Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til markedsføring.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra auning
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 47
Fra  KJ AUTO Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha! sikke en masse gode ideer man får her:-) Nu har jeg fået noget at arbejde med. Tak til jer allesammen for hjælpen.  Bliv endelig ved:-)

Jeg håber jeg får mulighed for at gengælde venligheden.

 

Fra auning
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 47
Fra  KJ AUTO Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn.

Tak for dit råd.

Vi har repareret Citroen i mange år og vi har de fleste reservedele på hylden. Vi ved hvor lang tid vi skal bruge på at reparere en Citroen. Derfor har vi kunnet lave en masse faste tilbud på reparationer af Citroen. Mange kunder er glade for at de kan få en fast pris allerede inden vi begynder reparationen.

Mange af vores faste tilbud gælder også for Peugeot.

Men vi reparerer også alle mulige andre bilmærker. Bare helst Citroen.

 

Fra auning
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 47
Fra  KJ AUTO Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans.

Tak for dine råd. Jeg kan godt lide din tankegang.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

per jensen:

Mange af vores faste tilbud gælder også for Peugeot.

Men vi reparerer også alle mulige andre bilmærker. Bare helst Citroen. 

For søren da, det skal alle bilejere da vide.

Måske er det derfor I ikke har nok kunder Big Smile

Når jeg ser på din hjemmeside, så frem kommer det ikke at I også servicere andre bil mærker. Derfor er jeg også bange for, at det er de signaler du udsender, i din generelle kommunikation.

Hvad tænker du?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)