Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AAAARGH - Economic og webshopintegration

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har også haft kontakt med e-conomic og spurgt ind til deres API-løsning. De nævnte på det tidspunkt at de var i gang med en opdatering af API''en, men kunne ikke sige hvornår den ville være klar.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:46
Hej Lennert. Nu er jeg da TOP-forvirret.

Se venligst nedenstående mailudveksling (kun få minutter gammel) mellem GoldenPlanet og undertegnede:

On Tue, 20 Mar 2007 09:25:42 +0100, mikkel@thrane.dk wrote:
> Hej.
>
> Jeg har hørt rygter om at I pusler med en integration mellem jeres
> shop og e-conomic. Er det korrekt? -og hvis det er, hvornår kommer
> den, og hvad kommer den til at koste?
>  
> Mvh
> Mikkel Thrane

Hej Mikkel

Det er kun planer, vi har ingen ide om nogen om de ting du spørger om.

--
Med venlig hilsen / Best regards

Ulrich Dahl
Golden Planet     Tel.: +45 7020 9594
Dalbygade 40A     Fax.: +45 7020 9592
DK-6000  Kolding

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 10:08
Jeg har også fået nogle meget forskellige svar fra GP på netop det spørgsmål.

Kunne være spændende om GP slog et smut forbi Amino og kom med en officiel udtalelse inden der kommer for meget uro.

Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:31
Det er også meget svært og lave en standard løsning selvom det skal bygge på samme system, da alle butikker ikke bruger samme informationer og samme værdier, og lave et system som vil kunne håndtere det hele vil være utroligt indviklet, og ville skulle opdateres hele tiden.

Jeg så også en skrive at E-conomics API var ved at blive opdateret og den snart var klar...

Ja, de opdatere hele tiden, og den virker skam fint nu, da jeg selv bruger den.

For at lave løsningen kræver det man bruger en programmør som ved hvordan e-conomic virker og forstår bogføringsrutiner osv.

Jeg har lavet en forspørgsel på at få lavet den løsning i mangler hos samme programmør som lavede min løsning, og regner med der kommer en pris senere, så skal jeg nok skrive den her.

Tilmeldt 19. Nov 05
Skrevet kl. 13:32
er der en som hurtigt lige kan skrive hvad hans API skal kunne...

hvad info og hvad aktions den skal kunne.

Tilmeldt 19. Nov 05
Skrevet kl. 13:46
Hej

Fordi der er så stor interesse for denne integration, så har jeg fået forhandlet en god pris til jer.

normalt vil prisen ligge omkring 10-14.000 som der også er skrevet, men jeg har fået forhandlet prisen ned i 8000 kr.

Send en mail til Rasmus@netdevelopers.dk

Andre spørgsmål bedes stilles i forummet, så alle kan læse svarene.

Tilmeldt 27. Sep 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:36
Hej alle sammen!

Jeg fik et tip om tråden her og vil som ejer af Golden Planet forsøge at hjælpe med at afklare status på integration med OpenBizBox generelt og specifikt e-conomics.

Situationen er at vi den seneste tid har lagt rigtig mange timers arbejde i den næste version af OpenBizBox - nærmere betegnet ver. 4.0. Det primære i den er:
- Integration til økonomisystemer samt generelt import/export af data
- Lagerstyring på varianter (en af forudsætninger for en ordentlig integration)
- Bundled products (vare som består af flere varer - f.eks. mobiltlf + lader + håndfri)

Denne version har været et godt stykke tid undervejs primært fordi vi vil gøre vores bedste for at gøre det ordentlig når nu det skal være ;) Det har krævet en stor omrokering i strukturen bl.a. for at få f.eks. lagerstyring på varianter.

I første omgang vil det være med integration til Navision/MS Dynamics. ERP-delen arbejder navision-huset Navtilus på og de forventer p.t. at være klar ca. 1. maj. Vi forventer p.t at være klar med den nye version om ca. 2-4 uger.

Det er planen derefter at kaste os over de enkelte økonomisystemer som der måtte være tilstrækkelig interesse for at integrere med og hvor økonomisystemet har det der skal til. På den ønske/prioritetsliste står e-conomics nr. 2 lige efter Navision.

Vi har endnu ikke fuldt ud undersøgt hvorvidt e-conomics'' API har det der skal til for at lave en fornuftig integration. Det ser dog rimelig lovende ud og det skulle undre mig meget hvis ikke det kan lade sig gøre og der burde være en rimelig chance for at det kan blive en realitet indenfor overskuelig fremtid.

Håber dette kunne skabe noget klarhed. Ellers spørg blot her i tråden eller giv os et ring og vi kan tage en snak om det ;)

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 13:45
Er der nogen som har sagt ja tak til det tilbud som Rasmus kom med, eller venter i nu på GP''s udvikling ?

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 16:14
Jeg har endnu ikke sagt ja, men kontakter ham 100% i løbet af april. Har ikke haft tid pga. uafsluttede projekter.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:10
Dato: 28-01-2007 21:44:58
Forfatter: Mikkel
Hej Rene.

Jeg har samme udfordring med begge systemer, og er også pisse irreteret over at denne integration ikke er ''opfundet'' og sælges som hyldevare.

Der må da være en del som har netop denne kombination af løsninger (da de jo er de bedste :-) )

Så, Golden og E-conomic - kom nu med ind i kampen!!!!

Er selv i fuld sving med at bygge E-conomic integration ind i min webshop.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)