Hej Jeg faldt også over de nemt tjente penge, efter jeg lige var blevet ledig. Så jeg ansøgte og fik jobbet, som de skrev at måske kunne det give et bedre job når de åbnede en afdeling i Århus til sommer. Jeg er lige blevet færdig med prøvenperioden og skulle til at have løn, 2000 €, da jeg fandt jeres debat. Dagen efter blev jeg ringet op af Elgiganten at jeg skyldte dem penge for 3 kameraer. Men det kendte jeg jo ikke noget til men han sendte mig oplysninger omkring købet, så jeg kunne se hvordan de var blevet betalt osv. men jeg kendte jo ingen af de kontonumre... Jeg har kontaktet politiet og er i gang med at skrive en anmeldelse som de får i næste uge, men han kendte ikke til navnet. Sierra Express blev med ringe og rykke mig, for skulle udfylde den "lønseddel" som de havde sendt mig så de kunne blive overført til min konto. Men her i aften skrev jeg til dem og spurgte hvorfor Elgiganten ringer og mig og siger jeg skylder dem penge? 5 min efter får jeg en mail om jeg har modtaget en meget vigtig besked fra dem. Men da jeg så prøver at logge ind for at læse mailen afviser den mig - mystisk Vil meget gerne hører hvordan det går med jer andre. |
Hej alle som har eller har haft problemer med Sierra Express.
Har selv arbejdet for Sierra Express sinden 15.12.10. Ingen problemer i startfasen men jeg skal bare sige at de kommer nu. Har konstateret at alle varer som vi modtager er købt i vores navn og betalt med stjålne kreditkort det samme gælder ved betaling til f.eks UPS eller DHL. Samtidig må jeg konstantere at jeg jeg får betaling som aftalt i kontrakt. Har i modtaget betaling?
Hilsen Kia