Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De rigtige SEO eksperter!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Notebookonline.dk:

 

Her til slut vil jeg blot sige:
Jeg er vildt tilfreds med min rapport - den er alle pengene værd.

 

NB: Nej - jeg er ikke ansat hos Demib :-)



Det var da dejligt at se en solid omgang velfortjent ros! Der er jo dæleme kommet mange seo-virksomheder inden for de sidste to år, og alle gør det så ikke lige godt.

Kan du løfte sløret for, hvor meget dine rapporter har stået dig i?


 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper:

Notebookonline.dk:

 

Her til slut vil jeg blot sige:
Jeg er vildt tilfreds med min rapport - den er alle pengene værd.

 

NB: Nej - jeg er ikke ansat hos Demib :-)



Det var da dejligt at se en solid omgang velfortjent ros! Der er jo dæleme kommet mange seo-virksomheder inden for de sidste to år, og alle gør det så ikke lige godt.

Kan du løfte sløret for, hvor meget dine rapporter har stået dig i?


 

Hej
Ja det er ikke den store hemmelighed.

Den første rapport kostede ca. 34.500,00
Den efterfølgende ca. 26.000,00
Og den sidste ca. 16.000,00

Der foruden har vi fået lavet et par mindre der ikke er vejr at tale om og et par stykker, hvor vi lod handlen gå tilbage pga. direkte svindel med trusler om bål og brand :-)
Og i denne kategori kommer der en mere når ellers vores avekat er færdig med sagen!

Det er den sidste der kommer fra Demib, hvilket er en rapport på 64 sider så vidt jeg lige husker, det kan så lige sammenlignes med den forrige som fyldte 12 linjer i en mail.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Notebookonline.dk:
Den første rapport kostede ca. 34.500,00
Den efterfølgende ca. 26.000,00

God damn! (undskyld). Tager du gas på os? Det var da helt vildt mange penge. Har du taget den med leverandørerne af de "rapporter"?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vidst rapporterne fra Mikkel der kostede de beløb som jeg læser det ?

rettelse :

Jeg læser forkert. Den sidste rapport var fra Mikkel.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Jeg har oplevet præcist det modsatte desværre. Vi har også været i hænderne på SEO experter igennem de seneste år, og hold kæft en gråzone den kære SEO verden er desværre. 

Folk læser Seo 2.0 eller SeoLex. og BOOM! så er de SEP experter med ejet firma og hele lortet.

Vi prøvede nogle forskellig SEO folk , efter selv at have udført en masse SEO internt, så gik vi til sidst til Demib, og bad om en unik rapport (ikke en standardrapport med basic stuff i) Bare en rapport som fortalte os kort og brutalt, hvad skal der til for at komme det sidste stykke til tops på google. Desværre gav Demibs rapport os ingen svar, den bekræftede bare at vi havde gjort alt korrekt, hvilket vi jo selv allerede mente vi havde. Så de penge var lige ud af vinduet set fra vores side af.

Demibs drenge er uden tvivl dygtige, men jeg mangler bare beviser på egen krop, før jeg kaster mig på gulvet og skriger "Demib er gud!"

Dog vil jeg lige understrege at de SEO folk jeg hentyder som er pivringe, ikke kan sammenlignes med Demibs drenge, bare så vi er enige om det.  :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:
God damn! (undskyld). Tager du gas på os? Det var da helt vildt mange penge. Har du taget den med leverandørerne af de "rapporter"?

Jeg har lavet SEO analyser til over $50.000 og nogle til blot 5-10.000 kroner. Alle har rigeligt været de penge værd der blev betalt. Man kan ikke ved at se på prisen alene sige om det er dyrt eller billigt - det afgørende er jo hvilken opgave det er der skal løses og ikke mindst hvordan den så løses.

26.000 for nogle få linier i en email lyder naturligvis lidt tyndt - med mindre det er konklussionen på en eller anden komliceret undersøgelse. Hvis man f.eks. sætter Gallup til at undersøge om folk vil stemme rødt eller blåt, så kan svaret presses ned til et ord: rød, eller blå - men det koster en del mere end 26.000 at få det svar :)

Men nu det lyder ikke som om der har været den type ballast i de få linier Notebook.dk fik for sine 26.000 - og så er det jo ikke i orden.

En anden vigtig ting er, at der forståelse for hvad der købes - og hvad der sælges. De fleste af de SEO analyser folk efterspørger hos os bygger på en bred undersøgelse af en hel masse af de faktorer som vi ved har stor betydning for deres optimering. Som oftest er der mange ting der med fordel kan rettes, andre gange er der mindre og nogle få gange næsten intet. I alle fald oplever de fleste at det er godt at få en kompetent tredjepart til at tjekke strategier og implementering igennem.

Men det er langt fra den eneste type analyser vi laver. Mange gange kommer kunder med helt konkrete problematikker eller udfordringer der driller dem. Og så kan vi koncentrere os om at dykke ned i lige dem og finde de bedste løsninger på de problemer der er.  

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Nej jeg tager skam ikke gas på jer.

Det er prisen for udarbejdelse af en SEO rapport de steder, hvor vi har fået dem lavet.
Den sidste og billigste (og langt den bedste) er fra Demib

I mine øjne er feks. 24 timer á 1000,00 jo ikke helt hen i vejret, hvis ellers der er valuta for pengene, men betaler man 24 timer for sammenlagt 4 timers arbejde grænser det jo til svindel.

Vores side er komplex og jeg har ingen anelse om det tager 10 eller 30 timer at komme igennem hele dyngen og det er heller ikke så vigtigt, hvis ellers der er fornuft bag.

SEO er en tillidssag mellem to firmaer og har man først fået et godt forhold til et firma er det jo nok der man bliver modsat advarer man selvfølgelig alle dem der gider høre på det, hvilket vi har gjort da der virkeligt trænger til at blive ryddet op - vi har flere gange advaret om fuskere her på Amino, hvor vi opfordrer folk til at kontakte os telefonisk eller pr. mail for at høre hvad vi har oplevet og her ligger vi ikke skjul på hverken person navne eller firmaer.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg har lavet SEO analyser til over $50.000 og nogle til blot 5-10.000 kroner.

Det har jeg også - jeg reagerede på 12 linjer i en e-mail ;-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Notebookonline.dk:
Den første rapport kostede ca. 34.500,00
Den efterfølgende ca. 26.000,00

Så tror da pokker at der er nogle der lugter guld i SEO øjemed. Men ja.... der er mange køkkenbords-seo-"eksperter"

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Notebookonline.dk:

Thomas Rosenstand:

Det er godt at høre, du har haft en god oplevelse - langt om længe. Det viser jo bare, at erfaringen (de mange år med SEO) ikke er helt galt at have i kufferten, selvom ikke alle synes, det er sådan.

Den der med at det er så dyrt at købe noget hos Mikkel (eller hos mig) er egentlig nogle sjove skrøner. Det viser sig ganske ofte, at vi ligger i den allerbilligste ende, når året er gået og resultaterne gøres op.

Tillykke med det :-)

Hej Thomas

Da vi i tidernes morgen lavede vores site var det med støtte fra to virkelige gode bøger - Seo 2.0 fra Demib og Seolex fra dig, begge bøger giver et dybdegående indblik i, hvordan denne mørke verden er strikket sammen.

Begge bøger er meget let læselige og der skal ikke være meget hjemme på første for at forstå dem :-)

I er meget enige i emnerne i jeres bøger og det er da også dem vi i fremtiden vil læne os op af for som vi plejer at sige er to meninger bedre en ingen mening :-)

Jeg ser da helt sikkert frem til en 'ny' udgave fra dig.

Jeg har kun læst Mikkels SEO 2.0 light version, men det er en glimrende bog og vil klart anbefale at læse den før man hyrer et SEO firma.

 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)