Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der vil bytte links for nå højere på Google?

Side 3 ud af 10 (95 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/6/2005 2:37:00 PM Forfatter: Sune Christesen Linksne er kun lige kommet på, så går da ud fra den anden bliver indekseret, ved ikke hvor længe siden har været oppe, men det er da bemærkelsesværdigt at den ikke er indekseret.. Det må jeg lige holde øje med, tusind tak :)

Hvordan holder man egentlig nemmest øje med dette ? Er det blot at lave nogle søgninger og så se om den dukker op, eller er der værktøjer til dette ?

Mvh

Claus Holm

Stort sommerhus udlejes på Fyn. Sommerhus med havudsigt og spabad, sauna, brændeovn, solarium og meget mere.
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 14:42
Dato: 11/6/2005 2:35:51 PM
Forfatter: Mikkel deMib
Alle online PageRank checkere trækker på den samme data som ToolBaren - og lider derfor af de samme problemer. De benytter et særligt ToolBar hack, på samme måde som mange af os andre :)

Huff det der lød som fuldtstændig volapyk i mine ører Hvilken ToolBar er der tale om?

Men hvis min side har en pagerank på 5/10, er det så godt?

Tilmeldt 20. Apr 05
Skrevet kl. 14:44

Dato: 11/6/2005 2:42:08 PM Forfatter: Niklái Nysted Huff det der lød som fuldtstændig volapyk i mine ører Hvilken ToolBar er der tale om? 

Mvh

Claus Holm

Stort sommerhus udlejes på Fyn. Sommerhus med havudsigt og spabad, sauna, brændeovn, solarium og meget mere.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:48
Hvordan holder man egentlig nemmest øje med dette ? Er det blot at lave nogle søgninger og så se om den dukker op, eller er der værktøjer til dette ?

Jeg ved ikke om der er nogen smartere måde at gøre det på, men jeg søger bare efter siden i Google, og ser om den dukker op.
Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 14:48
Ups jeg havde fuldtstændig glemt at google toolbar havde PageRank info indbygget

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9684
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:20

> Men hvis min side har en pagerank på 5/10, er det så godt?

Ja, præcis ligeså godt, som hvis der i Ekstra Bladets stjernetegn står at du vil blive lykkelig :)

Den hurtigste måde at tjekke om en side er i Google er at se i Googles cache med koden

cache:domain.dk/sideX.asp

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 15:26
Dato: 11/6/2005 3:20:09 PM
Forfatter: Mikkel deMib

> Men hvis min side har en pagerank på 5/10, er det så godt?

Ja, præcis ligeså godt, som hvis der i Ekstra Bladets stjernetegn står at du vil blive lykkelig :)

Den hurtigste måde at tjekke om en side er i Google er at se i Googles cache med koden

Hehe ok God forklaring

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 15:30

Hej Mikkel.

Jeg læser generelt med stor interesse dine indlæg (dog mest når det handler om SEO) men jeg kunne godt tænke mig at høre dig kommentere/svare på dette:

Vil du ikke som udgangspunkt sige at det for små sites kan betale sig at bytte links - også uden skelen til pagerank og 3 parts linkning? Jeg synes de små kunder jeg har ofte ryger højt op på bare 20-25 linkbyt´s..

(der er i mine øjne stor forskel på at skulle overhale en fiat eller en ferrari.)

Stadig med håbet om at mange vil bytte links...

God søndag

Iværksætterkonference i Køge den 26. oktober - Se www.opsving.nu

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9684
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:35
Jo, Karsten, du har ret. Det eneste man skal være opmærksom på er, at man ikke ender med at linke til en masse sites, som Google så senere ikke bryder sig om (spam, ulovligt og umoralsk materiale etc). Hvis du linker til for mange sites af den tyupe kan det godt have negativ effekt for dit website. Og det er vel også meget rimeligt - det er jo trods alt din stemme på de andre :)
Tilmeldt 20. Apr 05
Skrevet kl. 15:57
Dato: 11/6/2005 3:20:09 PM Forfatter: Mikkel deMib

Det var simpelthen dagens guldkorn - Den vil spare mig for meget tid fremover

Mvh

Claus Holm
Side 3 ud af 10 (95 indlæg)
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere