Lige en hurtig forklaring: Min far startede et autoværksted for mange år siden, med speciale i Citroen. Vi handler også med brugte biler(hovedsageligt Citroen). Jeg overtog dette værksted 4. januar sidste år og har haft meget travlt et helt år nu. Jeg står selv for det hele, med en smule hjælp fra min gamle far. Jeg har lige fået konstateret at jeg har 2 Discusprolaps og er nødt til at begrænse det hårde fysiske mekanikerarbejde. Derfor er jeg nu tvunget til at springe ud i at ansætte en dygtig Citroen mekaniker.(han er måske allerede fundet). Min plan er at ansætte ham fra 1. marts. Men det kræver at vi får en del flere kunder. Vi har mange tilfredse faste kunder og nogle af vores fordele er at vi har mange års erfaring med Citroen og kunderne kommer fra hele landet, da vores priser er yderst konkurrencedygtige. Kort sagt så har vi et rigtig godt produkt, men vi har ikke gjort meget for at markedsføre os. Mund til mund går for langsomt nu. Mit store spørgsmål er: Hvad gør jeg for at alle i Jylland hører om KJ AUTO i Auning?:-) Især Århus, da vi ligger kun ca. 35km. fra Århus og vores priser er langt under deres. Jeg har oprettet en Adwords kampagne og en annonce på Facebook. Håber det vil give noget. Mine tanker er at få lavet en radio reklame(måske radio ABC) jeg er villig til at bruge ca. 50.000kr. på markedsføring i løbet af det næste kvartal(hvis det blir nødvendigt) fordi jeg er lidt presset tidsmæssigt. Jeg håber på nogle gode råd da jeg ved at vi har et rigtig godt produkt, som "kun" mangler at blive markedsført rigtigt. Mvh. Per. |
Hej Per
Jeg er ked af at høre, at du har det sådan men dejligt at se du kæmper videre.
Men ang at få hele Jylland, til at komme til jer går nok ikke. Folk vil meget sjældent køre 50 km for at få lavet deres bil, for så bruger de bare 2 timer på kørsel og så skal de f.eks stå og vente i Auning i x antal timer. Nu kan jeg godt læse at I har speciale i Citroen og selvfølgelig hvis I er et godt værksted så får i nogle kunder langt fra jer, men det er mund til mund der gør det. Hvis en kammi anbefaler mig noget, så følger jeg tit hans råd, men hvis jeg høre jeres reklame i radioen ville jeg aldrig køre ud til jer, for jeg har 100 værksteder lige rundt omkring mig her i Århus og flere steder kan jeg enda få lånebil for et meget lille beløb.
Jeg tror at hvis du køber en reklame i radioen er det penge lige ud af vinduet, du skal finde på noget mere unikt, som giver dig den mund til mund effekt.
Hm ved ikke om du kan følge mig her eller om jeg forklare mig forståeligt??