Hej Aminoer Jeg er i disse dage i fuld gang med at forberede launchen af min nye Joomla skole: en betalingsafdeling af Joomlatutorials.dk, indeholdende en lang række professionelle videoguides, der hjælper dig med Joomla. I denne forbindelse har jeg forsøgt at skrive et par salgstekster, som skal lokke folk til at købe mit produkt. Teksten vil komme til at stå på forsiden af www.joomlatutorials.dk, akkompagneret af en video, hvor jeg kort forklarer nærmere om konceptet. Kommentarer til nedenstående tekst modtages med kyshånd:
Kan du heller ikke få Joomla til at fungere ordentligt? Lad mig være ærlig: Det er ikke nemt at arbejde med Joomla, hvis du ikke tidligere har arbejdet med systemet og ikke kender nogen, der kan hjælpe dig på vej. Jeg ved dette, fordi jeg selv har brugt rigtig mange timer på at være frustreret over ikke at kunne få Joomla til at opføre sig ordentligt: Joomlas kontrolpanel var uoverskueligt, jeg kunne ikke få de templates jeg havde hentet til at se ud, som jeg ønskede det og jeg måtte bruge en hel nat på at finde det rigtige galleri til mine billeder. Og når jeg var allermest frustreret, så var der ikke en professionel i nærheden, der kunne besvare mine spørgsmål. Netop derfor har jeg nu lavet Joomla skolen: En komplet samling af gennemarbejdede videotutorials, designet til dig, der er ny i Joomla, såvel som dig, der allerede har kendskab til systemet. Hør mere om skolen i videoen til højre.
|
Hvis jeg må komme med min mening, du må selvfølgelig gerne være uening, men jeg synes bare, at man hurtigt får et negativt billede af Joomla, du peger mange negative ord ud og sætter Joomla! op som en negativ ting.
Jeg skriver selv artikler og vil da gerne komme med et bud på en god salgs tekst, hvis du ønsker det.
Mvh. Christian