Alle snyder på den ene eller anden måde. Og der er INGEN undtagelse.
Jeg tror også på at alle har snydt.
Faktisk, så mener jeg at have hørt noget om at det er lovpligtigt at man skal kende alle de forskellige love i Danmark - og det er der vidst ingen der gør.
jeg forstår ikke DSB Zone system til Roskilde fra Kokkedal 8 zoner hjem 9 zoner
Men ingen ærlig mennesker snyder bevidste for vi skal alle hjælpe hinanden i samfundet
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Faktisk, så mener jeg at have hørt noget om at det er lovpligtigt at man skal kende alle de forskellige love i Danmark - og det er der vidst ingen der gør.
Men ingen ærlig mennesker snyder bevidste for vi skal alle hjælpe hinanden i samfundet
Man snyder logisk set bevidst, ved ikke at kende loven ( alle love ) - at man siger man ikke forstår den, er ingen undskyldningen - uvidenhed fritager ingen fra straf.
Det er vidst nok også ulovligt at støtte et firma der bruger ulovligheder - dermed kan du i princippet blive dømt som medansvarlig - lidt ala når man handler med hælervare.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Man snyder logisk set bevidst, ved ikke at kende loven ( alle love ) - at man siger man ikke forstår den, er ingen undskyldningen - uvidenhed fritager ingen fra straf.
Det er vidst nok også ulovligt at støtte et firma der bruger ulovligheder - dermed kan du i princippet blive dømt som medansvarlig - lidt ala når man handler med hælervare.
jeg prøvet at ikke give det som en undskyldning at jeg ikke forstår DSB Zone system
Men vi prøver alle på bedste vis at overholde loven
jeg prøvet at ikke give det som en undskyldning at jeg ikke forstår DSB Zone system
Men vi prøver alle på bedste vis at overholde loven
Det er da også mærkeligt at det koster 8 den ene vej, og 9 den anden vej.
Det stinker af snyd, så hvorfor ikke snyde lidt tilbage.
Står regnskabet så ikke lige?
virkelige dårlige politiker vi har , de gør ingenting der er ingen handling bag ord godt man ikke er Billetkontrollørerne for vis man udskriver disse bøder får de brok fra kunder der ikke fatter noget http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1328451.ece
Jeg Vil ikke snyde med ingen kan være perfekte når selv en buschauffør ikke forstår zone system
hvis trådstarter i en alder af 18 begynder med lidt dokumentfalsk omkring en togbillet og körer bil uden reg. eller forsikring kan han lynhurtigt blive så dygtig at fälden klapper.
når han så kommer ud i friheden igen om nogle år kan han passende snyde DSB igen, og forsöge sig med at rejse som pensionist.