Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FCK - Chelsea

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Nu er jeg ikke negativ, men realistisk omkring den danske superliga. Og desværre viser stillingen i ligaen jo netop det billed jeg har beskrevet.

Jeg er ked af at du føler dig støt, over det. Men tit er sandheden jo lidt hård, når man render rundt og tror at vi er dygtige.

/Kenneth

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 13:05

Kenneth:

Hej Mads

Nu er jeg ikke negativ, men realistisk omkring den danske superliga. Og desværre viser stillingen i ligaen jo netop det billed jeg har beskrevet.

Jeg er ked af at du føler dig støt, over det. Men tit er sandheden jo lidt hård, når man render rundt og tror at vi er dygtige.

/Kenneth

Jeg mener jo ikke at du er realistisk, og resultatet i Champions League understøtter også min påstand. På intet andet tidspunkt er et dansk hold kommet videre til 1/8-finalerne før. Du glemte at nævne alle FCKs afdankede spillere.

Du lyder mest af alt som en bitter Brøndby-fan, der gerne vil nedgøre FCKs resultater i øjeblikket...

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25

Mads:

Du lyder mest af alt som en bitter Brøndby-fan, der gerne vil nedgøre FCKs resultater i øjeblikket...

Må jeg være fri, jeg er ikke svensker Wink

Når man ser bort fra historen omkring Panetinaikos, så er deres hold ikke ret meget bevendt i dag. Og den græske liga, er jo heller ikke så skræmmende som den har været. Og de kan så heller ikke tiltrække de spillere som de kunne førhen.

Sikkert også grunden til at de ikke fik nogle sejre i gruppe spillet.

Men ellers må jeg give dig ret i at jeg ikke kan nævne 12-14 afdankede danske spiller på det hold, da der jo kun er 14 danske spillere i førsteholds truppen.

/Kenneth

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 13:54

Kenneth:

Men ellers må jeg give dig ret i at jeg ikke kan nævne 12-14 afdankede danske spiller på det hold, da der jo kun er 14 danske spillere i førsteholds truppen.

/Kenneth

Du taler udenom - du skriver intet om at det skal være afdankede danske spillere - du skriver dette:

"Og når vi så snakker om det fysiske fodbold, så er et hold som fcK, ikke lige det stærkeste, men de er så heller ikke de hurtigste, og består af nogle afdankede spillere, der kun er der for at trække puplikum til. Og mere køre på rutienen, og egentligt ikke viser deres styrke."

Så du skrev forkert i første indlæg, eller må bare sande at du ikke har ret??

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Kenneth

Nu slog de også Rubin Kazan, og spillede godt mod Barca. Alle eksperter i europa er enige om at FCK ikke bare har været heldige, men har fortjent det fuldt ud. De eneste der ikke mener det, er nogle få i DK, som ikke kan lide FCK. Sjovt sammentræf ?

Der udover så er alle enige om at Panathinaikos har det stærkeste hold i mange år, og det siger de også selv. Hvis du kendte Sidney Gouvou, Djibril Cisse, Luis Garcia og deres italienske centerforsvarer som spiller på det italienske landshold, plus et par stykker til, så ville du vide at de nok aldrig har haft så gode spillere.

Ærgeligt som danskere ødelægger det for sig selv, ved at at have den negative vinkel på så meget. Godt de ikke har det i FCK

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53

Hej Jimi hove

Nu er jeg ikke uenig, men Panathinaikos, har ikke den styrke som de havde for bare 5 år siden. Og det kan et par enkelte spillere hellere ikke gøre noget ved.

Og nej jeg har ikke noget imod FCK, men at vi i vores iver for at slå fast at vores superliga er af højt niveau, så mener jeg netop at der mangler en udvikling. Og at netop FCK som eneste hold i superligaen har formået at holde standarten.

Hej Mads

Selvfølgelig taler jeg udenom. For når man sådan kikker på FCK så er det jo Grønkjær der virkelig stikker i øjnene, han formår ikke at skabe noget. OG egentligt så har FCK jo også førhen begået sig med fx Brian Laudrup ude af form, for at tiltrække puplikum. Og det er sådanne ting der hæfter sig ved en.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:20

@Kenneth:

Hold da op for en analyse..

Du skriver i et andet indlæg at du ikke er negativ, men realistisk. Det må være den berømte AGF realisme, der råber op om at man har et bedre hold end FCK, og at man helt sikker er guldkanditat, efter 4 - 5 gode kampe i efteråret. For derefter at rykke ud af superligaen i foråret.. det må være den form for realisme :o)

Jeg er bestemt ikke enig i, at Superligaen aldrig har været ringere end den er nu. Men jeg vil medgive at den har været stærkere for et par år siden. Men der er ingen tvivl om, at det er FCK's totale dominans, der får den til at se svagere ud, end den egentlig er.

Og de seneste år, har vi da trods alt haft 2 - 3 hold med i det Europæiske gruppespil. Og hvis Brøndby ikke havde haft samme AGF attitude til Sporting Lissabon kampene, havde vi igen i år haft 3 hold med i gruppespillene. Og så tror jeg også at Brøndbys sæson havde set væsentligt anderledes ud. De fik et mentalt knæk, da det gik op for dem at Sporting rent faktisk godt kunne score 3 mål i Brøndby, når de møder et hold der var sikre på at de var videre.

Også OB har vist at de sagtens kan være med, men fik desværre en sportslig nedgang, på et dårligt tidspunkt. Og da det endelig vendte igen, var det desværre for sent til at rette op på de Europæiske resultater.

Jeg har lige kigget på lidt statistikker for FCK's Europæiske kampe i sæsonen 2009 / 2010 og 2010 / 2011 (den er dog ikke færdigspillet endnu). Resultatet er:

24 kampe - 12 sejre - 4 uafgjorte - 8 nederlag. Målscore: 38 - 23

Selvom ikke alle hold har heddet Barcelona, Sparta Prag, Rosenborg, PSV Eindhoven, Marseille og Panathinaikos, er det nu meget godt gået af de afdankede drenge.

Og når vi nu taler om afdanket. lad os lige kigge på deres alder (Opstillingen mod Panathinaikos i Parken):

• Johan Wiland: 29
  • Oscar Wendt: 25
  • Michael Antonsson: 29
  • Mathias Zanka: 20
  • Zenek Pospech: 32
  • Martin Vingaard: 25
  • William Kvist: 25
  • Claudemir: 22
  • Christian Bolanos: 26
  • Jesper Grønkjær: 33
  • Dame N'Doye: 25

Gennemsnitsalder: 26,4 år. Det er ikke afdanket i min bog, men det kan være anderledes i Aarhus, hvor man jo ikke bruger den slags kneb med at få de gamle udlandspillere hjem for at trække tilskuere til (hej hej Martin Jørgensen..).

Vi har en 16 årig angriber der har spillet med i 3 Champions League kampe, og har fået spilletid mod alle holdene i puljen. Ikke fuld spilletid, men han har dog spillet. Afdankede min bare..

At du føler behov for at tale de danske præstationer ned er fair nok, men jeg tillader mig at være uenig i dine betragtninger. Jeg tror på at FCK har en chance mod Chelsea. Den er ikke stor, men den er der.

Men det kan være vi kan mødes over en pint i London, og tage den derfra :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:29

Lasse Janerka:

Medmindre Chelsea handler ind i når nu transfervinduet åbner, så er jeg bange for at du ikke har ret. Chelsea stiller troligt med en Anelka, der ikke har scoret i snart 1000 min på banen, og en Drogba, der er langt fra lige så skarp som han har været, syg af malaria, lyskenproblemer og hva ved jeg. Problemet, er at 3. valget i angrebet efterhånden er Daniel Sturrigde og han har på ingen måde vist sig som værende en goalgetter i svøb... Han var god da han var 14, men bevares, det var vi allesammen.

Tjaaa hvis Anelka lægger op til målene, og gør et stort stykke arbejde, så er han vel os berettiget en plads. Der er to typer angribere. Egoisten (Drogba) som score målene, og arbejdsheste (Anelka) som lægger op til dem...

Og Sturrigde gør det da udemærket. Manden skal lige have en chance!

Lasse Janerka:

Angående de sidste tre kampe, så ved jeg ikke om vi alle har set de samme, de har været heldige med at få uafgjort, specielt mod Everton, hvor Chelsea ingenting gad....

Tjaaaa Everton udlignede til aller sidst, så WHAT?

Lasse Janerka:

Måske kan Lampart give lidt gejst, men man så ham overhovedet ikke de 20 min han var inde mod Tottenham...

Ud over at lægge op til målet og straffet, så lavede han intet... Det er rigtig ;D

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:37

Sjovt som nogen udtaler sig om chelsea forgående kampe, selvom de tydligtvis ikke aner hvordan Chelsea har spillet......

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:56

Pakke-Manden:

Sjovt som nogen udtaler sig om chelsea forgående kampe, selvom de tydligtvis ikke aner hvordan Chelsea har spillet......

Jeg har set dem spille, så jeg vil da gerne udtale mig. Hvis vi bare tager sidste kamp mod Tottenham, var de heldige  at få 1 - 1 med hjem. Godt nok brændte Drogba et straffespark i overtiden, men Tottenham burde have lukket kampen, før Chelsea fik udlignet.

De sidste 20 minutter i første halvleg var én stor gang indianerbold, der var ekstremt underholdende at se på, men det var også tydeligt at der ikke var nogen af de hold der kontrollerede kampen på nogen som helst måde. Og før det, var det Tottenhams kamp.

I anden halvleg kom de først i gang, ved den ekstremt heldige udligning. I øvrigt synd at målmanden dropper så fælt, i en en kamp hvor han ikke har specielt meget at lave, og han ellers var rimeligt sikker, når der var noget. Da de udlignede var det dem der havde mest spil, men absolut ikke noget der var overbevisende på nogen måde, og det var jo ikke fordi de ligefrem brændte chancer på stribe.

Fortsætter de i den stil, bliver det max. til bronze.

Jeg synes det er tydeligt, at de lige nu er ramt af at de ikke rigtig har kunne signe nye spillere de sidste par vinduer, for de virker absolut ikke specielt engarerede. Så det vil nok være godt for dem, når transfervinduet åbner igen.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)