Jeg stoppede med det samme, da jeg fik Anders´ besked. I dag har jeg netop fået den sidst afsendte pakke retur fra UPS, som jeg nåede at få dem til at stoppe:-) Så om lidt går jeg til politiet og anmelder hele sagen og afleverer pakken som bevis. Den indeholder et meget dyrt kamera, der skulle sendes til Estland. Heldigvis kunne UPS nå at stoppe den... Aalborg politi ringede i formiddags til mig og bad mig om at anmelde Sierra Express på min lokale politistation. Det var også min hensigt, men jeg ventede på den tilbagekaldte pakke, som jeg gerne ville have med ved anmeldelsen. Sierra Express har slettet ALLE mine mails i min hotmail, hvilket er ganske slemt for mig, da der fandtes en hel del dokumentation på alverdens ting bl.a. om Sierra Express. Dog har jeg gemt mine udprintede papirer på mange ting, så der vil være noget at efterforske på. Nå, men jeg kan da sige til Jobcenteret, at jeg faktisk havde fået et arbejde, som jeg fandt i jobnet. Det gav dog ingen penge men en masse bøvl. Er der andre derude i det ganske land, der er kommet med på Sierra Express-uheldstoget? |
Øv det var da en kedelig og trist historie!
Er der mulighed for i kan ændre jeres signaturer og avatars?