Hjælp os med at sparke projektet igang.
Vi giver 50 % rabat.
Vil du gøre en tom og ubemandet e-forretning til et interaktivt salgsmekka, hvor vores e-salgsassistenter står klar til at hjælpe dine kunder via chat, e-mail og VoIP.
Eller vil I frigøre ressourcer fra simple men tidskrævende online henvendelser fra kunder og fokusere på de værdifulde henvendelser i stedet.
Hvornår skal servicen ydes?
For mindre virksomheder, kan det at yde en effektiv og kompetent service det meste af døgnet, være en besværlig og omkostningsfuld byrde.
Med E-service Callcentret betaler du en fast månedlig udgift samt per henvendelse. Derudover får du friheden til at bestemme på hvilke tider af døgnet vi skal hjælpe til i forretningen.
På den måde skaber vi rammerne for mest mulig frihed for den enkelte virksomhed til at tilpasse sit serviceniveau og - udbud efter det fastlagte
budget.
Sådan gør I
1. fortæl os, hvilke tidspunkter I ønsker E-service Callcenterets hjælp.
2. Sæt os ind i produktet og fastsæt rammer for servicen.
3. Start serviceaftalen.
Tekniske krav.
Der kræves ikke omfattende ændringer af jeres
hjemmeside, idet der blot kan tilføjes et hyperlink på hjemmesiden.
Større virksomheder velkomne
Konceptet henvender sig ikke kun til mindre virksomheder, men i den grad også til større virksomheder, der ønsker at frigøre ressourcer fra den online
kundeservice til den telefoniske.
Trenden er klar!
Logitech, Sony Online Entertainment, McAfee, Xerox har allerede outsourcet deres online kundeservice.
Her er lidt inspiration