Send en PM når i har noget konkret. Har også selv Goldenplanet men bruger mega meget tid på at lave fakturaerne videre på e-conomic. En flink konsulent fra e-conomic nævnte, at det ville koste ca. 10-14 tusind kr at få det gjort.
Men... Jeg skal absolut kontaktes. Er der programmører, der vil have en ny kunde ASAP, så kontakt mig venligst ;)
Vi har også en Golenplanet webshop og bruger også economic som økonomisystem, men jeg ved at Goldenplanet pt. arbejder meget ihærdigt med at komme med integration til både Navision og Economic.
De forventer pt. at være klar med fuld integration til Navision omkring 1 maj, og fuld funktionsdygtig integration til Economic inden sommerferien.
Goldenplanet har iøvrigt arbejdet MEGET ihærdigt på dette store projekt igennem det sidste halve år, så at skrive at de ikke arbejder på dette er ikke korrekt.
Lennert, da jeg sidst spurgte e-conomic havde de ingen planer om at lave denne integration og henviste til de samarbejdspartnere (som er nævnt på deres site), så det er jo det eneste jeg kan forholde mig til - men de lyder da fint hvis de selv kommer med integrationen. Den vil jeg lige følge op på.
Arrhh Damn.....jeg havde ikke lige set at du refererede til GoldenPlanet, sorry. Dem har jeg ikke henvendt mig til, så det lyder da bare godt at de er kommet på banen.