Walking bords er sådan skilte, man går rundt med med reklame og det skaber en meget større synlighed. Du kan skrive til mig på vovol@ofir.dk så kan vi snakke videre om tingene ;-) |
Hej Per. Kort sagt for at have effektiv markedsføring skal du definere din målgruppe (er tildels gjort), finde en måde at kommunikere med dem på (hvor kan du komme i kontakt med målgruppen), også skal du finde ud af hvad du skal kommunikere (hvad differentierer dig i forhold til andre autoværksteder.) Ud fra denne synsvinkel, synes jeg det vil være en rigtig god idé at henvende dig til f.eks. Citronik eller de andre Citroen "grupper" (som nævnt før i denne tråd), disse folk vil nok typisk have en tendens til at få lavet deres biler med ordentlige reservedele osv. (dette er min egen formodning).
I forhold til at differentiere dig, så lyder det til du har gjort dig nogle overvejelser, men at differentiere sig på pris er et utrolig skrøbeligt fundament (fordi det let kan kopieres), derfor skal du huske også at differentiere dig på andet som f.eks. service (lyder det allerede til du gør lidt) osv. Det er vigtigt at du kommunikere hvordan du differentiere dig fra andre værksteder og specielt fra andre citroen værksteder, hvis der er mange af dem.
Som der også blev nævnt før i tråden, så er opmærksomhed selvfølgelig rigtig godt for din virksomhed (du kan have det bedste produkt i hele verden, men hvis ingen kender til det, så sker der ikke meget), derfor skal du ud og gøre opmærksom på dig selv, og en god måde at gøre det på er med pressemeddelelser osv.