Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hør hvad Venstre´s erhvervs ordføre siger om vækstiværksætter

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ifluenze:

Det er sgu bare ærgerligt at du giver op.

Jeg giver skam ikke op - jeg tror bare ikke på at jeres sikker meget velmente projekt kommer til at betyde noget som helst i praksis. Så det vil jeg naturligvis ikke bruge min tid på.

Og da mine våbentekniske færdigheder er så godt som ikke eksisterende, så bliver det nok heller ikke til en væbnet revolution fra min side :)

I stedet for har jeg p.t. valgt en kombination af direkte handling - jeg gør simpelthen det som jeg ønsker uden at spørge så mange om lov (den gamle anarkist lever!), og så kæfter jeg op når og hvornår jeg ønsker det uden at skulle tage hensyn til noget som helst andet end min egen samvittighed og visioner for verden. Så må andre bruge det de kan, hvis de har lyst.

Jeg har flere politiske familiemedlemmer og bekendte, så jeg kender det politiske system ganske godt. En ting der er fælles for dem alle er, at de igennem det meste af deres liv har kæmpet for at forandre ting og har kæmpet sig vej op i magtapperartet trin for trin i håbet om, at det ville give dem reel indflydelse. Når man så spørger til den ene åndssvage regele eller administrative praksis, så siger de altid alle sammen, at det kan de ike ritig gøre noget ved.

Det politiske system har udviklet sig til et Kafskas mararidt af orkestreret korrekthed, tom retorik og akademiske labyrinter designet til at holde almindelige mennesker uden for praktisk indflydelse.

Der er for mig at se ingen pointe i at spille bold på den boldbane. Det er selve boldbanen der skal flyttes først!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52 | Låst

Men Mikkel, 

Hvordan flytter vi så boldbanen?

Smile

DBH Steffen Kirkegaard

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes faktisk ikke du lyder som en særlig innovativ iværksætter.

Du har nok i dig selv og dine egne små håndkøb.

Du vil ikke spille bold med de store, du er måske en sur lille dreng :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:48 | Låst

Der gav du mig lige endnu en grund til at holde mig ude af jeres projekt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55 | Låst

Haha, du er umulig.

Ja det er så den du er Mikkel.

Vi andre er ikke så skræmte.

God jul og godt nytår.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:58 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ifluenze:
Vi andre er ikke så skræmte.

Nej, men det bliver du sikkert den dag det ikke er nok at smådiskutere over en brunch.

Der ud over så har Mikkel fra start af giver klart udtryk for at han ikke gider det du gider, så hvorfor ender så med at latterliggøre ham for det samme ? Du forstår ikke debattens præmisser, og det jo et alvorligt handicap for en der gerne vil debattere.

Mikkel producerer i stedet for at snakke om det.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 20:02 | Låst

Det ville sgu være rart hvis en der havde en tankegang om at sætte igang, istedet for at nedsætte tænketanke, kom ind og styrede det her land.

Så kunne det sgu være der skete noget, istedet for at kun blev ved snakken og en masse hovsaløsninger.

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05 | Låst

http://bit.ly/curtanaGør noget for at iværksættere får mere risikovillig kapital på Curtanas Facebook side.

Ja Flemming det er jo faktisk det vi gør i Curtana. Se alle klippene jeg har lavet i sidste uge.

Og kom så ikke at sig vi ikke tager fat om nældens-rod, Brian Mikkelsen er den næste.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

http://bit.ly/curtana

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jimi, du taler som om at man ikke kan debattere hvis man arbejder.

Jeg kan både debattere og arbejde samtidig.

Hvis Mikkel er så svag at han ikke orker noget og siger at det hele bare ender i det samme.

Så er der ikke meget innovativ viden og vækstiværksætter over ham.

Jeg synes det er slatten. 

Jimi - du er da selv en der snakker her producerer du eller snakker du bare hvis men da ikke kan gøre det samtidig?

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)