Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabat til hinanden

Side 7 ud af 13 (124 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg får lige en hjerneblødning og tilbyder ALLE Aminoer GRATIS på deres første Speednetworking event, og derefter 50% på ALLE de efterfølgende. Det skal sgu være en fordel at være Amino - debattør. Jeg skal beklage at jeg ikke tænkte længere før. Sorry

Sig blot når du tilmelder dig at du er Amino debattør.
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 09:30
Bliv synlig på Internettet

• få flere kunder
  • spar tid, ærgelser og bøvl
  • spar samtidig små 6000 kr. som Amino bruger

Her kan du læse mere om mit Amino tilbud

Brugernavn: tilbud
Password: amino

Tilbudet gælder til d. 1-4-2006
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:55

Hej alle jer  iværksættere.

Her er lidt rabat fra en anden side af samfundet, nemlig håndværker service. Jeg har et lille bygnings- og montagefirma på Fyn med et netværk af håndværkere indenfor (næsten) alle faggrupper, som påtager sig praktiske opgaver indenfor (næsten) alle fagområder. Nyt køkken eller kontor. Hjemmebiograf eller ny skorsten. Facaderenovering eller en løs flise??? 25% rabat på timeprisen. Kodeord: Amino.

Med venlig hilsen
Thomas Strandvig
PS
Måske du kan hjælpe mig med min håbløse hjemmeside
Fra Løsning
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:00

Vil da også lige komme med et tilbud fra Trekants-området(Vejle). Tilbyder alle Amino-brugere 30% på timepris og har lige nu tilbud
på konfigurering af et trådløst netværk med dobbelt sikkerhed(både MAC-filtering og WEP-kryptering) pris inkl. trådløs accesspoint
650,- ex. moms. Se mere om ydelser der kan udføres på http://www.billigpc.dk.

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 01:01

Hej,

For at være med til at sparke vores nye produkt, Survey, igang, tilbyder jeg 50% rabat 1. år.

Survey er et system til afholdelse af online spørgeskemaundersøgelser.

Normalprisen er 299 kr. / md. - nedsat pris er 149 kr. / md.

http://survey.thingholm.dk

VH

Anders Thingholm
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 07:19

Amino-Tilbud

Gratis annoncering på www.sejlerland.dk, til og med den 31. December 2006

Tilbuddet gælder kun for produkter eller services, som er relevante for sejlere.

Tilbuddet gælder for enten et topbanner, et minibanner - forside eller et minibanner-undersider.

Der kan ialt være maksimum 8 stk. topbanner på siden, hvor et allerede er i brug. så det er først til mølle.

Man leverer selv grafikken i enten .jpg eller .gif. Alternativt kan der formidles kontakt til en billig grafiker.
Skriv en privat besked her på Amino, såfremt at du er interesseret.

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:00

Hej

Det lyder meget spændende. Jeg vil fluks gå ind på din side og kigge lidt på det. Jeg er sikker på, at vi kan bidrage med nogle spændende artikler.
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1780
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:27

Gratis annoncering på www.linkcentralen.dk i lige den katagori man ønsker, til og med den 31. December 2006

Betingelse link tilbage til Linkcentralen.dk enten med en af vores 
bannere eller et godt tekstlink.
Send din url til os så vi kan tjekke om I linker tilbage. Vi laver lidt stikprøve kontrol og er der ikke længere
et link tilbage til os smider vi jeres link i katagorien "Netbutikker"

Normalt koster det at få sit link i den kategori man ønsker!
Dette gælder selvfølgelig kun for sider som har med salg at gøre ellers er det naturligvis helt gratis.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra 3100
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:42

Hej Aminoer.

Jeg vil da også gerne melde mig hér på "rabatten", og bidrage med et tilbud på 10% til Amino''er, på alle timer i min virksomhed.

Jeg har en bogføringsvirksomhed, hvor jeg lægger meget vægt på at samarbejde med mine kunder om en løbende opfølgning, der giver dem overblik over økonomien i deres virksomhed, og hvor vi i fælleskab finder de løsninger der er optimale for virksomheden.

Jeg laver bogføring, moms, løn, intrastat, lønsum, fakturering, debitorrykning, afstemning, budget og meget andet.
For personligt ejede virksomheder laver jeg regnskaber, selvangivelser og skatteberegninger, og
for selskaber gør jeg materialet klar til revisoren. Arbejdet kan udføres hos jer eller mig.

Jeg er HD(R) og har 15 års regnskabsmæssig erfaring, heraf de sidste 10 år fra statsautoriserede revisionsvirksomheder.

Anne Mette

Vi gør "det med regnskab" nemt for dig. www.tal-knuser.dk

Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:32
LA-Z-BOY® Januar tilbud

LZB Danmark tilbyder alle Aminoer en rabat på kr. 1500 (ex. moms) på lagerførte LA-Z-BOY® reclinere købt på LZB Online Shop. Læs meget mere om LA-Z-BOY® på www.lazboy.dk.

Oplys at du er Amino-debattør, samt dit brugernavn og CVR. nummer i feltet "bemærkninger", for at gøre årets hidtil bedste handel !

Besøg LZB Online Shop på www.recliner.dk idag.

Ovenstående tilbud udløber 31. Januar 2006.
Tilbuddet er incl. b2b levering.

Godt nytår!
Side 7 ud af 13 (124 indlæg)