Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man Wordpress til at køre hurtigere?

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er dette lavet mens der tilsyneladende er lidt serverproblemer hos Gigahost, så det kan være at det ikke er helt retvisende. Det tester jeg igen i morgen:

Uden:

Jeg kan mærke en markant forskel, så det er nok ikke helt skævt...

Med:

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:11

Min den gjorde så det modsatte og blev langsommere i følge testen.

før:

http://loadimpact.com/view-test.php?testlogid=339170

efter:

http://loadimpact.com/view-test.php?testlogid=339177

Men, det virker som om siden kører hurtigere. Er der nogle der lige vil klikke sig ind og trykke på nogle sider og se hvordan det kører? (link i signatur) For virker sku lidt mærkeligt den test gik den anden vej. Det er der jo ingen grund til ;)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:16

Mark:
Er der nogle der lige vil klikke sig ind og trykke på nogle sider og se hvordan det kører?

Det kører helt fornuftigt her. Ja nærmest godt :o)

Så det ser ud til at det virker.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:19

igang:

Mark:
Er der nogle der lige vil klikke sig ind og trykke på nogle sider og se hvordan det kører?

Det kører helt fornuftigt her. Ja nærmest godt :o)

Så det ser ud til at det virker.

Perfekt. For det tror jeg ikke på det gjorde før, der synes jeg ofte det var rimeligt langsomt. Tak for hjælpen :). Kanon indlæg.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:12

igang:

Nu er dette lavet mens der tilsyneladende er lidt serverproblemer hos Gigahost, så det kan være at det ikke er helt retvisende. Det tester jeg igen i morgen:

Uden:

Jeg kan mærke en markant forskel, så det er nok ikke helt skævt...

Med:

Det er da i hvert fald imponerende, hvis du har fået nedbragt sidens loadtid fra over 14 sekunder til 2.8 blot med W3 Total Cache.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:15

W3 Total Cache kan godt vise sig at være inkompatibelt med visse hosting-miljøer. De kræves bl.a. en del tilføjelser til forskellige .htaccess-filer for at det cacher korrekt.

Så det er ikke utænkeligt, at performanecen bli'r dårligere.

Hvor hoster du henne?

Sitet kører fint her.

Da jeg hostede hos Surftown, kunne jeg ikke få W3 Total Cache til at fungere. I stedet kørte jeg med HyperCache. Det kan du evt. gi' et skud, hvis du fortsat oplever dårligere benchmarks med pluginnet slået til i stedet for fra.

Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:45

Jeg har på mit site indtil videre kørt med joomla cms, men er nu igang med at portere til WP. Jeg oplever selv de lange svartider, og til tider tager det op mod 10 sekunder at hente forsiden.

Jeg prøvede at lave en sammenlignende test mellem roden på mit site(joomla) og den nye WP installation.

Til venstre er WP installationen og til højre Joomla. Det ser jo ikke videre opløftende ud og WP er endda med W3 total cache aktiveret. Såfremt det ikke kan blive bedre end det, vil jeg nok genoverveje mit flyt til WP. Nogen vil nok sige at værdierne ikke er vildt høje for WP, men det er gennemsnittet for hver time, og jeg har som sagt oplevet loadtider på 10+ sek....

Karditech driver affiliate hjemmesider omkring om bl.a. billigt bredbånd.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37

Karditech:

Jeg har på mit site indtil videre kørt med joomla cms, men er nu igang med at portere til WP. Jeg oplever selv de lange svartider, og til tider tager det op mod 10 sekunder at hente forsiden.

Hvilket program har du brugt til at teste Joomla op mod Wordpress med?

10 sekunder for forsiden lyder helt skørt. Der må næsten være tale om et plugin, der er fejlkonfigureret, eller en script-fejl i dit theme, tænker jeg. Det kunne måske også være .htaccess-relateret.

Hvilken side er der tale om?

Hvor hoster du henne?

Har du mulighed for at tracke sql-queries, der ta'r lang tid at processere? Ditto php (fx bli'r Mediebevægelsen generet af 56 php kald, der sammenlagt ta'r 0,66 sekunder at processere, jf. nederst)?

Wordpress som platform er ikke skyld i det, skulle jeg mene, opsat korrekt, kan en forside loader på under 0.5 sekunder (kasperbergholt.org fx).

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52

Karditech:

Er du sikker på, at det er sidens loadtid, der måles i grafen? At det ikke er responsetid fra httprequest sendes til serveren svarer?

Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:22

Jeg har taget målingen på pingdom.com

Mit WP site ligger på www.prisdetektiv.dk/escalate, mens joomla ligger i roden www.prisdetektiv.dk.

Siden er hosted hos one.com, som en lille sidenote så lyder meebox som du snakker om på din blog da interessant.

Spørgsmålene omkring sql, skal jeg ærligt sige at jeg intet aner om.

Alle input og forslag er velkomne...

Karditech driver affiliate hjemmesider omkring om bl.a. billigt bredbånd.

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)