Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis du ser en hjemløs

Side 10 ud af 12 (111 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fireball:

Jeg havde ikke regnet med så stor debat omkring mit indlæg, men det glæder mig.

Er der nogen der ved om der findes en kortlægning af hjemløse problematikken, i Danmark i dag og fordelingen.

Ellers lad mig opfordre til at vi der har ressourcer til det, og lyst laver en hjemmeside, hvor vi kan få indberetninger, og hvordan det står til ude i det ganske land.

Skriv en PM til mig hvis det kunne være et projekt i ville deltage i, og lad os udvikle det sammen.

Mvh Henning Larsen

Megahost.dk stiller gerne et webhotel + domæne til rådighed for projektet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:44

Mette:

Maria!

Jeg vil ikke indlede en diskussion med dig, men jeg vil blot kommentere, at dit indlæg må ses i lyset af, at du tydeligvis ikke ved, hvad du taler om. Det er muligt, at din gamle svigerfar sagde noget, der for dig gav mening, men det gør det ikke her - desværre.

Jeg vil gerne anmode om en kildehenvisning til dit postulat om at en københavnsk tigger nemt får 200 kr. i timen? Hvor har du hentet disse oplysninger fra? Et så horribelt postulat kræver vist nogle troværdige baggrundsoplysninger, hvis det skal bruges i en så alvorlig diskussion som denne. Så jeg venter spændt på en kildehenvisning, Maria.

jeg ved ikke om de kommer op på 200 kr i time med de yderste opfind som rumæner, har ødelagt for alle de andre hjemløse http://www.husforbi.dk/default.aspx?m=2&i=64 heldigvis prøver de på nu, at gøre det svære for de aggresive hjemløse, tvivler dog det er sjovt liv de lever, for det er for plat at nogle udnytter de kan være hjemløse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:20

Mikael christiansen:

Mette:

Maria!

Jeg vil ikke indlede en diskussion med dig, men jeg vil blot kommentere, at dit indlæg må ses i lyset af, at du tydeligvis ikke ved, hvad du taler om. Det er muligt, at din gamle svigerfar sagde noget, der for dig gav mening, men det gør det ikke her - desværre.

Jeg vil gerne anmode om en kildehenvisning til dit postulat om at en københavnsk tigger nemt får 200 kr. i timen? Hvor har du hentet disse oplysninger fra? Et så horribelt postulat kræver vist nogle troværdige baggrundsoplysninger, hvis det skal bruges i en så alvorlig diskussion som denne. Så jeg venter spændt på en kildehenvisning, Maria.

jeg ved ikke om de kommer op på 200 kr i time med de yderste opfind som rumæner, har ødelagt for alle de andre hjemløse http://www.husforbi.dk/default.aspx?m=2&i=64 heldigvis prøver de på nu, at gøre det svære for de aggresive hjemløse, tvivler dog det er sjovt liv de lever, for det er for plat at nogle udnytter de kan være hjemløse

Hus forbi: skriver på deres hjemmeside at avisen udkommer i 50-60.000 eks om måneden, og 8 kroner går til sælgerne.

Vi kunne lege at der bliver solgt 60.000 hver måned - og vi kunne lege at der kun er 500 hjemløse der må sælge disse aviser - så bliver det 60.000 * 8  / 500 = 960 kroner de i gennemsnit kan tjene pr måned.

Man skal virkelig være en dygtig sælger, hvis man skal tjene bare 200 kroner om dagen ( 25 aviser om dagen ).

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:29

Michael@Man skal virkelig være en dygtig sælger, hvis man skal tjene bare 200 kroner om dagen ( 25 aviser om dagen ).

De er så "heldige" at de kan sælge samme avis mange gange, da flere blot giver en tyver uden at ønske avisen. ( ikke at jeg misunder dem).

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:38
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

sören :

Det er en utrolig useriøs måde at argumentere på kære Fashion-Seller, men det kan de fleste også se uden min hjælp. Du læser tallene som en vis herre læser biblenDevil

Du kom med et tomt og udokumenteret postulat nemlig at mange fik førtidspension uden grund, hvilket du af gode grunde ikke aner en dyt om. At du så har en fiks ide om at det forholder sig således er en helt anden sag.

Okay så du kan dokumentere at alle 243.000 på førtidspension, burde være det og er berettiget?
Da hverken du eller jeg har agtindsigt i samtlige sager, så kan hverken du eller jeg dokumentere noget. Men jeg hæfter mig ved de bekedte, som jeg har, der er på ydelsen, og laver "vennetjenester" (betalt arbejde ved siden af, som sjovt nok ik opgives). Når jeg holder dem sammen med alle de andre, som praler med deres førtidspension mm, så giver det virkelig stof til eftertanke...

sören :

Mht hvor mange der modtager førtidspension så er det ganske rigtigt et stort antal, bestemt, men det kan jo skyldes mange samfundsmæssige faktorer og det er jo ialt fald ikke et tegn på at vores samfund fungerer optimalt.

Hvis førtidspension er sidste udvej, så er vi enige om at tallet er stort... Og der er tydeligt mange flere, som af en eller anden grund ik får denne ydelse, selvom de burde være berettiget.
Det vil sige, at der er et kæmpe skyggetal, som hverken du eller jeg kender...

Og jeg har sagt tidligere, at systemet har spillet fallit. Ik blot med førtidspension, men HELE systemet... Det system med et sikkerhedsnet, som redder folk i nød, det er og bliver en illusion, som mange gerne vil bevare lige indtil de selv har problemer. For så mærker de nemlig, hvordan det "sikkerhednet" virker...
Og du kan vel bare se på Thomas Teksforfatter fortælling, som helt sikker kan bekræfte systemets manglende evne til, at hjælpe dem som mangler hjælp...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 20:49

Jesper Laugesen:

Michael@Man skal virkelig være en dygtig sælger, hvis man skal tjene bare 200 kroner om dagen ( 25 aviser om dagen ).

De er så "heldige" at de kan sælge samme avis mange gange, da flere blot giver en tyver uden at ønske avisen. ( ikke at jeg misunder dem).

Ja, for der står inde på Hus forbi hjemmesiden, at de har 400.000 læsere, så hver avis bliver solgt over seks gange.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:55

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Mikael christiansen:

Mette:

Maria!

Hus forbi: skriver på deres hjemmeside at avisen udkommer i 50-60.000 eks om måneden, og 8 kroner går til sælgerne.

Vi kunne lege at der bliver solgt 60.000 hver måned - og vi kunne lege at der kun er 500 hjemløse der må sælge disse aviser - så bliver det 60.000 * 8  / 500 = 960 kroner de i gennemsnit kan tjene pr måned.

Man skal virkelig være en dygtig sælger, hvis man skal tjene bare 200 kroner om dagen ( 25 aviser om dagen ).

De henviser også til det agressive tiggeri, og jeg skriver ej de tjener 200 kr i time eller om dagen, det er den jeg kommentere der skriver det

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:57

Jesper Laugesen:

Vis det er mig du kommentere skriver jeg det ikke, det er den jeg kommentere, jeg skriver den agressive måde de tigger på ødelægger for de andre hjemløse

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 21:06
Jesper Laugesen:
Michael@Man skal virkelig være en dygtig sælger, hvis man skal tjene bare 200 kroner om dagen ( 25 aviser om dagen ). De er så "heldige" at de kan sælge samme avis mange gange, da flere blot giver en tyver uden at ønske avisen. ( ikke at jeg misunder dem).
[quote user="mikaelch:
Vis det er mig du kommentere skriver jeg det ikke, det er den jeg kommentere, jeg skriver den agressive måde de tigger på ødelægger for de andre hjemløse
Det er mig han skev det til. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:14

Hej

er helt enig m dig, vi har tilbudt sååååå mange jobs til de hjemløse, ved du hvad de svarer til os???"Nej tak det kan du selv gøre"!de mente at jeg kan arbejde og de behøver ikke!!!!

Så hvis jeg giver noget som helst til en hjemløs så er det en kop kaffe ..

K.h Lina Lokaldistribution.dk- Danmarks billigste omdeling af flyers/reklame for din virksomhed!

Side 10 ud af 12 (111 indlæg)