Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hør hvad Venstre´s erhvervs ordføre siger om vækstiværksætter

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 20:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ifluenze:

Jimi, du taler som om at man ikke kan debattere hvis man arbejder.

Jeg kan både debattere og arbejde samtidig.

Hvis Mikkel er så svag at han ikke orker noget og siger at det hele bare ender i det samme.

Så er der ikke meget innovativ viden og vækstiværksætter over ham.

Jeg synes det er slatten. 

Jimi - du er da selv en der snakker her producerer du eller snakker du bare hvis men da ikke kan gøre det samtidig?

Jeg tror problemet er, og jeg tror også du mener det samme, at de tåber der sidder derinde nu, og det er lige gyldigt om det er regeringen eller oppositionen, de fatter hat af, hvad der foregår ude i den virkelige verden.

Der kommer ikke til at ske en skid, før at der kommer nogle personer derind og sidde, som VED hvad der skal gøres og GØR DET, istedet for at sidde og klø sig i røven og spille dum, hver gang der er nogen der sættet spørgsmålstegn ved deres tankegang.

Jeg kan udemærket forstå Demib, og jeg deler hans holdning. Jeg synes det er fantastisk at i har et drive og at i gerne vil gøre noget, men jeg tror ikke at i får en rygende fis, ud af det, så længe de klaphatte der sidder på magten, ikke vil tænke længere end 4 år, for så har de sikret deres røv og pensionen er også reddet for dem.

Næh. De skulle fyres hele banden og så skulle der fyldes op med iværksættere eller hvad vi nu skal kalde dem. Nogen der kan få tingene til at ske, også selvom det gør ondt en gang imellem

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26 | Låst

Ja vi er enige Flemming.

Jeg tror dog stadig at man kan komme langt ved at gøre noget ved tingene. Istedet for at sige som diMib. Det er en indstilling som jeg aldrig har været tilhænger af. 

Jeg tror faktisk at Danmark er som det er fordi der er formange der siger som diMib.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:26 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ifluenze:

http://bit.ly/curtana

Citat: Jeres facebook side

Så er der gang i diskussionen på amino.dk nu tuder de igen iværksætterne fordi de ikke tør tage kampen op.

En ting I ihvertfald ikke lykkes med, er at få folk til at lytte og blive engageret. Ikke på den måde ihvertfald!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30 | Låst

Det dur ikke at man ikke vil tage kampen op deMib.

Det dur ikke at vi bare bliver sure og ikke vil noget fordi overmagten er for stor.

Det dur ikke at vi som iværksættere tuder og ikke tør.

Vi skal ville og vi kan gøre en forskæl.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33 | Låst

Boysen,

Se hvad der sker hvis man er lidt fræk og siger tuder. Så står du også af. Er I alle pakket ind i vat?

Det går altså ikke at I ikke vil skabe en dialog med Politikerne, vi har valgt dem og vi skal tale med dem. Det gør man i et demokrati.

Men så provokerer jeg lidt ved at skrive tude over for diMib og så står Boysen også af. 

Hvad er det for en kultur Boysen der bliver fornærmet og krydserarmene når man taler til dem om at gøre noget ved problemet?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:40 | Låst

ifluenze:

Se hvad der sker hvis man er lidt fræk og siger tuder. Så står du også af. Er I alle pakket ind i vat?

Det går altså ikke at I ikke vil skabe en dialog med Politikerne, vi har valgt dem og vi skal tale med dem. Det gør man i et demokrati.

Men så provokerer jeg lidt ved at skrive tude over for diMib og så står Boysen også af. 

Jeg tror at der er mange der står af, når du lægger niveauet af dialogen så lavt som du gør, ved at sige at folk tuder.

Det har sandsynligvis mere at gøre med seriøsitet end vatindpakning. Der er ikke meget provokation ved hånliggørelse og "namecalling" (i mangel af bedre ord). Det vækker mere tanker om trolling.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41 | Låst

Ja ok.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 20:46 | Låst

Det kan godt være at de fleste ikke vil være med i din diskussionsklub, men det giver ikke dig retten til at være respektløs.

Jeg har respekt for de mennesker der mener at de kan gøre en forskel indenfor et område, og derefter prøver at gøre noget

Jeg har lige så stor respekt for de mennesker der siger, at det har de ikke lyst til, for de føler ikke at det ændrer noget som helst.

Vi er alle forskellige og det skal vi huske at respektere.

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46 | Låst

Typisk for menings-danneirret. Det er det vi er oppe imod hele tiden her i DK.

Så skal vi til at diskuterer ordet TUDE. Jeg starte med at sætte mig i en rundkreds.

Politikerne på Christians borg griner.

Jeg ønsker at vi sammen tager teten og taler med politikeren før de investere de 10 Milliarder i uddannelse og forskning som de kalder pre-iværksætteri.

Det er langt mere interessant end at blive personlige, deMib tager sine egne personlige ting med ind i debatten og det er usagligt fra starten.

Han er en vrissen dreng, jeg gider kan ikke og vil tør ikke tage snakken det føre alligevel ikke til noget synes man at høre fra deMib. Det er ikke en iværksætter holdning jeg kan genkende.

Iværksættere står op for noget. Eller er det også det der er problemet her i Danmark at vi ikke tør at stå op for vores egne ting.

Ender det altid i rundbordspædagogik og at vi alle skal være enige, ja for så er vi ikke nået videre.

Og nu har vi allerede skrevet 28 indlæg. DeMib er sur og hvad så. Kom nu!!!!!!! iværksættere.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48 | Låst

Skræmmende holdning Flemming Jensen.

Ingen der vil stå sammen her på amino?

Skal øvbøverne altid ødelægge det?

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)