Jeg tror problemet er, og jeg tror også du mener det samme, at de tåber der sidder derinde nu, og det er lige gyldigt om det er regeringen eller oppositionen, de fatter hat af, hvad der foregår ude i den virkelige verden. Der kommer ikke til at ske en skid, før at der kommer nogle personer derind og sidde, som VED hvad der skal gøres og GØR DET, istedet for at sidde og klø sig i røven og spille dum, hver gang der er nogen der sættet spørgsmålstegn ved deres tankegang. Jeg kan udemærket forstå Demib, og jeg deler hans holdning. Jeg synes det er fantastisk at i har et drive og at i gerne vil gøre noget, men jeg tror ikke at i får en rygende fis, ud af det, så længe de klaphatte der sidder på magten, ikke vil tænke længere end 4 år, for så har de sikret deres røv og pensionen er også reddet for dem. Næh. De skulle fyres hele banden og så skulle der fyldes op med iværksættere eller hvad vi nu skal kalde dem. Nogen der kan få tingene til at ske, også selvom det gør ondt en gang imellem /Flemming
|
Ja vi er enige Flemming.
Jeg tror dog stadig at man kan komme langt ved at gøre noget ved tingene. Istedet for at sige som diMib. Det er en indstilling som jeg aldrig har været tilhænger af.
Jeg tror faktisk at Danmark er som det er fordi der er formange der siger som diMib.