Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender til Sierra Express?

Side 3 ud af 11 (109 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stoppede med det samme, da jeg fik Anders´ besked. I dag har jeg netop fået den sidst afsendte pakke retur fra UPS, som jeg nåede at få dem til at stoppe:-) Så om lidt går jeg til politiet og anmelder hele sagen og afleverer pakken som bevis. Den indeholder et meget dyrt kamera, der skulle sendes til Estland. Heldigvis kunne UPS nå at stoppe den...

Aalborg politi ringede i formiddags til mig og bad mig om at anmelde Sierra Express på min lokale politistation. Det var også min hensigt, men jeg ventede på den tilbagekaldte pakke, som jeg gerne ville have med ved anmeldelsen.

Sierra Express har slettet ALLE mine mails i min hotmail, hvilket er ganske slemt for mig, da der fandtes en hel del dokumentation på alverdens ting bl.a. om Sierra Express. Dog har jeg gemt mine udprintede papirer på mange ting, så der vil være noget at efterforske på.

Nå, men jeg kan da sige til Jobcenteret, at jeg faktisk havde fået et arbejde, som jeg fandt i jobnet. Det gav dog ingen penge men en masse bøvl.

Er der andre derude i det ganske land, der er kommet med på Sierra Express-uheldstoget?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 15:07

Øv det var da en kedelig og trist historie!

Er der mulighed for i kan ændre jeres signaturer og avatars?

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:17

Hej Marina,

Jeg ved ikke om du er klar over det, men jeg modtog den følgende mail, sendt fra denne, din profil - Marina1830:

"Not scam. I work in this company for 2 weeks, and yesterday I received 1/2 salary (750 EU) at my bank account. It is true. I has the same worries like you. But everything is ok."

Efter at jeg havde sendt dig denne mai:

"Hej Marina, Skriv eller ring lige til mig. Med hensyn til Sierra Express, som jeg ogsœ har arbejdet for. Hilsen Laerke "

Har du set den mail fra mig, og var det dig der svarede mig tilbage? Eller bruger en anden din profil Marina 1830?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej folkens

Det ser ud til at Marinas profil enten er blevet overtaget af nogle slemme banditter af en art, sikkert fordi de har snuppet hendes hotmail.

Vi sørger lige for at få gjort noget ved hendes profil når en af folkene fra crew har tid, det er ikke lige noget vi moderatorer kan gøre.

Indtil da må i tage hendes profilbillede som et tidligt nytårsknald Smile

Mvh Anders Christensen

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55

Det forklarer en del :)

Fra Holbæk
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Sus / Din kostvejleder Skrevet kl. 09:13

Hejsa

Hvordan går det med din anmeldelse, hvad siger politiet til det, er den god nok at der er lusk med i billedet ? 

Jeg spørger fordi jeg selv er røget i fælden, desværre var denne tråd ikke oprettet endnu da jeg var inde og søge til gengæld har jeg ingen pakker modtaget endnu og det må jo siges at være godt eller ?? ... havde godt nok en fornemmelse af fusk men kunne på det tidspunkt intet kritisk finde om firmaet.

Hvordan er du kommet ud af det ? 

vh Sus 28572505

Tilmeldt 15. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:45

hejsa

Jeg er også faldet i med begge ben  har modtaget og sendt den første sending.

Efterfølgende har jeg læst jeres indlæg, og ærger meg over at jeg ikke fik set det før

jeg har prøvet at finde kilden ip adressen på div. mails fra sierra express  og for mig ser det ud som om de bliver sendt fra Rusland og ikke fra USA.

Hilsen Peter

Fra Holbæk
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Sus / Din kostvejleder Skrevet kl. 00:47

Jeg var en tur hos politiet i Torsdags og de har intet i deres register overhovedet om Sierra Express, så vi kan jo ikke med sikkerhed vide om det er kriminelt vel ? , jeg er skrup forvirret efterhånden, nu vil jeg se med mine egne øjne hvad det går ud på og så agere ud fra det ...

Sus

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 01:42

Jakub Slusarek:

Det sjove ved dem er at de har fået deres jobannonce godkendt hos jobnet(offentligt) Men som man siger; er det for godt til at være sandt, er det nok også det. 

Det er det samme nummer som med at hvidvaske penge. Disse jobs blev også lagt på JobNet den gang de var på deres højste.

Det var der hvor du fik indsat et beløb på din konto som du så skulle overføre til en udenlandsk konto. Du kunne så beholde 10% af beløbet.

Bare for at informere omkring at dem som deltager i dette ikke slipper for straf!! Kender 2 personer der er blevet dømt for at deltage i at hvidvaske penge. Så pas på hvad i gør. Der gives ingen rabat for at være dum eller naivBig Smile

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:37

Jeg var måske lidt naiv da jeg søgte ved sierra express, men var da lidt mistænksom, for det lød for godt til at være sandt, men gjorde det nu alligevel og fik det.

I går blev jeg ringet op fra Fleggård, hvor de spurgte om jeg havde forsøgt at købe en iPhone, jeg kunne kun sige nej for jeg sad på arbejde på kontoret "sammen med andre" da den blev forsøgt bestilt.

I går kontaktede jeg politiet, da jeg havde mistanke til sierra, de sagde de intet havde hørt om firmaet og bad mig kontakte skat, som jeg så også har skrevet til.

I dag modtog jeg så min første pakke, så efter hvor den var købt og kontaktede med det samme El-giganten, som havde sendt den til mig og sagde meget pænt til dem, at jeg ikke havde bestilt en HTC ved dem og da der slet ikke var en regning med undrede jeg mig meget, for vi har ikke et eneste kreditkort i huset.

De var meget glade for min opringning og sender mig en retur label, så de kan få den tilbage.

Jeg kunne godt have brugt "arbejdet" da jeg skal under uddannelse igen, men har heldigvis fundet et 100% reelt dansk firma, jeg kan arbejde for i stedet for, hvor jeg i weekender og ferier passer telefon.

Hold fingrene fra sierra, hvis du ikke vil ende som ham nyhederne havde et indslag om sidste vinter og få en hæler sag på halsen.

Side 3 ud af 11 (109 indlæg)