnerne godt kan bevæge sig væk fra det strengt iværksætteri-orienterede.
Trådstarter spurgte ret konkret og har efter min bedste overbevisning fået det svar, han måtte forvente. Det har startet en lille debat, og der er kommet en række velmendende råd til trådstarter. Det håber jeg da, at han tager til sig, når nu han spurgte.
Der har da kørt nogle noget mere kontroversielle tråde på Amino, uden de blev forlangt fjernet.
Der bliver selvfølgelig holdt lidt ekstra øje med tråde, som har et åbentlyst potentiale til at køre sådan helt af sporet på sådan en fredag.
Dbh. John
Hej Jonh,
nyder såmænd ofte også, når der er højt til loftet. Men denne Arto-lignende tråd synes jeg er beskæmmende for et ellers fint forum som Amino.
Der er bare noget snyd, der går ud over andre i højere grad end andet.
Ja personligt mener jeg at der er langt værre at køre lidt for hurtigt, ikke stoppe for fodgænger i et fodgængerfelt eller lign. Billetsnyd er intet i forhold til det.
Der findes 2 slags mennesker. Der der snyder og "indrømmer" det og de der ved hvornår de skal holde kæft med at de snyder.
lige vel hvad man kan jo ikke sige fordi noget er langt værre er det okay , for så er det vi kommer vidste på et side spor tråden nu for hvad vis jeg siger noget langt værre så er det okay at køre over for rødt , der findes også masse morder der indrømmer derfor er det ikke okay med masse mord
Stop det er forkert at snyde i togene lige vel hvad og kan ikke godkendes fordi der findes ting i verden der er værre at snyde med
Angående ørresunds tog skal betales før går ind , blev lavet om sidste år , bor selv i kokkedal køre hverdag med ørresunds tog
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Dbh. John
Hej Jonh,
nyder såmænd ofte også, når der er højt til loftet. Men denne Arto-lignende tråd synes jeg er beskæmmende for et ellers fint forum som Amino.
Sidder du tit og chatter på arto? - siden du kan udtale dig om at det er en arto-lignende tråd.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Med DSB klapsæde kan det gøres endnu billigere, hvis du tager en skæv afgang og kan sidde på et klapsæde. KBH - Aalborg for en 50'er - det kræver dog også wildcard.
Og har du begrænset med penge på lommen nu, men besidder et abb. eller har en del taletid kan du erhverve dig det igennem SMS-Betaling
DSB:
1) Send en SMS til 1412 med følgende oplysninger:
WILD [CPR-nr] [Navn] [Efternavn] (eksempel: Wild 061089-1234 Peter Jensen)
2) Du modtager en bekræftelses-SMS.
3) Du bekræfter købet af DSB WildCard ved at svare WILD JA til 1412. Ved bekræftelse af købet accepterer du produktbetingelser for DSB WildCard. Læs betingelserne her. Ved accept trækker dit teleselskab 185 kr. + alm. sms-takst på din telefonregning.
4) Du modtager dit midlertidige DSB WildCard som sms. Husk at medbringe din telefon på rejsen samt en gyldig ungdomsbillet.
Efter 14 dage vil du modtage dit fysiske DSB WildCard, som er gyldig 1 år fra købsdatoen.
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Alle snyder på den ene eller anden måde. Og der er INGEN undtagelse.
Jeg tror også på at alle har snydt.
Faktisk, så mener jeg at have hørt noget om at det er lovpligtigt at man skal kende alle de forskellige love i Danmark - og det er der vidst ingen der gør.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?