Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig lidt her venner.

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-02-2007 14:27:24
Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 13-02-2007 13:40:49 Forfatter: Rasmus Lykke
Lasse Burholt:

Ligemeget hvad du nu prøver, at finde ud i dine detektiv tanker - så hold det i dit hovedet.

Tag dig sammen og klap dig selv på skulderen, tænk for du taler..

og efterfølgende får ekstremt subjektive vurdering omkring Forever Living fra Dimitri Klogesen ;-)

Og spar mig nu vor jeres mudderkast og hentydninger - antydning omkring den forretning jeg har haft del i - tydeligvis ren mudderkast baseret på uvidenhed.

Hvem er det lige der kaster med mudder Juice Lasse ;)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:15
Dato: 13-02-2007 14:31:25 Forfatter: Dimitri Hardorff [QUOTE]

Det er ikke mudder; subjektiv vurdering er min mening - superlativet; alternative efternavn er drilleri ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 17:42
Dato: 13-02-2007 15:14:32 Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 13-02-2007 14:31:25 Forfatter: Dimitri Hardorff [QUOTE]

Det er ikke mudder; subjektiv vurdering er min mening - superlativet; alternative efternavn er drilleri ;-)

Lasse

Har du ikke noget fornuftigt at sige siden du dækker dig bag alle de flotte ord?

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 20:46
Lasse Burholt:

Nu af det jo ikke på grund af uvidenhed, at jeg siger de ting om dit elskede juice projekt, har set billederne.

Men ifølge EU, så er den juice jo ikke bedre end netto''s, hvor den sådanset er gennemtestet?

- Hvad skulle være i den juice som var kræfthelbredende? - En masse kemo? - Så tror jeg sku ikke den er særlig helbredelig alligevel !

Du må da kunne se synsvinklen fra, at det ikke er hensigtmæssigt at sælge sådan et produkt, som ikke helbreder til syge mennesker, der faktisk er så naive og tro på det... eller det er måske vand under broen?

Jeg synes i hvert fald ikke, at det er iorden ! Men vil gerne se  nogle beviser for det rent faktisk er helbredende, har du nogle jeg kan tale med? Tidligere kræftpatienter, der på mystisk vis er blevet helbred ved at købe Netto Juice?

Med venlig hilsen

Rasmus Lykke

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 21:39
Vejen til succes i enhver Network Marketing forretning - og i øvrigt også i alle andre - er hårdt arbejde.

Hvor mange mennesker tror I nogensinde har opnået noget, ved at tale nedsættende om andre og andres forretninger?

Hvis I vil have succes, hvadenten det hedder FLP, Dubli, Noni osv. ville det så være bedst at bruge tiden på at arbejde eller at skrive indlæg her tror I?

Mit bedste råd er: Arbejd med en forretning, som tilbyder produkter/services, som du selv interesserer dig for. Uden oprigtig interesse - ingen succes!
Dernæst skal du vælge en forretning, som ligger foran et trend og ikke efter et trend. Dvs at sælge fastnettelefoni nu er en aftagende forretning fordi det er bag et trend. At sælge helsekost er voksende fordi det er foran et trend. E-handel ligeså.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:59
Hold da op hvor i taler pænt til hinanden!

Nå men jeg vil da give Jer en ting....i forstår skisme at lave lange underskrifter...... Der kan jo kun være 1/3 indlæg per side med alt det i fylder ind i en sådan underskrift

Nå men ligegyldigt er det nu.....tal nu pænt til hinanden venner

Tilmeldt 12. Feb 07
Skrevet kl. 14:45
Henrik Arvedsen:

Ganske enig, også for dumt af os !

Kan se du også er i Dubli, send mig lige lidt kontakt info i den private champ, msn - mail eller noget? Man kan jo ikke tale med for mange folk om dubli

Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 18:31
Rasmus:

Hvis du vil i kontakt med mig, kan du da bare sende en privat besked til mig direkte. Ingen grund til at belaste forummet unødigt her vel? :-)

Jeg er ikke med i noget som helt nogensteder. Jeg arbejder uafhængigt med forskellige ting eller er selvstændig.... :-)

Tilmeldt 12. Feb 07
Skrevet kl. 22:45
Okaaaaaaaaaaay, man er fin på den !

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 23:47
Det har intet at gøre med om man er fin på den, når du køber en forretning, det være sig en NM forretning, en forretning på strøget eller en virksomhed hvor du vasker trapper for folk, så er du selvstændig. Du er ikke med i noget... Man er kun med i noget hvis man er med i et pyramidespil.

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)