Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabat til hinanden

Side 8 ud af 13 (124 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok her er der så lige et amino tlbud fra et forholdsvis nyt medlem af dette fremragende forum.

TotalComputer tilbyder rabat til alle aminoer resten af 2006. For at gøre brug af rabatten skal du skrive "amino" (uden "") i rabatkodefeltet under bestilling på www.totalcomputer.dk. (Husk at opdatere efter rabatkoden er indtastet)
Desværre er vores avance på hardware meget begrænset så vi må nøjes med en rabat på 5%. Til gengæld gælder rabatten alle varer på www.totalcomputer.dk
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:53

Hej Allesammen!

Jeg vil da også lige komme med et tilbud til alle amino debatører. Jeg laver markeds- og brancheanalyser på freelancebasis, så derfor vil mit tilbud være 25% på alle markedsanalyser. Ring eller skriv og lad os snakke om det!

Hilsen Rikke
28126229
Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 16:11

Det var da et fedt initiativ med Amino rabat :-) Jeg har desværre nok ikke ligefrem en ydelse de fleste iværksættere vil bruge penge på til at starte med, da min virksomhed lever af at undervise indenfor IT.

Det jeg tilgængel kan tilbyde er provision. Hvis I kommer med kunder der har brug for den slags ydelser som vi leverer, så giver jeg gerne op til 25% i provision på den første ordre :-)

Hvis nogle aminoer alligevel skulle have brug for konsulenthjælp/undervisning indenfor diverse IT systemer, så skal I være velkommen til at henvende jer på salg@officekonsulenterne.dk jeg giver 25% rabat på den første bestilling.

Jeg ved ikke om den ligger udenfor kategori, men så må I jo sige til ;-)

Officekonsulenterne.dk
 - Vi bringer viden ud

Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:34

Vi vil da også gerne gøre vores til at fremme den danskle iværksætter kultur. Vi tilbyder Dedikeret Hosting, så hvis nogen skal brugen en server til web, email eller hvad det nu må være så vil vi gerne give 20% på vores udgåede modeller: http://www.rackserverz.biz/DedicatedOutlet.asp

Fx. en Dual Xeon server til 1120,- DKK pr måned inklusiv 300 GB trafik

Tilbudet gælder så længe lageret haves.
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:32
Hej alle ,
Sidekick laver Grafisk koncept- og produktudvikling.
vi tager normalt 800 kr. eksl. moms i timen.
men til alle jer vil vi gerne give 25% i rabat pr. time

Vh
Johan
We Know
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 18:13

Hjælp os med at sparke projektet igang.

Vi giver 50 % rabat.

E-service Callcenter

Vil du gøre en tom og ubemandet e-forretning til et interaktivt salgsmekka, hvor vores e-salgsassistenter står klar til at hjælpe dine kunder via chat, e-mail og VoIP.

Eller vil I frigøre ressourcer fra simple men tidskrævende online henvendelser fra kunder og fokusere på de værdifulde henvendelser i stedet.

Hvornår skal servicen ydes?
For mindre virksomheder, kan det at yde en effektiv og kompetent service det meste af døgnet, være en besværlig og omkostningsfuld byrde.

Med E-service Callcentret betaler du en fast månedlig udgift samt per henvendelse. Derudover får du friheden til at bestemme på hvilke tider af døgnet vi skal hjælpe til i forretningen.

På den måde skaber vi rammerne for mest mulig frihed for den enkelte virksomhed til at tilpasse sit serviceniveau og - udbud efter det fastlagte budget.

Sådan gør I

1. fortæl os, hvilke tidspunkter I ønsker E-service Callcenterets hjælp.
2. Sæt os ind i produktet og fastsæt rammer for servicen.
3. Start serviceaftalen.

Tekniske krav.

Der kræves ikke omfattende ændringer af jeres hjemmeside, idet der blot kan tilføjes et hyperlink på hjemmesiden.

Større virksomheder velkomne
Konceptet henvender sig ikke kun til mindre virksomheder, men i den grad også til større virksomheder, der ønsker at frigøre ressourcer fra den online kundeservice til den telefoniske.

Trenden er klar!

Logitech, Sony Online Entertainment, McAfee, Xerox har allerede outsourcet deres online kundeservice.

Her er lidt inspiration

Fra Haslev
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:58
Gensidig iværksætter rabat – Den er jeg med på.
Står du og mangler en gave til en kunde eller en medarbejder, vil vi gerne give rabat til andre amino’er.

Finde gaven på www.madamtut.dk, sned en mail til kundeservice@madamtut.dk, med emnet ”amino-rabat” og skriv hvilket produkt du gerne vil have en god pris på. Så vender i tilbage med en god pris.
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 03:17

Jeg deltager selvfølgelig også..

Har oprettet en tråd ud over dette indlæg...

Mobildiskotek - Sjælland - 15% rabat til alle amino brugere - se mere i den omtalte tråd eller på: http://mobildiskotek-forza.dk 
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:58

Rabat til hinanden - en interessant tråd - for selvom det er ikke er tiltænkt som en "reklamesøjle" for vore individuelle serviceydelser eller produkter, ja så synes jeg da ligesom ikke rigtig det er til at snige udenom ;-)

Men... jeg har nu skimmet flere af de mange tilbud igennem - og der er da helt sikkert flere der skal tjekkes ud!

---og Martin, jeg har både Spam- og Virusfighter... hvad får jeg i rabat for at gen-købe...  ;-)
---og Martin, in my line of business: Hvad får jeg egentlig i % for de mange jeg har anbefalet produkterne til.... ;-)

Jeg vil gerne give mit besyv med - og giver 20% rabat cash på køb via min online shop (linket i min signatur) - men ingen rabat uden lidt ekstra: Der ydes naturligvis fuld returret; tilbagekøbsgaranti, såfremt produkterne ikke måtte leve op til dine forventninger.

Anbefaling: vores energi-drik

Og hvis dette indlæg, i rabattens ånd, ellers kan se sig fri for fnidder som "næh, hov du reklamere da vist!", så ser jeg frem til flere alletiders rabat-tilbud i denne tråd.

MVH
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 07:05
Hej Lasse.

Denne tråd er i sin tid oprettet af Martin for at give mulighed for at markedsføre sig selv og sine produkter - så jeg tror ikke, at du skal være nervøs for, at der er nogen, der overfalder dig for at give rabat og reklamere her

Jeg har i øvrigt lige investeret i noget pebret software til mit telemarketingfirma mødebooker, der vil give vores kunder en stor merværdi. Det indeholder bl.a. et avanceret kundeforum, hvor vores kunder kan logge ind og følge bearbejdningen af kundeemnerne, trække rapporter mv.
Jeg har en IBM Server og Small Business server men har brug for en SQL server til at styre softwaren. Er der nogen, der har et godt tilbud i den kategori?

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 8 ud af 13 (124 indlæg)