Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender til Sierra Express?

Side 4 ud af 11 (109 indlæg)
Tilmeldt 22. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg faldt også over de nemt tjente penge, efter jeg lige var blevet ledig. Så jeg ansøgte og fik jobbet, som de skrev at måske kunne det give et bedre job når de åbnede en afdeling i Århus til sommer.

Jeg er lige blevet færdig med prøvenperioden og skulle til at have løn, 2000 €, da jeg fandt jeres debat. Dagen efter blev jeg ringet op af Elgiganten at jeg skyldte dem penge for 3 kameraer. Men det kendte jeg jo ikke noget til men han sendte mig oplysninger omkring købet, så jeg kunne se hvordan de var blevet betalt osv. men jeg kendte jo ingen af de kontonumre...

Jeg har kontaktet politiet og er i gang med at skrive en anmeldelse som de får i næste uge, men han kendte ikke til navnet.

Sierra Express blev med ringe og rykke mig, for skulle udfylde den "lønseddel" som de havde sendt mig så de kunne blive overført til min konto.

Men her i aften skrev jeg til dem og spurgte hvorfor Elgiganten ringer og mig og siger jeg skylder dem penge? 5 min efter får jeg en mail om jeg har modtaget en meget vigtig besked fra dem. Men da jeg så prøver at logge ind for at læse mailen afviser den mig - mystiskHuh? Jeg har heldigvis været så klog at tage alle dokumenter derinde fra for et par dage siden.

Vil meget gerne hører hvordan det går med jer andre.

Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:49

Hej alle som har eller har haft problemer med Sierra Express.

Har selv arbejdet for Sierra Express sinden 15.12.10. Ingen problemer i startfasen men jeg skal bare sige at de kommer nu. Har konstateret at alle varer som vi modtager er købt i vores navn og betalt med stjålne kreditkort det samme gælder ved betaling til f.eks UPS eller DHL. Samtidig må jeg konstantere at jeg jeg får betaling som aftalt i kontrakt. Har i modtaget betaling?

Hilsen Kia

Tilmeldt 7. Feb 11
Skrevet kl. 15:37

Lige til orientering har UPS politianmeldt Sierra Express og har udleveret tre pakker til politiet. Så kære venner som har kontrakt med Sierra Express STOP NU inden du får en erstatningssag fra diverse leverandører eller politi.

Hilsen Kia

Tilmeldt 22. Jan 11
Skrevet kl. 20:48

Er der nogle af jer som har anmeldt dem, som har hørt noget videre fra politiet.

Og hvad gør i med astatningssagerne ???

Tilmeldt 7. Feb 11
Skrevet kl. 18:53

Hvis du ikke anmelder sagerne til politiet får du helt sikkert besøg af politiet eftersom dit navn står på alle labels som afsender.

Hilsen Kia

Tilmeldt 22. Jan 11
Skrevet kl. 22:07

Jeg har anmeldt det og de har fået alle labels fra ups og faktura osv.

Og det er mig der hefter for erstatningen indtil videre men det vil jeg da ikke betale....

Fra Bolderslev
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 06:45

Hej Anders, jeg hedder Ejvind og er desværre blevet ansat.

Du er velkommen til at sende en e-mail, da jeg hurtigst muligt skal have dem politianmeldt.

Venlig hilsen

Ejvind

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:53

Det dælme noget af en svinestreg.

Første gang jeg læste om det, var nu her. Via denne artikel

http://www.jv.dk/artikel/1067728:Indland--Jobsoegende-udnyttes-til-dankortsvindel

Og søgte så på google, og kom frem til denne debat. Håber de kommer ned med nakken.

Fra Holbæk
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Sus / Din kostvejleder Skrevet kl. 06:59

Hej 

Hvis der er flere der er røget i fælden end dem jeg allerede har kontakt til så vær sød at kontakte mig ved at skrive en privat besked her.

Hilsen

Susanne

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:59

Jeg hedder Yvonne og er også faldet for dette"tilbud" jeg fik endda tilbudt "forfremmelse".

Side 4 ud af 11 (109 indlæg)