Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig lidt her venner.

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-02-2007 11:54:44
Forfatter: Lasse Burholt
Mage til ringere rådgivning iht. til dine spørgsmål skal man da lede længe efter!

Dimitri, al respekt for din Ebay klon forretning - men dine svar hjælper ikke Rasmus ret meget - og viser iøvrigt hvor lidt forstand du har på Network

Jeg arbejder heldigvis ikke i en forretning der sælger juice med løftet om at helbrede kræft...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 12:10
Dato: 13-02-2007 11:57:35

Jeg storgriner lige nu....

Må simpelthen kaste dette i spil:

Hr. Lykke kaster en tråd ind omkring FLP - Dimitri synes han skal kigge på DUBLI.... så ligger der en privat beskedAmino fra Hr. Lykke... om ikke jeg er interesseret i hans nye DUBLI forretning....

Er det et lille trick I kører... poste en tråd, hvor snakken kan vendes ind på DUBLI... ser sådan ud ;-)    LOL

Lasse

Jeg fik selv en PB fra Rasmus hvor han skrev at han arbejdede med Dublinetwork, jeg har tilbudt at hjælpe ham videre med forretningen, så han kan komme igang...

Du kan enten vælge at sige ja, eller nej til hans tilbud ;)
Men du fortsætter jo nok med din Netto juice til 400 kr per ltr. ;)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:46
Dato: 13-02-2007 12:09:56 Forfatter: Dimitri Hardorff

Hr. Lykke kaster en tråd ind omkring FLP - Dimitri synes han skal kigge på DUBLI.... så ligger der en privat besked på Amino fra Hr. Lykke... om ikke jeg er interesseret i hans nye DUBLI forretning....

Er det et lille trick I kører... poste en tråd, hvor snakken kan vendes ind på DUBLI... ser sådan ud ;-)    LOL

Lasse

Jeg fik selv en PB fra Rasmus hvor han skrev at han arbejdede med Dublinetwork, jeg har tilbudt at hjælpe ham videre med forretningen, så han kan komme igang...

Og når du skriver hjælpe videre, mener du at poste en tråd der angiveligt omhandler hvad andre måtte synes om FLP, men istedet er en afledningsmanøvre hvor I kører ping-pong på alt det luft I jonglere rundt med i Dubli ;-)

Smart nok... når bare man ikke bliver afsløret i at vildlede "danmarks stolthed" som Lykke kalder os på Amino....

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 12:51
Dato: 13-02-2007 12:46:20
Dato: 13-02-2007 12:09:56 Forfatter: Dimitri Hardorff

Hr. Lykke kaster en tråd ind omkring FLP - Dimitri synes han skal kigge på DUBLI.... så ligger der en privat besked på Amino fra Hr. Lykke... om ikke jeg er interesseret i hans nye DUBLI forretning....

Lasse

Og når du skriver hjælpe videre, mener du at poste en tråd der angiveligt omhandler hvad andre måtte synes om FLP, men istedet er en afledningsmanøvre hvor I kører ping-pong på alt det luft I jonglere rundt med i Dubli ;-)

Smart nok... når bare man ikke bliver afsløret i at vildlede ''danmarks stolthed'' som Lykke kalder os på Amino....

Lasse

Nope, jeg mener med træning og uddannelse :)

Jeg er dog uenig med Rasmus i DK''s stolthed, der er ihvertfald en persons juice eventyr herinde jeg finder usmageligt... Selve personen er bare typisk Dansk, kedelig og negativ :)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:02

Nååå, sådan - men det starter jo godt ser jeg ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 13:06
Dato: 13-02-2007 13:02:00

Nååå, sådan - men det starter jo godt ser jeg ;-)

Lasse

Det kan kun gå bedre end hvis vi solgte juice med løftet om helbredelse for kræft

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:06

"The game of life is the game of boomerangs. Our thoughts, deeds and words return to us sooner or later, with astounding accuracy."

Florence Shinn
1871-1940, Writer

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 13:14
Dato: 13-02-2007 13:06:29

''The game of life is the game of boomerangs. Our thoughts, deeds and words return to us sooner or later, with astounding accuracy.''

Florence Shinn
1871-1940, Writer

Hvis dine deeds rammer dig med astounding accuracy skal du til at dukke hovedet ;)

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 13:41
Lasse Burholt:

Ligemeget hvad du nu prøver, at finde ud i dine detektiv tanker - så hold det i dit hovedet.

Dimitri har jeg talt med efterfølgende, efter denne tråd er blevet oprettet.

Jeg er og var jeg også før denne tråd en del af Dubli Network - Jeg har dog haft min tvivl til det og derfor ville jeg gerne have folks meninger samt hvilke muligheder der var ved FLP og andre.

Skal lige understrejes med fed, at jeg ikke ikke er under Dimitri og at det ikke er et lille spil vi kører, men du må have held og lykke i dine efterforskninger.

Hvis det er rigtigt, det som Dimitri siger med du er i Juice branchen - med den "tryllejuice" som bekendt, kan helbrede kræft og gud ved hvad ting - så burde du nærmest ikke have lov at udtale dig om noget som helst.

For der kan man da tale om, at gøre skade. Tænk at opfordre SYGE vel og mærke, til at bruge penge på nettoprodukterne, der ifølge EU ikke har nogen betydning på nogen som helst måde.

Tag dig sammen og klap dig selv på skulderen, tænk for du taler..

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:27
Dato: 13-02-2007 13:40:49 Forfatter: Rasmus Lykke
Lasse Burholt:

Ligemeget hvad du nu prøver, at finde ud i dine detektiv tanker - så hold det i dit hovedet.

Tag dig sammen og klap dig selv på skulderen, tænk for du taler..

Jeg skal med det samme pointere at jeg ikke vil ind i en lang kaste-med-sten-når-man-bor-i-glashus-diskussion - og derfor understrege, at jeg blot synes det var morsomt at du ALLEREDE var Dubli affilieret da du spørger til FLP - og efterfølgende får ekstremt subjektive vurdering omkring Forever Living fra Dimitri Klogesen ;-)

Naturligvis bør jeg - om nogen - respektere vurderinger af andre selskaber, uanset hvor farvet man er - eller partisk, som Dimitri skriver, men hans vurdering var simpelthen for tynd og subjektiv: Jeg savner en mere objektiv vurdering der så i sidste ende kunne bekræfte Dimitri entydigt subjektive vurdering; at der er for lidt penge i den forretning i forhold til Dubli....

Og spar mig nu vor jeres mudderkast og hentydninger - antydning omkring den forretning jeg har haft del i - tydeligvis ren mudderkast baseret på uvidenhed.

Due dilligence, boys, due dilligence!

Lasse

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)