FCK trak Chelsea i Champions League ottendedelsfinalerne. Hvad tror I? |
Abrahimovics søn skulle næsten have købt 30% af Parken. Kunne være en mesterkamp Far vs Søn
FCK trak Chelsea i Champions League ottendedelsfinalerne. Hvad tror I? |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Abrahimovics søn skulle næsten have købt 30% af Parken. Kunne være en mesterkamp Far vs Søn |
Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.
Fulgte også med Live ved trækningen :) Tror den bliver for hård for os! Den er ikke helt god.. |
Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.
Fck 0 - 1 Chelsea Chelsea 2 - 0 Fck
|
Jeg tror desværre, at dette bliver endestationen. Men uanset hvordan det går, har FC København stadig skrevet historie og leveret nogle enormt imponerende resultater i år, hvor de også har spillet helt forrygende i Superligaen (De er ubesejrede indtil nu i ligaen). Men det bliver rigtigt interessant at se, hvordan de vil tackle Chelsea, der er et væsentligt mere fysisk hold end FC Barcelona. Chelsea er dog pt. inde i en dårlig stime i Premier League, hvor de ikke har vundet i de seneste fem kampe. |
Endestationen for Chelsea bliver 1/8-finalerne Det er kun tøsedrenge, som ligger sig ned på forhånd... Chelsea er muligvis favoritter, men på ingen måde skræmmende. Glæder mig... Kortegaard |
Tryk på tøj - Design dit eget tøj.- DesignShirt.dk
Tror festen slutter med et brag her for FCK, og Chelsea kommer nemt videre... Kunne godt forestille mig, at Chelsea kom videre med samlet 4-0 eller 5-0 over de to kampe... |
I fodbold kan alt jo ske... Men den slutter her for Fuckerne.
|
Jeg tror det samme som Jesper. Det er slut nu for FCK :) FCK 0 - 2 Chelsea Chelsea 3 - 1 FCK
|
Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)
Jeg tror kampene mod Chelsea bliver nogenlunde det samme, som da FCK spillede mod Barca. |