jeg er ikke totalt idiot, selv om kan du se tro du mener , med bare en denne sammenligning er så grov grænsende overskridende , bare skriver det ligner op takten til op 100 milioner død , andet kan jeg ikke gøre , vis du tør sige det direkte i hovedet tager til hende , tager jeg hatten af for dig , så gør det og bevare din værdighed , man skal stå ved man siger lige vel hvad gider ikke høre på alt bavl du skriver , dette er en grov sammenligning . da det er en tragie i menneske historie , der ikke kan sammenlignes overhovedet ,så det er vidste dig der skal holde weekend frie ud og tænke nogle positive tanker , i stedet denne ekstrem utral holding du køre her i forummet lige nu |
Mikael christiansen:jeg stemmer ikke DF , med tænk før i skriver
Denne tråd er vidste gået helt galt , det er beste at tænke før man skriver vil du sige direkte i hovedet dette omkring adolf hitler til pia kjærs det enest vi kan gøre nu , at skrive til pia kjærs , hvad i mener om DF , for vi lever i et demokratiet og modpagten skal kunne forsvare , når i laver sådan en ekstrem grov sammenligning
denne tråd er gået langt for vidt uden modparten kan forsvare sig
Michael der er ingen, som siger Pia K er Adolf Hitler? Det der sammenlignes er de propaganda metoder, som begge har benyttet. Adolf var den første til at udnytte dem systematisk, og det er tydeligt, at DF finder stor inspiration i disse... Det er altså basal historie fra skolen...
Og hvis DF har et problem med denne sammenligning, så skulle de måske have fundet inspirationen til deres "kampagner" et andet sted. Det kan vi andre sku ik gøre for...