Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgstekst til online-kursus i Joomla CMS

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er i disse dage i fuld gang med at forberede launchen af min nye Joomla skole: en betalingsafdeling af Joomlatutorials.dk, indeholdende en lang række professionelle videoguides, der hjælper dig med Joomla. I denne forbindelse har jeg forsøgt at skrive et par salgstekster, som skal lokke folk til at købe mit produkt. 

Teksten vil komme til at stå på forsiden af www.joomlatutorials.dk, akkompagneret af en video, hvor jeg kort forklarer nærmere om konceptet. 

Kommentarer til nedenstående tekst modtages med kyshånd:

Kan du heller ikke få Joomla til at fungere ordentligt?

Lad mig være ærlig: Det er ikke nemt at arbejde med Joomla, hvis du ikke tidligere har arbejdet med systemet og ikke kender nogen, der kan hjælpe dig på vej.

Jeg ved dette, fordi jeg selv har brugt rigtig mange timer på at være frustreret over ikke at kunne få Joomla til at opføre sig ordentligt: Joomlas kontrolpanel var uoverskueligt, jeg kunne ikke få de templates jeg havde hentet til at se ud, som jeg ønskede det og jeg måtte bruge en hel nat på at finde det rigtige galleri til mine billeder. Og når jeg var allermest frustreret, så var der ikke en professionel i nærheden, der kunne besvare mine spørgsmål.

Netop derfor har jeg nu lavet Joomla skolen: En komplet samling af gennemarbejdede videotutorials, designet til dig, der er ny i Joomla, såvel som dig, der allerede har kendskab til systemet.

Hør mere om skolen i videoen til højre.

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 18:05

Hvis jeg må komme med min mening, du må selvfølgelig gerne være uening, men jeg synes bare, at man hurtigt får et negativt billede af Joomla, du peger mange negative ord ud og sætter Joomla! op som en negativ ting.

Jeg skriver selv artikler og vil da gerne komme med et bud på en god salgs tekst, hvis du ønsker det.

Mvh. Christian

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:24

Onlineblog.dk -:

Hvis jeg må komme med min mening, du må selvfølgelig gerne være uening, men jeg synes bare, at man hurtigt får et negativt billede af Joomla, du peger mange negative ord ud og sætter Joomla! op som en negativ ting.

Jeg skriver selv artikler og vil da gerne komme med et bud på en god salgs tekst, hvis du ønsker det.

Mvh. Christian

Hej Christian

Jeg kan godt se, hvad du mener og du har muligvis ret. Det, jeg har forsøgt at gøre, er at tage udgangspunkt i de problemer, som mine kunder/brugere ofte beskriver for mig. 

Jeg tænker umiddelbart, at selvom jeg beskriver det lidt negativt, så er det langt fra nok til at få folk til at stoppe med at bruge Joomla. Hvad jeg ikke har fortalt er også, at 80% af de folk, der kommer til at se denne tekst, ser den fordi de har tastet noget med Joomla ind i google

Hvis du har lyst til at skrive en tekst til mig er du meget meget velkommen - jeg har dog ikke lige budgetteret med at skulle have en tekstforfatter til at skrive disse tekster til mig, så betaling vil desværre ikke kunne komme på tale.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:28

Grunden til Joomla er så udbredt er jo fordi det er enormt nemt og arbejde med - så du skal nok skrive en lidt mere realistisk tekst - find på nogle typiske eksempler i stedet hvor folk har problemer og reklamer med at man kan finde ud af svaret (løsningen) i dine videokurser.

Jeg tror ikke på du får noget ud af at male fanden på væggen :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:50

@Ronni: Nu er I to der har nævnt det, så det er bestemt taget op til efterretning.

Og du har helt ret: Joomla er nemt at arbejde med. Men det bliver unægteligt meget lettere, hvis man modtager informationer omkring det fra en, der kender systemet ud og ind. Og netop dette er der mange, der har behov for. 

Ellers havde I jo ikke 20 mand ansat til at assistere folk med Joomla.

Tak for Jeres indspark!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus

Du bør gentænke hele teksten.
Den nuværende tekst fokuserer på dig og din historik, og den fremstiller groft sagt dig som en amatør, der kalder sig ekspert, fordi han har haft en masse bøvl med noget, som alle siger er nemt.

Tekstens formål er - så vidt jeg forstår - at få brugerne til at se en video, der forklarer det hele.

Jeg kender ikke helt din målgruppe og deres vej ind til din side, og jeg tror da også, at du har flere budskaber med din forsidetekst end at folk gerne skulle se en video? Vi er faktisk enkelte tilbage, der hellere vil skimme en tekst, med mindre videoen er ultra skarpt skåret, og vi er fomentlig også potentielle kunder?

Du forsøger at skabe identifikation ved at bringe en masse negative ord.

Jeg ville i stedet forsøge at vække forventninger:

"Kender du hemmeligheden om Joomla?"
"Joomla er nemt - især med den rette support"

eller noget i den stil.

Beskriv Joomlas tre største fordele og fortæl, at videoen forklarer, hvordan jeg får maximalt udbytte af dette geniale system.

Fortæl også, hvordan jeg kan få max udbytte, selvom jeg ikke gider se film - nemlig ved at ringe med det samme/bestille med det samme eller hvordan du nu gerne vil i kontakt med kunden.

Skab forventnigner, udryd skepsis og barierrer, gør adgangen let og fortæl mig, hvordan jeg kommer videre.

God vind

PS - jeg skriver lidt om salgskommunikation på hjemmesiden i dette blogindlæg, som måske interesserer dig: http://www.amino.dk/blogs/kjersogdin/archive/2009/11/03/salgskommunikation-via-hjemmesiden.aspx
Jeg kan godt se, at der snart må komme et uddybende indlæg til dette.

Måske kan du også have gavn af at organisere den viden, du vil formidle - http://www.amino.dk/blogs/kjersogdin/archive/2010/11/25/sig-det-med-gode-kasser.aspx

mvh Hans

Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:25

Kortere tekst også lav en video der forklarer din salgstekst med lidt ekspempler.

Smile

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 21:00
Find 5 ting som nybegyndere har problemer med i joomla. F.eks. Menuopsætning, opsætning på webhoteller , osv. Og så svar på hvordan du kan hjælpe dem så de ''mega nemt og hurtigt'' kan f.eks sætte en avanceret menu op eller andet.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

På bare 30 minutter, bliver Joomla en legeplads for dig.

• Mine programmer er skabt specielt til nybegyndere.
  • Få tips og tricks som de professionelle bruger.
  • Jeg giver dig, trin for trin guide, med opsætningen af en avanceret hjemmeside på kun 2 minutter.
  • Mine programmer gør det nemt for dig at starte en blomstrende online virksomhed lige nu.
  • Alle mine eksempler er brugbar til din virksomhed.
  • Køber du nu, giver jeg dig en gratis video med i købet.
  • ”Sådan sætter du op Google analytics” så du kan se, hvor kunderne hopper af din hjemmeside.

Se min video for mere info.

Bare lidt inspiration fra min side Yes

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:44

Tusinde tak for input. Særligt tak til Hans og Glenn - det er så fedt I gider komme med inputs. Jeg går jeres forslag igennem og skriver noget på baggrund af dette.

Igen mange tak - det er en kæmpe hjælp!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)