Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender til Sierra Express?

Side 11 ud af 11 (109 indlæg)
Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu sendt en mail til Vacancy, Douglas Cargo tidligere Seirra Express som var vi min direkte kontaktperson per telefon når der var spørgsmål omkring udbetaling af løn og forsendelse af pakker som Sierra Express åbenbart ikke ønskede at sende pr. mail. Spændt på om jeg hører fra Vacancy pr. mail eller telefon i morgen. Fortsættelse følger.

Fra Holbæk
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Sus / Din kostvejleder Skrevet kl. 06:31

det er noget af en følgeton det her, gå hjem og læg dig Matador .. lol..

Håber vi får stoppet Douglas Cargo også!!

Tak rexton :-) venter spændt på næste akt.

Vh Susanne

Fra Holbæk
Tilmeldt 11. Jan 11
Fra  Sus / Din kostvejleder Skrevet kl. 06:43

Åhh forresten, til dem som så Kontant's udsendelse kan jeg fortælle at den "spion" pakke der blev sendt afsted, nåede til Moskva hvor GPS'en så løb tør for strøm, vi tror dog at Moskva er det endelige bestemmelsessted 

Vh

Susanne

Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:34
Tilmeldt 7. Feb 11
Skrevet kl. 16:05

Hej igen

Desværre er min tidligere ansættelse ved Sierra Express ikke afsluttet. Er den 08.09.11 ved kriminalpolitiet sigtet for hæleri p.g.a. at jeg har videresendt diverse produkter 14 stk. som vi jo ved er købt på "lånte kreditkort". Ifølge kriminalpolitiet er tidshorisont for afgørelse af denne sag 1-12 mdr. Har jeg måske kollegaer som står i samme situation.

Tilmeldt 7. Feb 11
Skrevet kl. 17:26

Helt utroligt ingen kommentar til mit indlæg d. 24.09.2011. Helt utroligt hvis jeg er den eneste i kongeriget Danmark som er sigtet for hæleri i forbindelse med ansættelse ved Sierra Express. Eller er det manglende lyst til at melde ud at du står i samme situation. Eller er du bare ikke på Amino mere.

Fra Bolderslev
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:03

Hej Rexton, det er fra min side ikke ond vilje, at jeg ikke har svaret; men jeg fik at vide at jeg måske var for gammel. Desuden har jeg fået så megen  gæld og økonomisk uføre ud af det her, så jeg søger alt det arbejde, jeg kan få, bl. a. troede jeg at jeg havde varigt arbejde til en månedsløn af ca. kr. 30.000. Desværre viste det sig ( som så ofte i den slags sager ), at de ikke  havde overblik over det arbejde, de skulle have udført. Jeg ville ikke hav 7 timers transport til og fra arbejde, når det jeg skulle udføre var 20 timers transport i en lastbil.

Fra Holbæk
Tilmeldt 11. Jan 11
Fra  Sus / Din kostvejleder Skrevet kl. 11:27

Det er mig ubegribeligt at politiet sigter nogen som helst i denne sag når nu det har vist sig at politiet selv har svigtet borgerne i dette land på det skammeligste ved ikke at melde bål og brand da de fik det at vide fra NETS i november 2010, de fik at vide at det så ud til at være en kæmpe sag om svindel og alligevel vælger de at sige ... " nu må vi se hvor mange sager vi får " ... vor herre bevares siger jeg bare.. 

Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:22

PAS PÅ DPD SENDING CO

WWW.DPDsendingco.com

jeg tror at de er ligesom sierra express, jeg kom desværre også galt afsted og sendt dem 5  pakker.

Er der nogen der ved om man selv hæfter for de pakker man sendt videre skal man betale for indholdet? lad os sige det var nye mobil telefoner til en værdi af 4.000 hver skal jeg betale alle pengene tilbage til kort holderen? eller bliver man sigtes uden at skulle betale noget tilbage til nogen?

for jeg blev jo også snydt da jeg ikke fik løn for de pakker jeg sendt ud!

Side 11 ud af 11 (109 indlæg)