Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hør hvad Venstre´s erhvervs ordføre siger om vækstiværksætter

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:06 | Låst

De kunne jo starte med at nedlægge samtlige af deres globaliseringsfjendske og gammelkommunistiske indvandringsbegrænsinger. En undersøgelse for nyligt slog fast, at 53% af alle vækstvirksomheder er startet og drevet af folk HELT UDEN uddannelse - og alligevel ønsker samtlige partier i Folketinget at udelukke netop dem fra at komme ind i Danmark.

Det er til at brække sig over at høre Venstre snakke iværksætterpolitik. De har haft magten i snart 10 år og kun gjort det værre og værre for iværksættere.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09 | Låst

Så hør lige hvad Morten Østergaard siger

Er du enig i det?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:13 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er efterhånden ligeglad med hvad de forskellige politikere siger, for de har jo ingen selvstændige meninger eller politiske visioner mere. Dem har de fuldkommen overladt til deres spindoktorer.

Nej, jeg vil se noget fucking handling i stedet for al den ligegyldige retorik!

Lad os starte med at få indført en lov der forbyder alle spindoktorer - så må de politikere der ikke kan klare sig uden fise ad helvedes til.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14 | Låst

Klik her http://bit.ly/curtana

Gør noget for at iværksættere får mere risikovillig kapital på Curtanas Facebook side.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16 | Låst

Ja du har ret Mikkel, lad os stå sammen. Curtana er for Innovative viden og vækstiværksætter.

Vil du hjælpe os med at gøre forholdene for risikovillig kapital bedre?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:22 | Låst

Tak, men nej :)

Jeg gider ikke gå ind i politik. Jeg har for meget ild i røven til at sidde og spise rundstykker til endeløse og fuldkommen ligegyldige møder.

Jeg ændrer verden ved at handle - ikke ved at snakke :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:25 | Låst

Mikkel det er ikke politik, vi har lavet invetview for at lobby på Christiansborg.

Vi har en dagsorden.

1. skab bedre forhold for risikovillikapital til iværksætter får bedre muligheder.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:42 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kald det hvad du vil - lobbyisme ER politik, blot fra bagerste række. Der gider jeg ikke sidde. Det vil i "bedste fald" blot føre til endnu flere velmenende og fuldkommen ligegyldige taler fra politikere der alligevel ikke har nosser nok til at ændre en skid. Det har vi ikke brug for.

Den nuværende regering har haft knap 10 år til at leve op til de de siger de vil. Det har de ikke formået. Og alternativet er hamrende utroværdigt, stort set ligeså globaliseringsskræmt som den nuværende regering og komplet ude af stand til at skelne imellem små og store virksomheder og de meget forskellige udfordringer der følger.

- SF er stadig ramt af den vildfarelse at alle virksomhedsejere er nogle onde kapitalister, der kun tænker på dem selv. Med det udgangspnkt kan jeg ikke snakke med dem.

- Og S er endnu værre. De er i dag så fordærvet af luddovne akademikere, der mener at jo mere ligegyldig administration og top-styrring der kan pressen ned over hovedet på folk jo bedre.

Hele det politiske system er fordærvet af, at det er vigtigere for poltikerne hvordan de tager sig ud i TV-avisen, end at udrette noget til gavn for dem der har valgt dem. Mest tydeligt blev dette demonstreret da Klaus Bondam forventede at få Københavns borgere til at betale for hans dyre mærkevare-sminke, så han kunne se "lækker" ud på TV (at der så nok skal meget mere til en en smule ansigtsmaling for at opnå det er en helt anden sag ...)

Da jeg var ganske ung troede jeg på at vejen til forandring måtte ligge i revolution. Så kom der en masse år hvor jeg troede på det politiske system. I dag er jeg ved at vende tilbage til min barndoms tanker - jeg tror sgu efterhånden der skal en væbnet kamp til at ændre en fløjtende fis.

Man kunne starte med at skyde alle DJØF'er (hvilket så også inkluderer over halvdelen af Folketingen i dag!) - det ville gøre vores land MEGET bedre sted og det ville give plads til handling i stedet for tom retorik! Cool

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50 | Låst

Ja Mikkel jeg er enig med dig. Vi deler den samme forståelse.

Det er sgu bare ærgerligt at du giver op.

Jo flere vi er jo bedre.

Jeg kan så sige at vi allerede er i dialog med dem der står bag det hele også hvis der kommer en ny regering. Hvis ikke vi kommer nu og siger hvad de 10 milliarder skal bruges til eller hvordan de bør bruges så gør de som de plejer.

Sender dem efter forskning og undervisning, det giver jo mening for akademikerne, men ikke en skid for iværksætteriet. Akademikerne siger altid, en veluddannet befolkning er helbredelsen for alt og det er sgu noget af det dummeste jeg har hørt. Hvis der ikke er nogle der kan handle men kun folk der kan analysere så går alt i stå og det er hvad der er ved at ske nu.

Derfor er vi inde på borgen for at lave vores arbejde, de ved jo godt at det kræver handling nu.

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)