Nej det er skader... De har i de sidste 6 kampe ik kunne stille med samme forsvar i to kampe i træk... I de første 12 kampe blev der scoret 2 mål mod Chelsea, mens der er scoret 10 mål i de sidste 6 kampe... Det siger vel alt! |
igang:
Nu tænkte jeg mere på de 15 måneder de ikke har måtte signe nye spillere, fordi de forsøgte at signe den 16 årige franskmand, der var på kontrakt i en anden klub.
Det var nok en del af strategien for fremtiden, fordi de nu skal hente dem så tidligt som muligt. Og her var de lidt for tidligt ude :o)
Hehe ja den var lidt uheldig, men han spiller da i Chelsea idag ;D
igang:Jeg tror truppen havde set en smule - ikke meget, men en smule - anderledes ud i dag, hvis de kunne have hentet forstærkninger de sidste 2 transfervinduer.
Måske lidt, men det havde været marginalt... Ellers havde de ik skilt sig af med Ballack mm... Og der er jo hentet lidt nyt blod i sommers...
igang:
Nu kommer reglerne om "økonomisk" doping også snart, så det skal de selvfølgelig også forberede sig på. Og der bliver det vigtigt at have et velfungerende ungdomsakademi. Men når Frank Arnesen vælger at stoppe nu, må det være fordi de mener at det er ved at være på plads. For det var vist hans vigtigste opgave, så vidt jeg husker.
Det bliver i øvrigt spændende at se hvad alle disse ændringer kommer til at betyde for alle de store kubber i Europa. Men det kan kun tiden vise.
Den kommer ik til at ramme Chelsea det store... De har jo strammet ind i de sidste 1½ år, og det vil helt sikkert komme dem til gode. Jeg tror derimod at hold som United, Liverpool, City mm får mega problemer!
Og hva med REAL for den sags skyld?
igang:
Der er slet ingen tvivl om at Chelsea har et godt hold, og de er stadig min favorit til mesterskabet. Men det ville de også være, hvis de ikke en gang var teoretisk muligt. Jeg tror bare det havde set anderledes ud, hvis de havde kunne forstærke sig. Selvom de har gjort det godt, og selvom de har været ramt af skader.
Vi håber vi vinder, men som Premier League ser ud pt, så er det ingen skam at blive nummer to eller tre... Men man vil da helst vinde ;D
Bliv gratis medlem