Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der vil bytte links for nå højere på Google?

Side 2 ud af 10 (95 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak Mikkel, super forklaring.
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
En meget effektiv og gratis løsning er at putte links i Amino signaturen. Prøv f.eks. at søge på "nyhedssystem" eller "gratis nyhedssystem" på Google, der står mit signaturlink som nr. 2 sidste gang jeg tjekkede Og Amino er den eneste side der linker til det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har nu mest med det faktum at gøre, at Google ud af mangle milliarder indekserede sider kun har godt 900 hvor der står noget som helst om "nyhedssystem" :)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja selvfølgelig har det stor betydning Men da den først blev indexeret lå den som nummer 30+.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Når det drejer sig om de mere populære ord, så skal der mere til. Og hvis det er meget stor konkurrence om ordene, så er man da nødt til at skaffe sig en deMib

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad angår listing af store mængder links, så er jeg på det seneste blevet kontaktet af et par polakker der er fuldstændig vilde efter at få links på et domæne jeg ejer med en webportal.

Polakkerne ejer en stak rejsesites og tilbyder backlinks til vores side til gengæld for at jeg linker til deres.
De er tilfredsstillede med at jeg har oprettet en links.html fil på domænet med links til deres sider og intet andet, og til gengæld linker de til vores firmaside (altså fra vores portal til deres sider, og fra deres sider til vores firmaside - altså ingen envejs link).

Er sådan noget godt for mig? Deres sider er dog i rejsebranchen/boligbranchen/offshore firmaer, og de links jeg får ryger bare på en lang liste - se f.eks:
Eksempel #1
Eksempel #2

Polakkerne opfører sig om det er det rene guld, de kan bruge masser af tid på mails for hver evig eneste lille bitte link jeg vil give dem på forskellige domæner.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Kun den ene af de to eksempler er indekseret i Google. Links fra sider der ikke er indekseret tæller ikke - på samme måde som de anbefalinger jeg giver af restauranter men ikke siger til nogen :)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Alle online PageRank checkere trækker på den samme data som ToolBaren - og lider derfor af de samme problemer. De benytter et særligt ToolBar hack, på samme måde som mange af os andre :)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Det jeg tænkte på var mere, de kan vel ikke skade mig på nogen måde? tvært i mod kan de vel kun gavne min pagerank, omend det så kun er meget lidt pga. den manglende relevans samt at der er mange links på siden?

Linksne er kun lige kommet på, så går da ud fra den anden bliver indekseret, ved ikke hvor længe siden har været oppe, men det er da bemærkelsesværdigt at den ikke er indekseret.. Det må jeg lige holde øje med, tusind tak :)
Side 2 ud af 10 (95 indlæg)