Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 14 ud af 33 (326 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Nu er jeg ekstrem glad for lige akkurat den samligning, du kommer med her.

Først, så er de produkter beregnet til samme marked, ergo kan man samligne det.

Okay så kan Monet og Picaso ik sammenlignes overhovedet!

Kenneth:

Jeg siger ikke her at noget kan være rasistisk stødende, eller at nogen ikke er dømt for udtalser. Men på den anden side, så søger journalisterne netop også de udtalser ved disse personer. Og det gør det nemt at lave en samligning med antiseismen før og under anden verdenskrig. Hvor jøderne havde en stor del af rigdommen. Og det generalle tyskland var fattig efter den straf de fik efter 1. verdenskrig. Og man lod inflationen løbe løbsk.

IndifferentIndifferentIndifferent What?

Hvorfor læser folk ik det man skriver? Der er tale om sammenligning af reklame/markedsføring/propaganda/kald det hva du vil... Hvis to reklamer ik kan sammenlignes i opbygning, virkemidler mm, så kan film ergo heller ik sammenlignes...

Kan du ik se, hvilken wierd sti, vi er på vej ud af? 2. verdenskrig, inflation, journalister mm... Intet af dette er nævnt tidligere af mig, men blot jer andre...

Kenneth:

De forhold der er i DK, er ikke at der sidder en stor del af invandrer på en stor rigdom, eller styrer de politiske forhold. Men tilgengæld har vi en stor del invandrer der har opgivet det danske samfund, og lever under fattigdoms grænsen. Og som så gør at de bliver mere og mere fremmed, og begynder at finde trykhed i det som de kender, netop deres tro, for der kan de være noget sammen med andre.

De Danske Spiritus fabrikker er ejet af svenskerne
Daniscos sukkerdel er ejet af tyskerne
Siemens har købt danske Bonus Energy
TDC er ejet af amerikanere
ISS er ejet af udlændige
Og sådan kunne vi fortsætte i rigtig længe...
Dertil kommer udlændinges ejerskab af danske obligationer.

Så at påstå UDLÆNDINGE ik ejer værdier er direkte latterligt! Og hvis du med udlændige mener folk med "forkert hudfarve, forkert øjenfarve og forkert religion", så burde du som dansker benytte en ordbog, og faktisk lære diffinationen af ordet UDLÆNDING...
For der tages sjovt nok ik højde for religion, hudfarve, øjenfarve eller andet racistisk. Nej det er en person, som kommer fra et andet land... Wupti ;D

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 23:55 | Låst

Fashion-Seller:
så burde du som dansker benytte en ordbog, og faktisk lære diffinationen af ordet UDLÆNDING...

Et lille spørgsmål (jeg har ikke en ordbog ved mig): Står der i ordbogen at udlænding = invandrer ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:58 | Låst
Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 00:02 | Låst
Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:05 | Låst

Techmaster:

Big Smile OK, næste opgave: Prøv at slå ordet ironi op i ordbogen

Man kan kun søge 2 gange i døgnet ;D Ik alle de krav hehe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:06 | Låst

Fashion-Seller:

Hvorfor læser folk ik det man skriver? Der er tale om sammenligning af reklame/markedsføring/propaganda/kald det hva du vil... Hvis to reklamer ik kan sammenlignes i opbygning, virkemidler mm, så kan film ergo heller ik sammenlignes...

Og lige nu, tror jeg du er træt.

Først af alt du tager noget ud af contekst, og sætter det sammen som om du ikke aner hvad jeg skriver.

Lad mig gentage, du kan ikke samligne de former for reklamer, da de ikke er beregnet til samme befolkning.

En reklame for film, er til en befolkning. Det samme som to biler, produceret til fx Tyskland, derfor kan de samlignes.

Den retorik, og propaganda, som man råber højt om, og samligner med nazisment er ikke mere end en reklame, som andre partier bruger.

Og så gad jeg godt lige at vide hvorfra du får udlændinge = invandre og hvor det har noget at gøre med de ejendele svenske eller tyskere eller amerikaner for den sagskyld har,

JEg taler om den invandring der er her i landet. Så prøv lige at sætte dig lidt ind i tingene før du begynder at fordreje tingene over i noget som jeg ikke har skrevet en skid om.

/Kenneth

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:10 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Virkemidlet er frygt.

Pointen er altså at hvis du udstiller bestemte grupper af mennesker i et fjendebilled og dyrker frygten hos mennesker for at opnå magt så benytter du dig af de samme metoder.

Forstår du forskellen på en reklame for et parti om en holdning de har og en argumentationlogik der udnytter folks frygt?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:11 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Ronnikc

Først tillykke med dit 12 tal, sikke en foræring.Wink

Det eneste dit indlæg her beviser, er netop en manglende forståelse, samt en begavethed inden for det historiske aspekt inden for brugen af retorik og dennes udvikling inden for de mere moderne samfundsmæssige forhold i politikken.

/Kenneth

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:22 | Låst

Ronnikc:

Virkemidlet er frygt.

Pointen er altså at hvis du udstiller bestemte grupper af mennesker i et fjendebilled og dyrker frygten hos mennesker for at opnå magt så benytter du dig af de samme metoder.

Forstår du forskellen på en reklame for et parti om en holdning de har og en argumentationlogik der udnytter folks frygt?

Ked af at sige det, men du spilder din tid, da der er mennesker der ikke vil eller kan forstå.

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:24 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:

Ja skidt da med at det står i tekstbøger verden over og dokumenteret fra herodes til pilates :)

Det er ikke din holdning eller politiske observans og så er fakta ligegyldigt :)

Men sådan er det jo når politik ikke længere handler om logiske argumenter men om følelser - Det er jo netop det som Pia har formået at ændre dagsordnen på.

Når du hører en poltiker ytre ordene "Jeg føler bare..." eller "Jeg mener bare..." så ved man jo hurtigt hvad klokken er slået ;)

Side 14 ud af 33 (326 indlæg)