Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig lidt her venner.

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Danmarks bedste iværksættere.

Jeg har lige lidt spørgsmål - omkring Forever.

Er der nogen der har nogle erfaringer, med produkterne samt forretningsideen - hvad tror i mulighederne for en udemærket løn på sådan et koncept er?

Hvis nu ikke det er konceptet man skal tjene penge på, så vil jeg gerne hører hvad vil være godt at arbejde med - giv ideer og muligheder.

Tak for hjælpen, Danmarks stolthed !

Med venlig hilsen

Rasmus Lykke

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:55
Mener du Forever Living Products?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 23:56
Lige præcis kammerart !

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 00:01
Så vil jeg tillade mig at flytte tråden til MLM kategorien...

Nu er jeg meget partisk når det kommer til at rådgive om hvilket NM koncept du skal arbejde med (jeg arbejder selv i NM branchen), men jeg er ikke den store tilhænger af FLP. Jeg synes simpelthen ikke at der er nok penge i forretningen...

Men der er nogle der er glade for at arbejde med det, så det kan være de kan give dig nogle input. Selv arbejder jeg med Dubli Network (som der er penge nok i for mig - ubegrænset indtjening), og så beskæftiger konceptet sig med e-handel...

Hvis du vil have en præsentation, så smid mig en mail eller PB. Jeg vil dog sige med det samme, at det kræver at vi mødes face to face, både for at jeg kan give dig en 100% korrekt præsentation, men også for at se om vi kan arbejde sammen (om vi svinger/karma, kald det hvad du vil :)).

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 00:04
Jeg kender godt Dubli.

Men problemet er, hvilket produkt er det lige de tilbyder? - Der skal være en produktstrøm før det er legalt i Danmark....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 00:06
Produktet hedder Dubli, NM selskabet hedder Dubli Network, og det er helt korrekt, er der ikke et produkt er det pyramidespil, og det skal man holde sig fra.

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 00:07
Hvad er produktet så ved Dubli champ?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 00:12
Hvad er produktet ved en scannet webshop? Hvis scannet webshoppen ikke er et produkt, hvorfor koster den så penge? ;)

Dubli.com er Dublinetwork.com's produkt.

Hvis du ikke mener at det er korrekt, kan du kontakte forbrugerombudsmanden, forbrugerstyrelsen, bagmandspolitiet etc. for at høre deres mening... :)

Jeg håber at du finder et koncept du kan arbejde med.

Over and out herfra.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:55
Mage til ringere rådgivning iht. til dine spørgsmål skal man da lede længe efter!

Dimitri, al respekt for din Ebay klon forretning - men dine svar hjælper ikke Rasmus ret meget - og viser iøvrigt hvor lidt forstand du har på Network Marketing set i et historiske perspektiv.

FLP - Forever Living Products basere deres forretnings på alle tiders største helse-success i nyere tid - og iøvrigt verdens måske mest kendte plante; Aloe Vera.

Lad mig understrege jeg ikke er FLP distributør - så jeg er ikke farvet i forhold til de efterfølgende input. Men at kalde FLP for en forretning der er for lidt penge i, er simpelthen en underdrivelse.

FLP omsætter for mere end 200 millioner i Skandinavien - som i de fleste succesrige forretning betyder det ihvertfald 40% tilbage i bonus og indtjening - så for søren da: Der blive tjent penge på Aloe Vera i Skandinavien.

Historisk set har det altid været PRODUKTBASERET selskaber der klarer sig bedst - især når man kaster sig ind på wellness markedet.

Tillad mig at forudsige at Dubli aldrig nogensinde når op i den liga af selskaber som FLP tilhører. Aldig nogensinde - ene og alene fordi - UANSET argumentationen: Der er INTET produkt, ingen fysiske håndgribelige ting som forståes ved et produkt.

Jo, selvfølgelig er en webshop i sig selv et produkt - men face it brother: Online baseret forretning uden fysiske produkter - uden et vedvarende månedligt forbrugssystem har aldrig - HISTORISK SET - klaret sig særligt godt indenfor Network Marketing.

Forever Living er en stabil forretning, der har har etableret sig stærkt: Alle kender Aloe Vera - man har dermed gode afsætningsmuligheder hvis man alene basere sin forretning på direkte salg. Kunder har tillid til FLP - og Aloe Vera i særdeleshed.

For de der kender mine perspektiver omkring hvordan man arbejder med netværk, vil jeg så retfærdigvis sige at FLP måske ikke er den allermest interessante spiller når det kommer sig til at udvikle en stor forretning, underforstået den succes de har: Markedet er etableret - store forhandlere har sat sig på markedet - og det vil være endog meget svært at skabe en kæmpe forretning. MEN... det rører ikke ved det faktum at FLP på papiret - og i virkeligheden - faktisk er væsentligt mere lukrativt end Dubli - for nu lige at kaste Dimitris "FORSLAG" i spil.

Copycats har det iøvrigt som regel også svært. Dublis logo.. tjek det og de så Ebays.... holy early.. det er da for tæt på :-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:58
Jeg storgriner lige nu....

Må simpelthen kaste dette i spil:

Hr. Lykke kaster en tråd ind omkring FLP - Dimitri synes han skal kigge på DUBLI.... så ligger der en privat beskedAmino fra Hr. Lykke... om ikke jeg er interesseret i hans nye DUBLI forretning....

Er det et lille trick I kører... poste en tråd, hvor snakken kan vendes ind på DUBLI... ser sådan ud ;-)    LOL

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)