Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De rigtige SEO eksperter!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 5 person

Hej alle jer, der overvejer professionel hjælp til optimering af jeres website.

Som nævn før har vi hos Bærbar.com været i hænderne på flere såkaldte SEO eksperter.
Nogle af dem kan da også finde de mest indlysende fejl på et site - andre kan ikke finde deres egne hænder!

Sidste år havde vi tre firmaer til at lave en SEO rapport af vores site - alle eksperter kom frem til vidt forskellige resultater, hvorfor vi ikke turde følge de henvisninger De kom frem til.

Vi har altid haft Demib i tankerne da det stort set ikke er muligt at finde noget negativt omkring det hans firma leverer, men på den anden side skulle man så tro det var dyrt som ind i h......

Vi købte en SEO rapport lige før jul og talte efterfølgende med en af medarbejderne hos Demib og der var ingen tvivl om at han vidste, hvad det drejede sig om.
Det der undrede mig og nagede mig og drev mit sind i tvivl var prisen - prisen for en sådan rapport var under halvdelen af det beløb jeg gav den sidste ekspert så jeg havde ikke de helt store forventninger til rapporten.

Jeg er så i dag d. 10/1-2011 blevet gjort til skamme i en sådan grad at man tror det er løgn!
Jeg modtog min rapport fra Demib (Seosupporten.dk) og så blev jeg paf (der skal meget til)

Sjældent har jeg set et så godt arbejde udført.
Aldrig tidligere har jeg oplevet en gennemgang af vores site så professionelt udformet.
Der var en del ting der kunne rettes på vores site og det er forklaret så enkelt at selv en abe kunne finde ud af at lave disse ændringer.
Det var tydeligt at man havde brugt tid på netop vores site og sat sig ind i tingene.

Her til slut vil jeg blot sige:
Jeg er vildt tilfreds med min rapport - den er alle pengene værd.

NB: Nej - jeg er ikke ansat hos Demib :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 17:26

Super god lille anmeldelse! Det kan være at man skal overveje at få lavet sådan en rapport! 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:29
Gennemsnit 1.8 stjerner givet af 5 person

Jaja Mikkel din hacker, ej det var bare sarkasme men godt du fandt noget du kunne bruge, har du by the way husket at linkbuilde til din side?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3531
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:37

Cool ;)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af søgemaskinevenlige og hurtige hjemmesider, med mere end 25 års hands on erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i Wordpress hjemmeside og Søgemaskineoptimering

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 17:40

Fedt at læse din positive oplevelse og at du deler den med os.. for der er vist ikke nogen tvivl om at seo-branchen er lidt "broget", og man skal holde tungen lige i munden før man giver sig i kast med det..:)

Vh/ Ulrik

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:51
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Det er godt at høre, du har haft en god oplevelse - langt om længe. Det viser jo bare, at erfaringen (de mange år med SEO) ikke er helt galt at have i kufferten, selvom ikke alle synes, det er sådan.

Den der med at det er så dyrt at købe noget hos Mikkel (eller hos mig) er egentlig nogle sjove skrøner. Det viser sig ganske ofte, at vi ligger i den allerbilligste ende, når året er gået og resultaterne gøres op.

Tillykke med det :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15036
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:22

Thomas Rosenstand:

Den der med at det er så dyrt at købe noget hos Mikkel (eller hos mig) er egentlig nogle sjove skrøner. Det viser sig ganske ofte, at vi ligger i den allerbilligste ende, når året er gået og resultaterne gøres op.

Kvalitet koster, er det ik sådan man siger ;D

Har lige et spørgsmål til dig angående dit universitet, men det får du lige i en PB, så vi ik ødelægger debatten...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9719
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:40

Tusind tak for de meget venlige ord! Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 18:43

Thomas Rosenstand:

Det er godt at høre, du har haft en god oplevelse - langt om længe. Det viser jo bare, at erfaringen (de mange år med SEO) ikke er helt galt at have i kufferten, selvom ikke alle synes, det er sådan.

Tillykke med det :-)

Hej Thomas

Da vi i tidernes morgen lavede vores site var det med støtte fra to virkelige gode bøger - Seo 2.0 fra Demib og Seolex fra dig, begge bøger giver et dybdegående indblik i, hvordan denne mørke verden er strikket sammen.

Begge bøger er meget let læselige og der skal ikke være meget hjemme på første for at forstå dem :-)

I er meget enige i emnerne i jeres bøger og det er da også dem vi i fremtiden vil læne os op af for som vi plejer at sige er to meninger bedre en ingen mening :-)

Jeg ser da helt sikkert frem til en 'ny' udgave fra dig.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:15

Notebookonline.dk:
Jeg ser da helt sikkert frem til en 'ny' udgave fra dig.

Hej!

Der er jo kommet en 2. udgave - nemlig SEO-LEX 11. Jeg ved ikke, om det er den, du har? Og ellers er der jo det helt nye E-University...

Tak fordi du nævner, at også min bog var til hjælp.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)