Dato: 11/6/2005 2:37:00 PM Forfatter: Sune Christesen Linksne er kun lige kommet på, så går da ud fra den anden bliver indekseret, ved ikke hvor længe siden har været oppe, men det er da bemærkelsesværdigt at den ikke er indekseret.. Det må jeg lige holde øje med, tusind tak :)
Hvordan holder man egentlig nemmest øje med dette ? Er det blot at lave nogle søgninger og så se om den dukker op, eller er der værktøjer til dette ?
Dato: 11/6/2005 2:35:51 PM Forfatter: Mikkel deMib Alle online PageRank checkere trækker på den samme data som ToolBaren - og lider derfor af de samme problemer. De benytter et særligt ToolBar hack, på samme måde som mange af os andre :)
Huff det der lød som fuldtstændig volapyk i mine ører Hvilken ToolBar er der tale om?
Men hvis min side har en pagerank på 5/10, er det så godt?
Jeg læser generelt med stor interesse dine indlæg (dog mest når det handler om SEO) men jeg kunne godt tænke mig at høre dig kommentere/svare på dette:
Vil du ikke som udgangspunkt sige at det for små sites kan betale sig at bytte links - også uden skelen til pagerank og 3 parts linkning? Jeg synes de små kunder jeg har ofte ryger højt op på bare 20-25 linkbyt´s..
(der er i mine øjne stor forskel på at skulle overhale en fiat eller en ferrari.)
Jo, Karsten, du har ret. Det eneste man skal være opmærksom på er, at man ikke ender med at linke til en masse sites, som Google så senere ikke bryder sig om (spam, ulovligt og umoralsk materiale etc). Hvis du linker til for mange sites af den tyupe kan det godt have negativ effekt for dit website. Og det er vel også meget rimeligt - det er jo trods alt din stemme på de andre :)