I like. mvh Hans |
" Hans og Glenn er gode "
Jimi - 39 år
I like. mvh Hans |
" Hans og Glenn er gode " Jimi - 39 år |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Som lovet kommer lige en lille update. Jeg idag siddet og arbejdet lidt på selve produktsiden for mit online-kursus. Med inspiration fra Hans og Glen, mener jeg allerede jeg er godt på vej. Se det her:
http://www.joomlatutorials.dk/adgang-til-joomla-skolen Der mangler lige at blive tilføjet en række vidoer endnu og lidt andet. Men hvad synes I? Får I lyst til at købe? |
Flot, Rasmus. mvh Hans |
Det ser rigtigt godt ud, jeg håber det giver godt med kunder. Held og lykke med projektet |
fedt fedt fedt! Jeg arbejder videre med det og vender tilbage, når jeg har brug for jeres ekspertise igen :) |
Vil ønske at der fandtes et site magen til dit, med Drupal.
Dit site er meget indbydende. |
Nøøøj - det varmede! tak for det
|
Spændende og godt tiltag. Jeg glæder mig til at høre hvordan folk tager det til sig. Jeg er ved at lave noget i samme stil til Drupal, blot for slutbrugeren, der er gratis. Det er primært tiltænkt mine kunder der kan lære hvordan de opretter nyheder, indsætter billeder, links osv. At andre også kan få gavn af det, må bare blive et ekstra plus. Kom endelig med en update når du er kommet rigtig i gang.
|