Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FCK - Chelsea

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Odds 1,06 på at Chelsea går videre

9 gange igen på FCK.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:04

Skal vel lige tilføje at det ikke er MIG men Unibet der tilbyder disse odds.........

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 17:06

Chelsea er langt fra den styrke de har haft de seneste år. Med mindre de hiver nogle mirakler op af posen i løbet af vinteren, så tror jeg FCK kan se frem til to jævnbyrdige opgør.

Det kan godt være at Chelsea trækker det længste strå, men jeg tipper alligevel 0-0 hjemme og 1-1 ude for FCK.

Hvis der bare er det mindste der går Chelsea imod i starten af kampene, så bliver de febrilske og spiller som en pose nødder. FCK er langt mere disciplinerede i år på lige det punkt :-)

- Peter

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:10

Rasmus Hjordt:

Jeg kan heller ikke huske, hvornår et dansk hold sidst har slået et engelsk. Var det ikke sidste år, Man City slog to danske hold ud af Europa League?

Forrige år og det var 3 hold

FCM i kvalen (efter straffe)

FCK (på reglen om flest udebane mål)

AAB (efter straffe)

Så det var tætte opgør Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aarhus C
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:23

Det kommer lidt an på hvilket hold Chelsea stiller med, deres første-11 vil alle dage køre FCK over, som stadig vil kun kan betegnes som et middelgodt hold i Europæisk sammenhæng.

Selvom FCK spillede uafgjort med Barca, så er der ikke grund til at sammenligne Barca med Chelsea, som spiller mere fysisk (og efter min mening mere attraktiv) fodbold. Mod Barcelona, kunne FCK stå og sparke bold og vinde nærkampene på fysiken, men mod en Drogba i bare nogenlunde form får Zanka og Ottesen alt for meget at se til.

Håber da de går videre for ser intet lys i Chelsea, men har de alle klar og i god form, så står FCK ikke nogen chance - desværre...

Men skal vi sige at Grønkjær gør det grimme ved sin tidligere arbejdsgiver og scorer til 1-0 hjemme og de så formår at fange Cech et par gange ude, så de kan rive en 2-2'er hjem der... så er alt jo godt, set med dankse briller..

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 17:25

Chelsea har faktisk ikke spillet helt dårligt de sidste par kampe, kan godt være resultatet ikke er kommet dem til gode..

John Terry har været skadet og er ved at spille sig frem til formen igen..

Lampard kommer også tilbage indenfor den nærmeste fremtid så det er super!.

og Drogba kommer forhåbenligt også tilbage til sin gamle form :P...

... Hvis drogba og Anelka er på toppen mod fck, så tror jeg(ved) sgu i taber!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15009
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:28

Pakke-Manden:

Chelsea har faktisk ikke spillet helt dårligt de sidste par kampe, kan godt være resultatet ikke er kommet dem til gode..

John Terry har været skadet og er ved at spille sig frem til formen igen..

Lampard kommer også tilbage indenfor den nærmeste fremtid så det er super!.

og Drogba kommer forhåbenligt også tilbage til sin gamle form :P...

... Hvis drogba og Anelka er på toppen mod fck, så tror jeg(ved) sgu i taber!

Ja og Alex tilbage... Chelseas nedtur skyldes en masse skader + en smal trup. Måske for smal, når de bliver ramt af mange skader.

Og i de sidste 3 kampe, der har Chelsea haft stolpe og overlægger ud og ik ind... Og alle ved at denne dårlige stime ik bliver ved. Og slet ik når de er i stærkeste opstilling igen ;D

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:29

Lasse Janerka:

Medmindre Chelsea handler ind i når nu transfervinduet åbner, så er jeg bange for at du ikke har ret. Chelsea stiller troligt med en Anelka, der ikke har scoret i snart 1000 min på banen, og en Drogba, der er langt fra lige så skarp som han har været, syg af malaria, lyskenproblemer og hva ved jeg. Problemet, er at 3. valget i angrebet efterhånden er Daniel Sturrigde og han har på ingen måde vist sig som værende en goalgetter i svøb... Han var god da han var 14, men bevares, det var vi allesammen.

Tjaaa hvis Anelka lægger op til målene, og gør et stort stykke arbejde, så er han vel os berettiget en plads. Der er to typer angribere. Egoisten (Drogba) som score målene, og arbejdsheste (Anelka) som lægger op til dem...

Og Sturrigde gør det da udemærket. Manden skal lige have en chance!

Lasse Janerka:

Angående de sidste tre kampe, så ved jeg ikke om vi alle har set de samme, de har været heldige med at få uafgjort, specielt mod Everton, hvor Chelsea ingenting gad....

Tjaaaa Everton udlignede til aller sidst, så WHAT?

Lasse Janerka:

Måske kan Lampart give lidt gejst, men man så ham overhovedet ikke de 20 min han var inde mod Tottenham...

Ud over at lægge op til målet og straffet, så lavede han intet... Det er rigtig ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:09

igang:

Jeg synes det er tydeligt, at de lige nu er ramt af at de ikke rigtig har kunne signe nye spillere de sidste par vinduer, for de virker absolut ikke specielt engarerede. Så det vil nok være godt for dem, når transfervinduet åbner igen.

De har været ramt af skader på positioner, som har gjort dem meget sårbare...

Men Chelsea er jo hverken bedre eller dårligere end United, Arsenal, Tottenham eller City... Se hvor mange point de har smidt allerede, og til hvilke hold! Chelsea taber til top/midterhold, imens de andre smider point til bundholdene!

Men inden sæsonen sagde jeg allerede, at i år ville Premier League ende med, at vinderen tabte mange kampe og point, fordi der er 5-6 hold, som kan blive mestre! Allerede nu har jeg ret, og vi er kun ½ vejs! 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:35

igang:

Ja, den del glemte jeg selvfølgelig :o) Det er selvfølgelig også en væsentlig faktor. Men de trænger til nyt blod i truppen, det kan der slet ikke være tvivl om.

Tjaaa de er ved at forberede sig på de nye Uefa regler...

igang:

Ja, der er ikke samme stabilitet hos topholdene, som der har været tidligere. Men når man kigger på indkøbene (bortset fra City), har det heller ikke været ret vildt. Og når man ikke forstærker sig, står man jo i vikeligheden stille. Og når et hold som City så har pengene til forstærkning, og et hold som Tottenham ligepludselig blomstrer op, så han man problemet.

Nu tror jeg ikke at Tottenham holder niveauet resten af sæsenon, og City virker som en klub der har store interne problemer (ligesom Chelsea i øvrigt), så det bliver nok som de foregående år hvor det afgøres mellem de 3 sædvanlige. Men der har dog været flere hold med helt fremme i længere tid, end der plejer.

Det er godt for ligaen, men også et tegn på at der skal ske noget hos de 3 store. Man kan heldigvis ikke vinde mesterskaber på tidligere års succeser :o)

Chelsea er ved at forberede sig på de nye UEFA regler om, at xx antal spillere SKAL stamme fra egen avl. Så det kan godt være, at vi ik bliver mestre de næste 5 år i træk, men ser du på ungdomssiden, så ser fremtiden meget lys ud... Men det kan man self ik bruge til det store pt ;D

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)