|
Selvfølgeligt skal der være en begrænsning. Klar jer selv økonomisk i x antal år, vis at du / I vil Danmark og blive en del af det med alle de goder der trods alt er, fri skole, hospital, o.s.v.
Ja jeg er sq flov over at være Dansker når jeg ikke kan bo i mit hjemland med min ægtefælle som ikke er Dansk. Jeg er fan..e Født I Danmark og hvem faen skal bestemme hvem jeg vil bo og leve sammen med Tja DF åbenbart.
|
Hamburg1991:Lagersalg123 - JEN:Dansk økonomi´s blindtarmsbetændelse har INTET med indvandringen at gøre i almindelighed.
Ok, og hvad bygger du så det på, så vidt jeg ved er der ikke tidliger fortaget udregning af de reelle omkostninger for samfundet, men der er afstat 3 mio på den nuværende finans lov.
Så du må jo have en eller anden krystal kugle?
Men jeg giver dig ret der er helt sikker helt sikkert andre faktorer som har haft størst betydning for blindtarmsbetændelsen.
Der er tidligere foretaget beregninger på omkostningerne, og ja netto der koster indvandringen penge.
Men det er peanuts i forhold til de problemer Danmark ville have haft hvis ikke der var indvandring.
Ærligt talt, så er Danmark blevet så fremmedfjendsk, så småligt, så egoistisk at det vil tage årtier at opbygge tilliden til fordums højder.
Danske politikere har ikke fattet en meter af globaliseringen, og er så ekstremt religion fanatiske at det ender med at sende Danmark ned i et sort hul - mere sort end det hul vi er i lige nu.
Men bare vent og se. Der vil ske en udvandring, men udvandringen sker af etniske danskere og så vil tyrkere og pakistanske ældre udvandre og især de pakistanske veluddannede børn vil søge job i udlandet herunder især USA og Canada, som med glæde tager imod de dygtige universitetsuddannede, som sørger for deres sammenførte familier uden at belaste systemerne.
Bliv gratis medlem